|

استایل الگانت مد 2024 / خانومای کمال گرا که تو تیپ پرفکتن شیفته سبک الگانت هستن

استایل الگانت از دست استایل هایی محسوب میشه که زیبایی و در عین حال سادگی خاص خودش رو داره اما اغلب افراد نمیدونن چی رو با چی بپوشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن اونقدری گستردگی داره که شما هر چقدر هم که داخلش برید جلو باز به انتها نخواهید رسید. مد و مد بازی به این شکله که یک سری اصول داده میشه و طبق اون اصول یکسری سبک استایل ساخته میشه. در این راست در عین حال که بای و نباید های وجود داره، اما دست افراد در انتخاب به شدت بازه و محدودیتی نیست! جالبه اما واقعا همینه! از طرفی هم کلا دنیای ترند ها به این شکله که شما یه چیزی رو به عنوان لباس یا وسیله با فلان شکل و شمایل استفاده می کنید، دو سال دیگه جوری از مد میفته که دلت میخواد اون وسیله یا لباس رو به دورترین نقطه زمین بفرستی! بعد باز پنج سال دیگه ممکنه همون مد بشه حالا با کمی تغییر، بع باز دلت میخواد مدام ازش استفاده کنید و در نهایت باید گفت ذات و وجودیت ترند همینه که یکروز دمده ترینت میکنه و احساس سرافکندگی میده، یه موقع هم مدت میکنه و حس لاکچری ترین داری.

اما بالاتر اشاره کردیم به سبک ها. سبک ها در همه چیز حرف اول رو میزنند. سبک لباس، سبک مبلمان، سبک چیدمان و دکور و غیره. در اینجا قراره با یکی از محبوب ترین سبک های استایل آشنا بشیم که زیبایی و شیکی رو در خود تمام کرده. سبک استایل الگانت رو شنیده اید؟ شاید هم شنیدین اما دقیق نمیدونین کدومه و از چه آیتم هایی تشکیل شده. اگر اینچنینه پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که قراره با استایل الگانت آشنا بشیم.

استایل+الگانت

استایل الگانت

در ابتدا باید بگیم که استایل الگانت اون استایلیه که میتونه همیشه شما رو در بهترین ظاهر نشون بده. در واقع این سبک مناسب افراد کمال گراست و از دست تیپ های نزدیک به کلاسیک محسوب میشه که در عین حال تفاوت های بسیار چشمگیری با کلاسیک داره. اما خب از ویژگی ها اصلی استایل الگانت میشه به سادگی و زیبایی فراوونش اشاره داشت. اگر دلتون میخواد تا یه فرد با اعتماد به نفس و لوس باشید، پس حتما با استایل الگانت آشنا شده و ازش استفاده خود را داشته باشید.

استایل الگانت

ویژگی های استایل الگانت چیه؟

- در واقع هر چیزی که ساده باشه و جزئیات شیک و کمی داشته باشه الگانت محسوب میشه. از طرفی هم به همون میزان اگر لباسی بیش از حد جسورانه به نظر بیاد و پر دیتیل باشه، الگانت به حساب نمیاد. به عنوان مثل شما نمیتونید رنگ های تند و شارپ و یا لباس های با طرح فانتزی رو از سبک الگانت بدونید.

استایل الگانت

- این سبک بسیار باکلاس، زنانه، مینیمالیستی و گاهی حتی وینتیج هستش و به همین دلیل آیتم های مد رایجی به مانند لباس ماکسی، جواهرات مرواریدی و غیره رو در خود جای داده.

- از نظر سنتی لباس هایی که بنددار هستن شیک به حساب میان. ام خب با این حال لباس هایی که با طرح های ساده و در عین حال ظریف اند، به دلیل تاثیر مینیمالیسم بیشتر و بیشتر مورد توجه و پسند خانوما و آقایون تو دنیای امروز قرار میگیرند.

استایل الگانت

اکسسوری های پر زرق و برق حد فاصل استایل الگانت و کلاسیک

در مجموع میشه گفت استایل الگانت و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارند و در واقع هر دو با کلاس و جذاب هستند. اما اونچه که مشخصه اینه که در الگانت میشه از اکسسوری و جواهرات پر زرق و برق و غلیظ استفاده دشت، در حالی که کلاسیک اینچنین نیست و حتی میتونه هیچ اکسوری نداشته باشه.

استایل الگانت

رنگای خنثی، الگانت شیفته رنگای کمرنگ و باکلاسه

همونطور که بالاتر هم اشاره شد الگانت از رنگ و طرح های شلوغ خوشش نمیاد و در اینجا باید گفت ایده آل ترین رنگای این سبک سفید و کمرنگ و خنثی می باشد. در واقع اگر رنگ سفید رو با پارچه‌ های ظریف ست سازی کنید، انتخاب لباس به سبک الگانت نیز آسون تر خواهد شد. مخصوصا تو مراسمات رسمی میشه که از ماکسی سفید به همراه جواهرات نقره ای استفاده داشت و خوشگلترین شد. 

از طرفی هم لباس های توری آبی کم رنگ، لباس ابریشمی صورتی کم رنگ، و همچنین لباس ساتن زرد کم رنگ و غیره نیز از دست رنگ های مورد پسند در سبک الگانت می باشند.

بژ، خاکی، قهوه‌ ای، قهوه‌ ای رو به زرد و غیره جزو خنثی ها هستن که میتونن بیا تمام مراسمات و دورهمی ها قابل استفاده باشند.

استایل الگانت

الگوهای طرحی در استایل الگانت

خب اونچه که الگانت بیشتر از همه میپسنده لباس های بدون الگو و طرح هستند. اما از طرفی هم میتونید از لباس های گلدوزی شده و یا گل خالی استفاده نمایید.

استایل الگانت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی