|

اتاق خواب خود را متحول کنید؛ ایده‌های نوآورانه برای تخت‌های حیوانات خانگی

گنجاندن تخت حیوان خانگی در اتاق خواب سبب می‌شود از فضای بلااستفاده زیر تخت یا سایر بخش‌هایی که چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند بهره ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صاحبان حیوانات خانگی، همیشه می‌خواهند بهترین‌ها را برای دوستان پشمالوی خود فراهم کنند. این شامل ارائه یک مکان راحت و دنج برای خواب آنها می‌شود و در اکثر مواقع مکان‌هایی را برای خواب حیوانات خانگی خود تعیین می‌کنند؛ مثلا تخت سگ را در اتاق نشیمن یا درخت گربه را در گوشه پذیرایی قرار می‌دهند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که تخت حیوان خانگی را در اتاق خواب خود بگنجانید؟ این کار به‌ویژه برای افرادی که فضای زیادی در خانه خود ندارند، مفید است و از سویی نیر نه تنها این امکان را فراهم می‌کند که مراقب حیوان خانگی خود باشند، بلکه حس گرما و عشق را به فضای خواب شما می‌بخشد. در این مقاله سه ایده مختلف برای تخت خواب حیوانات خانگی در اتاق خواب را بررسی خواهیم کرد.

5

تختی زیر تخت‌خواب خود بسازید

یکی از رایج ترین مکان‌ها برای قرار دادن تخت حیوان خانگی در اتاق خواب، زیر تخت است. این کار به ویژه در صورتی مفید است که اتاق خواب کوچکتر و فضای کف محدودی دارید. با استفاده از فضای استفاده نشده زیر تخت خود، می‌توانید یک گودال یا اتاق دنج برای خواب حیوان خانگی خود ایجاد کنید. این ایده هم برای سگ‌ها و هم برای گربه‌ها به خوبی کار می‌کند، البته تا زمانی که آنها به اندازه کافی کوچک باشند که به راحتی زیر تخت قرار بگیرند. برای ایجاد تختی برای حیوانات خانگی در زیر تخت، می‌توانید یک تخت از پیش ساخته شده برای حیوان خانگی خریداری کنید که زیر چارچوب تخت شما قرار می‌گیرد یا خودتان آن را بسازید. یکی از مزایای این نوع تخت این است به حیوان خانگی شما اجازه می‌دهد تا محل خواب اختصاصی خود را داشته باشد، که می‌تواند به آموزش و رفتار کمک کند. همچنین نزدیک بودن حیوان خانگی در حین خواب می‌تواند احساس راحتی و امنیت را هم برای شما و هم برای حیوان خانگی‌تان فراهم کند.

3

طاقچه پنجره را به تخت خواب حیوان خانگی تبدیل کنید

اگر در اتاق خواب خود پنجره دارید، چرا آن را به مکانی دنج برای حیوان خانگی خود تبدیل نکنید؟ می‌توانید روی طاقچه پنجره خود محلی را برای خواب آن‌ها فراهم کنید. این عمل هم مکانی راحت برای خواب حیوان خانگی شما فراهم می‌کند و در عین حال به اتاق خواب شما رنگ تزئینی می‌بخشد. این ایده بهترین روش برای محل خواب گربه‌ها است زیرا آنها عاشق نشستن و نگاه کردن به بیرون از پنجره هستند. همچنین به گربه شما این امکان را می‌دهد که از نقطه نظر بالایی برخوردار باشد که به طور طبیعی از آن لذت می‌برد.

2

تختی با سایبان بسازید

اگر می‌خواهید ظرافت و تجملاتی را به اتاق خواب خود بیفزایید، یک تخت سایبان برای حیوانات خانگی بهترین راه است. این ایده بهترین کارایی را برای گربه‌ها دارد، زیرا آنها عاشق بالا رفتن و نشستن هستند. تخت سایبان حیوان خانگی نه تنها مکانی راحت برای خواب گربه شما فراهم می کند، بلکه یک عنصر تزئینی در اتاق شماست. جدا از افزودن ظرافت به اتاق خواب شما، یک تخت سایبان برای حیوانات خانگی مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، به گربه شما این امکان را می‌دهد که از نقطه نظر بالایی برخوردار باشد که به طور طبیعی از آن لذت می‌برد. همچنین به آنها احساس حریم خصوصی و امنیت می‌دهد، زیرا در صورت احساس خستگی می‌توانند زیر سایبان پنهان شوند. علاوه بر این، داشتن یک مکان مشخص برای خوابیدن گربه می‌تواند به جلوگیری از پریدن آن‌ها به سایر مبلمان اتاق خواب شما کمک کند. این تخت را می‌توانید کنار تختخواب خود قرار دهید و سایبانی به آن بیفزایید.

4

همچنین می‌توانید آن را همچون یک کشور طراحی کنید که درصورت عدم نیاز آن را به زیر تخت خود منتقل کنید. این نوع تخت به شما امکان می‌دهد فضای اتاق خواب خود را ذخیره کنید، زیرا در ساختار موجود گنجانده شده است. 

1

 داشتن یک مکان مشخص برای خواب حیوان خانگی شما می تواند به آموزش و رفتار کمک کند. به واقع گنجاندن تخت حیوان خانگی در اتاق خواب سبب می‌شود از فضای بلااستفاده زیر تخت یا سایر بخش‌هایی که چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند بهره ببرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی