|

کدام رنگ فرش همیشه مد است؟ / اینا از زمان نوح مد بوده ببین اونا که دارنش چه خوش سلیقن

در این مقاله در خصوص این که کدام رنگ فرش همیشه مد است صحبت کردیم و یه سری رنگ ها رو نام بردیم که میتونید با خیال راحت به سراغشون برید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که یه دکور و دیزاین خاص و زیبا داشتن باشن که هر کسی با دیدنش لب به تعریف باز کنه و از سلیقه ی خاص و منحصر به فرد اون ها تعریف کنه که خب بای یه خانوم هیچ چیزی بهتر و لذتبخش تر از این نیست چون دکور خونه جوریه که شما هر کاری کرده باشید بالاخره اون رو به پای سلیقه ی خانوم خونه مینویسن حالا میخواد بد باشه و یا خوب مثلا در صورتی که ندونید فرش برای آشپزخانه ی کوچک باید چه ویژگی هایی داشته باشه و یه انتخاب نادرست داشته باشید مسلما میگن که شما سلیقتون خوب نیست و از اون مهم تر آشپزخونتون هم آشفته و بهم ریخته دیده خواهد شد در نهایت هم از مقام کدبانو بودن تنزل پیدا میکنید.

پس یه موضوع خیلی مهم در این بین وجود داره که اون داشتن اطلاعاته یعنی شما باید وقتی که میخواهید به سراغ یه آیتم برای خونتون برید مطالعه ی کافی در خصوص این که آیا اون آیتم خوبه یا نه داشته باشید تا بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید مثلا برای پیدا کردن زیباترین فرش آشپزخانه ی مدرن باید توی اینترنت حسابی مدل های جدید رو بررسی کنید و بعد در نهایت پا بذارید توی بازار و مدل های دیگه رو هم اون جا ببینید و صد البته که بدونید اصلا فرش های مدرن باید چه ویژگی هایی داشته باشن و با چه دکورهایی همخونی دارن تا در انتهای همه ی این ها برید برای خرید. پس زرنگ بودن از صفات بارز یه خانوم خوش سلیقه هست حالا در این مقاله هم برای این که بهتون برای کسب اطلاعات بیشتر کمک کرده باشیم میخواهیم در خصوص این که کدام رنگ فرش همیشه مد است صحبت کنیم تا در صورتی که میخواهید فرش بخرید به سراغ این رنگ ها برید و همیشه روی مد بمونید، پس با ما همراه باشید.

کدام رنگ فرش همیشه مد است

فرش کرم از اون همیشه مدهایی هست که به بیشتر دکور ها میاد

فرش هایی که دارای زمینه ی کرم هستن ظاهر شیک و خاصی دارن و از اونجایی که این رنگ نرم و طبیعی هست باعث ایجاد احساس آرامش توی فضا میشه و خوبی که دارن هم اینه که با دکوراسیون های متنوع سازگاری بالایی دارن و در کل این رنگ باعث میشه که فرش به عنوان یه آیتم تعادل دهنده توی فضا عمل کنه و با دیگر الگوها و رنگ ها هماهنگ بشه.

از طرف دیگه هم زمینه ی کرم از اون جایی که روشن هس باعث میشه که طرح و نقش های روی فرش هم به خوبی هر چه بیشتر دیده بشن و توجه زیادی رو به خودشون جلب کنن و یه جورایی حتی برجسته تر هم دیده بشن و به چشم بیان. در کل فرش هایی که دارای زمینه ی کرم هستن به فضای شما پهنا و طراوت میبخشن. یه ویژگی خاص دیگه هم که به همه ی اینایی که گفتیم میچربه اینه که فرش های کرم به شکل بصری فضای شما رو بازتر و بزرگتر از حد معمول نشون میدن و فضای شما دلبازتر از حد ممکن دیده میشه. پس در صورتی که فضای خونه ی شما کوچک هست توصیه ی ما بهتون رفتن به سراغ فرش های این مدلیه.

کدام رنگ فرش همیشه مد است

فرش طوسی پر طرفدار و خاص

طوسی رو میشه از اون رنگایی بشمار آوورد که توی سال های زیادی تونسته اثبات کنه که یکی از رنگ های جاودانه توی دکور بشمار میره خصوصا که این روزا هم بسیاری از دکورها به سمت مدرن شدن رفتن و این رنگ یه جزء جداناپذیر از اون ها شده. در کل فرش هایی که رنگ طوسی دارن از طرح های خاص و زیبایی هم برخوردارن و به همین علت طرفدارهای زیادی هم دارن و شما میتونید این مدل از فرش ها رو خیلی راحت با دکورهای متنوعی هماهنگ کنید و با استفاده از دکوراتیوهای استیل در فضا حال و هوای مدرن به وجود بیارید. 

کدام رنگ فرش همیشه مد است

فرش آبی آرامش رو مهمون خونه ی شما میکنه

آبی از اون رنگایی هست که همیشه و همیشه میتونه محبوب باشه و البته که این محبوبیت رو حفظ کنه بنابراین بدون شک یه فرش آبی میتونه بسیار توی منزل شما خودنمایی کنه فرقی هم نمیکنه که در هر طیفی باشه از آبی کم رنگ بگیر تا پررنگ چرا که میتونه خیلی راحت با طرح ها ور نگ های موجود در فضا هماهنگ بشه و زیبایی خودش رو به رخ بکشه و صلح و آرامش رو مهمون فضا کنه. از بابت مد بودن این فرش هم هرگز نگرانی نخواهید داشت چون همیشه طرفداران خودش رو داره بنابراین بدون نگرانی به سراغش برید.

کدام رنگ فرش همیشه مد است

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی