|

اکسسوری شیک روی میز ناهارخوری / بیچاره اون گوشه نشسته اینجوری بهش برس

اگر دوست دارین زمان هایی که از میز ناهارخوری استفاده نمی کنید همچنان ظاهر زیبایی داشته باشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر خونه ای دکوراسیون مخصوص به خودش رو داره. انتخاب دکوراسیون در واقع کاملا بستگی به این داره که من و شما چه سبک سلیقه ای داشته باشیم. شاید یه خونواده ای لاکچری و تجملاتی باشن و خونواده دیگر از طرفداران پر و پا قرص مینمال و سادگی! تو هر خونه ای یه عالمه لوازم ریز و درشت هستش که خب متناسب با فضا خریداری و چیدمان میشه. مثلا خیلی از خونه ها دارای میز ناهارخوری بزرگ هستن اما اغلب از این سبک میز ها برای مهمونی ها و محافل دورهمی استفاده می کنند و افراد واسه شام و ناهار های خودمونی خودشون اغلب از اُن و یا میز آشپزخونه و شاید هم سفره انداختن استفاده می کنن تا بتونن بهتر دورهم جمع بشن و ریخت و پاشش هم راحت تر باشه.

اما پس میز ناهارخوری چی میشه؟ باید اون گوشه خونه بمونه و بدون هیچ دیزاین و توجهی سر کنه؟ قطعا خیر. از طرفی هم شما وقتی می بینید میز ناهارخوری زیبا و حجیم تون گوشه ای از خونه نشسته و میتونه زیباتر باشه اما نیست، بی شک دست به کار میشد اما مشکل اینجاست که نمیدونید دقیقا چیکار کنید تا میز ناهارخوری شما شکیل تر و منحصر به فرد تر بشه. خب خبر خوب اینه که اصلا جای نگرانی نداره و پاسخ سوال شما دست ماست. تنها کافیه تا با ادامه مطلب همراه ما بشید تا با سبک های مختلف چیدمان میز ناهارخوری آشنا بشید. مطمئن باشید اینجوری خوشگل تره!

اکسسوری شیک روی میز ناهارخوری

واسه اکسسوری میز ناهارخوری میشه دستمال سفره گذاشت

در واقع یکی از بهترین ایده هایی که میشه به عنوان اکسسوری میز ناهارخوری استفاده کرد همین دستمال سفره هستش که در رنگ ها و طرح ها و جنس های متفاوت وجود داره. شما میتونید از بین دستمال سفره های مختلف کمک بگیرید و اونچه که به پالت رنگی دکوراسیون منزلتون میاد رو انتخاب کنید. یادتون نره دستمال سفره های پارچه ای به صرفه تر هستن و خوشگل تر هم دیده میشن. چرا که شما میتونید بعد از هر بار استفاده ازشون اونها رو تمیز و ضدعفونی کنید و سپس برای مهمونی بعدی مورد استفاده قرار دهید. جنس کاغذی هم جذاب هستنا، اما بهتر نیست به فکر محیط زیست باشیم و کمتر ازشون استفاده کنیم؟!

اکسسوری شیک روی میز ناهارخوری

ظروف مسی میتونن به عنوان اکسسوری عالی باشن

ظروف مسی که به شکلی خوشگل دیزاین بشن بر روی میز ناهارخوری، اون هم تو خونه های ایرانی میتونه غوغا به پا کنه. بر روی میز ناهارخوری آن هم در یک خانه ایرانی می‌تواند غوغا کند. اگر سبک خونتون روستیک، ترانزیشنال، صنعتی یا حتی کلاسیک باشه، ظروف مسی میتونه به عنوان یه اکسسوری جذاب بر روی میز ناهارخوری عمل که. از گلدون گرفته تا قاشق و چنگال و خیلی لوازم دیگه این روزا از جنس مس ساخته میشن و میتونید تو طراحی های زیبا در بازار های ایرانی پیدا کنید و خریداری نمایید. حالا اگه خونه شما به بسک مدرن دکور شده پس بهتره که از ظروفی که عناصر تزئینی کمتری بر روشون انجام شده کمک بگیرید. اما از طرفی هم اگر دلتون میخواد تنها با یک عنصر خاص تو خونه سبک مدرن رو دکوراسیون رو چشمگیر تر کنید، کافیه تا از ظروف مسی بر روی میز ناهارخوری کمک بگیرید.

اکسسوری شیک روی میز ناهارخوری

لیوان و زیر لیوانی خوشگل واسه میز ناهارخوری

اما خب همیشه هم قرار نیست اکسسوری ها تزئیناتی باشند  اگر بخوایم از یه آیتم کاربردی  در عین حال زیبا برای روی میز ناهارخوری استفاده کنیم، میشه که از زیر لیوانی کمک گرفت. شما بانوی خوش سلیقه میتوید در کنار زیر لیوانی ها از دستمال سفره هم کمک بگیرید تا بر روی میز هم خط و خشی وارد نشه. چرا که برخور زیادی لیوان و زیرلیوانی با میز ممکنه باعث ایجاد خط و خطوط بشه که ظاهر میز رو در طولانی مدت زشت میکنه. بهترین کار اینه که برای هر صندلی یه زیر لیوانی هم در نظر داشته باشید و اون رو در سمت راست صندلی قرار بدید تا اصول چیدمان حرفه ای به خوبی انجام بشه.

اکسسوری شیک روی میز ناهارخوری

گل و گلدان از ایده های درجه یک اکسسوری میز ناهارخوری

گل و گلدان همیشه خوبه و خوشگل. به علاوه اینکه میتونن انرژی بسیار بالا و خوبی هم به فضا منتقل کند که ویژگی این اکسسوری رو دو چندان هم میکنه. اما یادتون نر که گذشتن یک گلدان بر روی میز ناهارخوری در حالی که داخلش گل نباشه یه کار کاملا بی معنا میشه و اونچه که زیباتر اینه که هر هفته تعدادی گل داخل گلدان ها قرار بدید. اگر هم حوصله این کار رو ندارید پس از گل های مصنوعی کمک بگیرید؛ ولی در نهایت این رو بدونید که عطر و خوشگلی گل طبیعی یه چیز دیگست. قرار دادن گل های آپارتمانی تزئینی هم میتونن ایده خوبی باشن اما به شرط اینکه ارتفاع و قد گل کوتاه باشه نه بلند.

اکسسوری شیک روی میز ناهارخوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی