|

این روزا دیگه دخترا شدن شیک پوش و ساده؛ اسم استایلشون الگانت هستش که اینجا یادت دادم

استایل الگانت چیست

اگر علاقمندید تا هم شیک ساده باشید و هم زیبا و دلنشین، پس حتما استایل الگانت رو انتخاب کنید که در این مطلب به شما یاد داده شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل هر کسی علاوه بر اینکه میتونه ظاهر فرد رو نشون بده و باعث بشه تا بقیه خوششون بیاد و یا انرژی منفی بگیرن، میتونه نشون دهنده شخصیت افراد هم باشه و یه بیوگرافی ریز از روحیات فرد می باشد. اگر کسی هستید که برای جلسه ها و قرارهای مختلف و یا مراسمات رسمی و غیر رسمی مشکل دارین و به دنبال یک استایل مینیمال هستید، ما به شما سبک الگانت رو پیشنهاد میدیم.چرا که برخی علاقمند به اکسسوری های مینیمال اما در عین حال شیک و زیبان، چرا که میخوان تو مراسمات رسمی و غیر رسمی ازشون استفاده کنند.در این شرایط الگانت به کمک شما خواهد اومد و از شما یک جذاب تمام عیار خواهد ساخت. میگید چجوری؟ پس با ادامه مطلب همراه باشید.

استایل الگانت رو بشناسیم

الگانت در لغت به معنای زیبا و برازنده و با سلیقه می باشد که در استایل نیز به یکی از سبک های ترکیب بندی تیپ گفته می شود. این سبک در عین سادگی و زیباییف لوسک بودن و کلاسیک شدن را نیز در خود جای دادهکه البته گاهی الگانت فرای مرز استایل هم پیش میره و میتونه سبکی در روش زندگی و شخصیت و ... هم پیش بره.

استایل الگانت ویژگی هایی داره که باعث میشه تا هیچوقت از مد نیوفته و به مانند برخی از استایل ها اثری از ترندهای روز و نمایشی از رنگ ها و طرح های متنوع پارچه در اون دیده نمیشه!

استایل+الگانت+ایرانی

ویژگی های کلی استایل الگانت چیست؟

استایل الگانت در مجموع سبکی بین پیروی از سبک های سنتی و تجملاتی بودن هستش که به بیانی ساده تر، به اونچه که شما میپوشید ختم نمیشه و به چگونگی استفاده از لباس و اکسسوری هایتان نیز مربوط است. از ویژگی های اصلی استایل الگانت میشه به موارد زیر اشاره نمود:

- درالگانت از رنگ های ملایم مثل خنثی و کلاسیک استفاده میشه

- الگانت الگوها و طرح های مینیمال رو دوست داره

- پارچه های از جنس پشم، کتان  لینن

- از سیلوئت های کلاسیک الهام میگیره

- سایز ها در الگانت نه خیلی بزرگ هستند نه خیلی کوچیک، فیته فیت

- از کمترین زیورآلات و اکسسوری های مینیمال استفاده میشه

- آرایش و موهای ساده میکاپ مورد علاقشه

اما کمی ریزتر با استایل الگانت آشنا بشیم

استایل الگانت ایرانی

تا به اینجا کمی تا قسمتی با استایل الگانت آشنا شده ایم. اما اونچه که اهمیت بالایی داره اینه که بدونیم چطور میشه الگانت رو در استایل خود استفاده کرد.

1- سایز مناسب خود را انتخاب کنید

همونطور که بالاتر هم اشاره شد سایز در این سبک به طوریه که باید مناسب اندام شما بهش. اینکه کوچیک تر باشه و یا چند سایز بزرگتر و اور سایز باشه تو کت سبک الگانت نمیره! 

2- فرم بدن خود را بشناسید

برای داشتن یک استایل الگانت زیبا لازمه که فرم بدن خود را بشناسید. با آشنای با سیلوئت های اندامی در انتخاب لباس خود راحت ترید چرا که کمک بزرگی هستند.

استایل الگانت ایرانی

استایل الگانت ایرانی

3- الگانت شیفته مونوکروم هستش، ازش غافل نشید

خب خیلیا هستند که عاشق سادگین. هرجا که صحبت از استایل های مینیمال و کلاسیک میاد، نام جذاب مونوکروم میدرخشه! در اینجا شما میتونید از رنگ های کلاسیک بریا ساخت استیال مونوکروم کمک بگیرید و از طرفی هم از اکسسوری هایی که رنگای دیگه دارند برای دور شد از یکنواختی استایل استفاده کنید. اینجوری ظاهرتون یه شیطنت و پویایی بیشتر هم داره. در این سبک میتونید از آیتمای کوچیک طرح دار مثل شال گردن های چهارخونه و کمربند و غیره استفاده کنید که خب همه اینها برمیگرده به سلیقه و خواست شما.

استایل الگانت ایرانی

4- آرایش شما در استایل الگانت

در ابتدای متن اشاره شد و گفتیم که الگانت تنها در رابط با لباس های شما نیست و میتونید با هماهنگ کردن آرایش و اکسسوری یه دلربایی خاص تو ظاهر خود ایجاد کنید. مثلا استفاده از سایه گرم و رنگایی که خنثی هستند. اکسسوری هایی که تناژ قهوه ای رنگ دارند و شاید هم سفید و مشکی که خب همه و همه در ساخت یک استایل الگانت بی نظیر کمک کننده هستند.

5- سفید و مشکی، پارچه های متنوع و طرحدار

تو کمد همه ما سفید و مشکی هستش حالا میخواد لباس باشه و یا اکسسوری. فراموش نکنید که این دو رنگ همیشه مد هستند و میتونن خیلی راحت با انواع استایل ها ترکیب بشن. الگانت شیفته سفید و مشکیه پس یادتون نره. 

البته که استفاده از پارچه های راه راه و طرحدار هم میتونن زیبایی چشمگیری داشته باشن و ظاهر شما رو بسازن. درسته که الگانت خنثی پسنده اما طرح های اینچنین هم مورد پسنده این سبک می باشد. 

  استایل الگانت ایرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی