|

مدل فرش برای خانه های کوچک / تو هال دو قدم راه میری تموم میشه با اینا بزرگ دیده میشه

در این مطلب در خصوص فرش برای خانه های کوچک صحبت کردیم و ویژگی های که باید داشته باشه تا فضا رو بزرگ تر نشون بده رو بررسی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما به نوعی دوست داریم که خونه و زندگیمون شیک و پیک جلوه کنه طوری که هر کسی که دکور رو میبینه ناخودآگاه لب به تعریف باز کنه و ما احساس غرور کنیم ولی خب در این بین انتخاب های ما بسیار مهم هست یعنی شما باید برای خلق کردن یه دیزاین خوب یه مقدار سلیقه رو هم چاشنی کار کنید تا در نهایت نتیجه دلخواهتون بشه مثلا در صورتی که کابینت هاتون سفید هست ببینید روش ست کردن فرش با کابینت سفید چطوره و بعد گزینه های روی میزتون رو از نظر طرح و رنگ بررسی کنید هر کدوم که به نظرتون خوب بود به سراغ اون برید تا در انتهای کار به خودتون یه دست مریزاد بگید بابت انتخاب خوبتون.

حالا در این مقاله همونطور که مشخصه ما میخواهیم راجبه انتخاب فرش باهاتون صحبت کنیم چرا که این وسیله رو میشه یه آیتم تعیین کننده ی بسیار مهم در دکوراسیون بشمار آوورد که میتونه تاثیر بسزایی داشته باشه مثلا فرش آشپزخانه ی مدرن در صورتی که کلاسیک انتخاب بشه یه تضادی در دکور به وجود میاد که زیاد جلوه ی جالبی نخواهد داشت پس یه انتخاب غلط میتونه به کلی چیدمان فضای شما رو بهم بریزه و اون رو از ریخت و قیافه بندازه. حالا یه نکته ی جالب هم راجبه فرش وجود داره که در صورتی که درست انتخاب بشه میتونه با ایجاد خطای دید حتی فضای شما رو هم بزرگ تر و یا کوچکتر نشون بده که در این مقاله میخواهیم راجبه چطور انتخاب کردن فرش برای خانه های کوچک برای بزرگتر نشون دادن فضا باهاتون صحبت کنیم که میتونه براتون مفید باشه، پس با ما همراه باشید.

فرش برای خانه های کوچک

انتخاب رنگ فرش برای خانه های کوچک

اون دسته از فرش هایی که دارای رنگ ملایم و روشن هستن میتونن بهترین انتخاب برای یه فضای کوچک باشن چرا که باعث میشن محیط بزرگتر از اون چیزی که هست به نظر بیاد پس با این حساب میشه گفت که رفتن به سراغ فرش های تیره در محیط های بزرگ و آفتاب گیر بهتون توصیه میشه و با این حساب بهتره که از اون ها توی خونه های کوچک استفاده نشه. در این بین از میان بهترین رنگ های روشن اون هایی که خنثی هستن انتخاب بهتری اند و برای ست شدن مبلمان و پرده هم با اون ها میتونید به سراغ رنگ های مکمل برید.

پس انتخاب رنگ های روشن مثل رنگ های پاستیلی و یا خنثی میتونه فضا رو دلباز، شیک و زیبا جلوه بده و دلیل این موضوع اینه که رنگ های روشن میتونن نور طبیعی رو منعکس کنن که این موضوع خودش فضار و زیبا و بزرگ تر میکنه. همچنین شاید براتون جالب باشه که این مدل از رنگ ها حتی باعث میشن که خونه کمتر بهم ریخته دیده بشه.

فرش برای خانه های کوچک

فرش برای خانه های کوچک

فرش برای خانه های کوچک

انتخاب طرح فرش برای خانه های کوچک

اون دسته از فرش هایی که دارای طرح های شلوغ و زیاد هستن میتونن فضا رو کوچک تر نشون بدن از رو برای یه محیط کوچک اصلا مناسب نیستن و بهترین انتخاب برای این فضا میتونه اون دسته از فرش هایی باشه که طرح های ساده و مینیمال دارن مثل فرش های مدرن. این مدل از فرش های در صورتی که اشکال هندسی و طرح های خلوت داشته باشن میتونن با خطای دید خونه رو بزرگتر نشون بدن. البته که شاید در این بین شما کلاسیک پستند باشید که توصیه میکنیم به سراغ فرش هایی با طرح افشان برید که به دلیل پراکندگی در طرح هایی که داره برای خونه ی کوچک انتخاب خوبیه.

در کل فرش فرش هایی که طرح های زیبایی دارن میتونن یه گزینه خوب برای خونه های کوچک باشن چرا که توجه و تمرکز رو از روی محدود اندازه و متراژ خونه برمیدارن و به فرش و طرح و رنگ اون معطوف میکنن پس شما باید در انتخاب طرح فرش حتما سلیقه ی خودتون رو به کار بندازید و به سراغ بهترین اون ها برید.

فرش برای خانه های کوچک

فرش برای خانه های کوچک

انتخاب ابعاد فرش برای خانه های کوچک

فرشی که به درد خونه های کوچک میخوره باید از ابعاد اتاقی که برای مدنظر دارید کوچک تر باشه تا کناره ها خالی بمونه در اصل باید ابعاد فرش شما طوری باشه که تنها پایه های مبلمان روی اون قرار بگیره تا به این ترتیب فضای خالی که بین دیوار و فرش به وجود میاد باعث بشه که خونه ی شما بزرگتر دیده بشه. در صورتی هم که فرشتون کاملا اندازه ی کف اتاق باشه و مبلمان هم روش قرار بگیره باید انتظار یه فضای شلوغ و خفه رو داشته باشید که مثل قوطی کبریت دیده میشه.

فرش برای خانه های کوچک

فرش برای خانه های کوچک

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی