|

مدل شومیز برای خانوم هایی که شکم دارن / نگو نمیدونی با چه رنگی شکمت اصلا به چشم نمیاد

در این مقاله نمونه هایی از شومیز برای افراد شکم دار رو نشون دادیم و در خصوص رنگ و طرح اون ها هم یه سری اطلاعات بهتون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوش استایل بودن این روزا اونقدرا کار دشواری نیست چرا که شما میتونید به راحتی هر چه تمام تر با یه سرچ ساده راجبه هر چیزی اطلاعات کسب کنید که استایل هم میتونه یکی از این موارد باشه مثلا در صورتی که براتون سوال پیش بیاد که زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم میتونید به راحتی آب خوردن به جواب این سوال برسید بدون این که دشواری براتون داشته باشه و در انتها هم که گزینه های موجود رو برای این منظور پیدا کردید به سراغشون میرید و در نهایت به زیبایی میدرخشید ولی خب باید به این موضوع هم دقت کنید که آیا اون آیتم به شما میاد یا نه که خب در این بین حرف ویژگی های فیزیکی و سلیقه میاد وسط مثلا از بین رژلب های ترند 2024 باید ببینید که کدوم رنگشون به پوست و صورت شما میاد بعد به سراغ استفاده ازشون برید.

پس یه مقدار چالش برای خوش استایل شدن در پیش خواهید داشت که اونقدرا سخت نیست و مسلما از پسش برمیایید خصوصا که با خودندن این مقاله اینطور به نظر میاد که به تیپ و استایلتون اهمیت میدید و از افرادی هستید که به دنبال زیباتر شدن روز افزون خودتون هستید که خب کار خوبی میکنید چرا که زیبایی میتونه اعتماد به نفس شما رو بی نهایت بالا ببره البته در صورتی که این زیبایی به خاطر خودتون باشه نه کس دیگه ای و خب در صورتی که شما بهش باور داشته باشید و خودتون رو دوست داشته باشید مسلما در نظر دیگران هم زیبا دیده میشید. حالا در این مقاله برای این که ما هم در راه این زیبایی کمکی بهتون کرده باشیم میخواهیم چندتا از مدل های شومیز برا افراد شکم دار رو بهتون نشون بدیم و در خصوص ویژگی هایی که این مدل از شومیزها برای لاغر نشون دادن شما باید داشته باشن صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مدل شومیز برای خانوم هایی که شکم دارن

طرح شومیز مناسب برای خانوم های شکم دار

این روزا تنوع در دنیای پوشاک بسیار زیاد شده و شما میتونید هر طرح و ایده ای رو که میشه روی کاغذ آووردش رو روی پارچه هم پیاده سازی کنید و لباس مورد نظر خودتون رو داشته باشید که از زیبایی خاص و منحصر به فردی که داره هر کسی حیرون میشه ولی در این بین شما احتمالا یه سری از لباس ها رو دیده باشید و با خودتون بگید که اصلا ارزش پوشیدن نداره چرا که با سلیقه ی شما جور درنمیان اما در مورد شومیز هم خب شاید سلیقه ی شما اینطوریه که از لباس های طرح دار و جینگول مینگول خوشتون میاد و این مدل از شومیزها حسابی با سلیقتون جفت و جور هستن ولی ما باید در خصوص اون ها بهتون بگیم که بعضیاشون ارزش پوشیدن رو ندارن!

چون باید در خصوص طرح لباستون به یه نکته ی بسیار مهم دقت کنید و اون این هست که در صورتی که شومیز شما دارای طرح ها درشت و بزرگ باشه شکم شما و حتی اندامتون بزرگ تر دیده خواهد شد و در نهایت چاق دیده میشید در حالی که شومیزهایی با طرح های ریز اینطوری نیستن و شما رو ظریف تر به چشم میارن بنابراین این مدل از شومیزها برای شما بسیار مناسب ترند.

مدل شومیز برای خانوم هایی که شکم دارن

مدل شومیز برای خانوم هایی که شکم دارن

رنگ شومیز مناسب برای خانوم های شکم دار

یه موضوع دیگه ای که باید در خصوص انتخاب شومیز برای افرادی که شکم دارن بهش توجه کنید رنگ اون هست چرا که در صورتی که شما به رنگ اون توجه نکنید احتمالا ظرافتی که با پوشیدن شومیز به دنبالش هستید رو نخواهید یافت. در اصل شومیزی که خانوم های شکم دار باید به سراغ اون ها برن باید در تناژ رنگ های تقریبا سرد که میدان دید کمتر دارن باشه مثل مشکی، طوسی، زرشکی و... چرا که در این حالت لاغر تر به نظر میان. همچنین نکته ی دیگه ای که وجود داره این هست که رنگ های روشن شما رو چاق تر به نظر میارن بنابراین میتونید برای شومیز به سراغ رنگ های تیره برید که ظرافت بیشتری به شما میبخشن.

البته که میتونید از رنگ های گرم و روشن هم استفاده کنید در صورتی که مایل هستید ولی باید کمربند استفاده کنید تا لاغرتر دیده بشید. در صورتی هم که میخواهید با شومیزتون دامن وبپوشید برای کشیده تر و لاغر به نظر اومدنتون بهتره که رنگ اون ها یکی و یا نزدیک بهم باشه.

مدل شومیز برای خانوم هایی که شکم دارن

جنس و دوخت پارچه های مناسب خانوم های شکم دار

در صورتی که شکم دارید و میخواهید با یه شومیز مناسب اون رو از دید پنهان کنید باید دقت کنید که شومیز شما جنس پارچه ی ظریفی داشته باشه و لَخت و ریزشی همراه با سطح صاف باشه تا اینطوری خوش استایل تر دیده بشید بنابراین شومیزهایی که از جنس گیپور، کرپ نازک و یا حریر هستن گزینه های بسیار مناسبی اند. همچنین در خصوص دوخت اون ها هم باید بگیم که بهتره از قسمت بالا جذب باشن و در قسمت شکم حالت آزاد داشته باشن تا شکم شما کوچک تر دیده بشه.

مدل شومیز برای خانوم هایی که شکم دارن

مدل شومیز برای خانوم هایی که شکم دارن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی