|

خوشگل ترین مدلای روفرشی / هر چی از قشنگیه اینا بگم کم گفتم هم طرح فرش دارن هم فانتزی

در این مقاله نمونه هایی از جدیدترین روفرشی ها رو بهتون نشون دادیم تا در صورتی که میخواهید این آیتم رو داشته باشید خریدتون راحت تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توجه به دکوراسیون باید یکی از اصلی ترین مسائلی باشه که یه خانوم توی خونه بهش رسیدگی میکنه چرا که خونه هر جوری که باشه اول و آخر میگن کاره خانوم خونست بنابراین باید به عنوان یه کدبانو نهایت دقت و وسواس خودتون رو برای یه چیدمان فوق العاده و زیبا به کار بگیرید البته که در این بین تنها به سلیقه ی خودتون اکتفا نکنید چون شاید یه سری از جاها سلیقه ی شما با قواعد دکوراسیون در تضادباشه مثلا شاید اصول چیدمان فرش در پذیرایی مستطیل رو بلد نباشید و طبق سلیقه ی خودتون فرش رو در فضا جا بدید ولی در نهایت بعد از یه مدت خودتون هم حس کنید که یه جای کار میلنگه چون کار اصولی انجام نشده.

همچنین مورد دیگه این هست که در صورتی که میخواهید یه آیتم تازه بخرید باید از مدهای روز و این که اون وسیله با دکوراسیونتون همخونی داره هم مطلع باشید مثلا به عنوان یه تازه عروس باید شیک ترین فرش های عروس رو حداقل توی اینترنت پیدا کنید و بعد با توجه به جهیزیه تون ببینید که کدوم یک از اون ها به دکور مدنظر شما بیشتر میاد و با وسایلتون هماهنگ و سته. در کل انتخاب فرش میتونه بسیار مهم باشه به همین خاطر در خیلی از مقالات قبلیمون در خصوص این آیتم براتون صحبت کردیم ولی امروز میخواهیم در خصوص روفرشی های جدید صحبت کنیم و نمونه هایی از اون ها رو بهتون نشون بدیم و راجبه این که در هنگام خریدشون باید چه نکاتی رو بدونید یه سری اطلاعات بدیم چون بالاخره مهم هست که از فرشتون در برابر لکه ها به خوبی محافظت کنید چون در صورتی که کثیف هم بشه میتونه دکور رو بد جلوه بده، پس در ادامه با ما همراه باشید.

روفرشی های جدید

دقت کنید که روفرشی کاملا اندازه ی فرش باشه نه بزرگتر و نه کوچک تر

از اونجایی که شما روفرشی رو برای محافظت از فرشتون در برابر کثیفی خریداری میکنید خریدن یه روفرشی که کوچک تر از اندازه ی فرش شما هست نمیتونه کمک خاصی بهتون کنه چون در این حالت باید منتظر باشید که حاشیه های فرشتون حسابی کثیف بشه از طرف دیگه هم روفرشی بزرگ منظره ی بدی ایجاد میکنه و دکور رو از ریخت و قیافه میندازه پس باید به دنبال یه روفرشی باشید که دقیقا اندازه ی فرشتون هست.

البته که در این بین نیازی به این که توی اندازه گیری خیلی وسواسی بشید نیست چون اغلب روفرشی ها توی ابعاد و اندازه ی استاندارد مثلا سه متری، شش متری، نه متری و دوازده متری تولید میشن و به همین علت فقط کافیه که بدونید فرشتون چند متری هست تا یه روفرشی با ابعاد درست و مناسب رو برای اون تهیه کنید که هم فرش رو در برابر لکه و کثیفی محافظت میکنه و هم توی دکور زیبا جلوه میکنه چون کاملا فرش رو کاور کرده و نما رو خراب نکرده. 

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

روفرشی که میخرید باید مقاومت خوبی در برابر لکه داشته باشه

از اون جایی که همه ی اهل منزل برای کثیف شدن روفرشی زیاد ناراحت نمیشن و براشون اهمیت خاصی نداره چون در نظرشون بالاخره فرش که تمیز مونده به همین دلیل میشه هر روز انتظار یه لکه ی جدید رو روی روفرشی داشت که داره بهتون چشمک میزنه و در برخی از موارد هم حتی زبون درازی میکنه بی ادب! با این حساب بهتره که به سراغ یه روفرشی برید که در برابر لک برداشتن از خودش مقاومت خوبی نشون میده که در این بین روفرشی های نانو یا ضد آب میتونه برای این منظور بهترین گزینه باشن.

چرا که توی این مدل از روفرشی ها لکه های موجود خیلی راحت جذب پارچه نمیشن و میشه خیلی راحت اون ها رو با یه دستمال مرطوب تمیز کنید و یا حتی در صورتی که لکه جذب پارچه شد میتونید اون رو خیلی راحت با یه شوینده ی معمولی تمیز کنید برای این هم که مطمئن بشید که روفرشی که میخواهید خریداری کنید از این ویژگی برخورداره در همون ابتدا به فرشنده بگید که کار ضد لک داره یا نه.

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

دقت به جنس روفرشی از یادتون نره

روفرشی ها یا پلی استر اند یا ابریشمی و یا مخملی که هر کدوم از این جنس ها خاصیت و ویژگی های خودشون رو دارن؛ به عنوان مثال روفرشی هایی که مخمل هستن به علت ضخامت بالایی که دارن موندگاریشون زیاده یا روفرشی های ابریشمی خیلی سخت تر و دیرتر از روفرشی های دیگه چروک میشن اما در نهایت بهتون توصیه میکنیم که به سراغ روفرشی هایی برید که جنسشون پلی استر هست چون این مدل از پارچه ها از وزن کمتری برخوردار هستن و خیلی راحت تر هم شسته میشن.

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

روفرشی های جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی