|

کیف رو با چی ست کنیم؟ / وقتی همش با کفشت ستش میکنی تیپت پیش پا افتاده اس یکم تنوع بده

در این مقاله در رابطه با این سوال که کیف رو با چی ست کنیم براتون صحبت کرده و یه سری آیتم ها رو برای این منظور معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن یه سری رمز و رموز داره که با رعایت اون ها میتونید بهش دست پیدا کنید البته که اگر در این بین از اون آدمایی باشید که به قولی میگن گونی هم بپوشن بهشون میاد که دیگه بخت با شما یار بوده و حسابی برد کردید ولی خب خیلی ها اینطوری نیستن و مثلا یه سری از وقت ها هم هست که حتی پیش میاد شما افراد یه سری ایرادات در اندامشون دارن که خب خیلی رفته روی مخشون مثل شکم که این افراد برای انتخاب لباس باید به سراغ اون هایی برن که این موضوع رو اصلاح و پنهان میکنن مثل شومیز مناسب برای خانوم هایی که شکم دارن، بنابراین لباس ها میتونن مثل آرایش ایرادات شما رو اصلاح و زیباییتون رو بولد کنن.

همچنین نکته ی دیگه ای که وجود داره این هست که شما در دنیایی که یه عالمه تنوع در استایل و پوشاک در اون وجود داره باید به سراغ آیتم هایی برید که بهتون میاد و تنها به مد توجه نکنید مثلا در صورتی که کفش های مد سال 403 رو بخواهید تست کنید در حالی که میدونید به شما و استایل هاتون نمیاد احتمالا این کار دور انداختن پولتون باشه پس به ست کردن اون آیتم و این که به شما میاد یا نه باید حسابی دقت و توجه بدید. حالا ما هم در این مقاله در خصوص ست کردن میخوایم راجبه این که کیف رو با چی ست کنیم براتون صحبت کنیم و یه سری آیتم ها رو برای این منظور پیشنهاد بدیم تا کمکی برای خوشتیپ تر دیده شدن شما کرده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کیف رو با چی ست کنیم

کیف رو با چی ست کنیم؟ با کفش 

اولین انتخابی که برای ست کردن با کیف پیش روی شما خواهد بود کفش هست که در خصوص ست کردن اون ها باید به نکات زیر توجه کنید:

کفش اسپرت رو با کیف اسپرت و کفش مجلسی رو با کفش مجلسی ست کنید.

بهتره که کیف و کفشتون از جنس هم باشه یعنی به عنوان مثال اگه یکیش چرمه اون یکی هم چرم باشه.

دقت کنید که کیف و کفشتون رو هم رنگ انتخاب کنید.

تنها به ست بودن این دو توجه نکنید و به این که باقی آیتم ها هم میان یا نه توجه کنید.

موقع خرید اول به نیازهای خودتون توجه کنید و بعد به این که چی مد هست و چی مد نیست.

کیف و کفش ست و رنگ نود برای اون وقتایی که نمیدونید چی بپوشید به کارتون میاد پس حتما داشته باشیدشون.

دقت کنید که کیف و کفشتون از نظر اندازه هم با هم هماهنگ باشن مثلا کیفتون بزرگ نباشه و کفشتون ظریف.

کیف رو با چی ست کنیم

کیف رو با چی ست کنیم؟ با شال

برسیم به آیتم بعدی که میشه کیف رو باهاش ست کرد یعنی شال که در صورت ست شدن اون با کیف یه استایل حسابی زیبا خواهید داشت. برای ست شدن این دو با هم باید به نکات زیر توجه کنید:

به دلیل این که کیف و شال در اکثر مواقع در کنار هم هستن اگر کیف رو از روش دوش بندازید بهتره که برای رنگ اون ها سراغ رنگ های خنثی برید.

در صورتی هم که خیلی از رنگ های خنثی خوشتون نمیاد دقت کنید که در رنگ های انتخابیتون هماهنگی با استایل دیده بشه.

در صورتی که شال شما طرح دار هست بهتره که یه کیف ساده که با رنگ اون همخونی داره رو انتخاب کنید.

برای ست کردن شال و کیف به موقعیتی هم که میخواهید در اون حاضر بشید هم توجه کنید.

کیف رو با چی ست کنیم

کیف رو با چی ست کنیم؟ با شلوار

برسیم به ست زدن کیف با شلوار که یکی موارد بسیار خوبه برای این منظور، البته که باید دقت کنید از رنگ های شاد و خنثی استفاده کنید هر چند که این موضوع به رنگ سایر آیتم هایی که استفاده کردید هم بستگی داره اما بهتره که سعی کنید با توجه به رنگ شلوارتون رنگ کیفتون رو هم انتخاب کنید چرا که بالاخره شلوار باید با آیتم های زیادی مثل مانتو، شال و کفش همخونی داشته باشه که کیف تنها یکی از اون هاست.

کیف رو با چی ست کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی