|

کفش های پاشنه بلند ترند/ دخترا انقد کتونی پوشیدن زمخت شدن وقته یه تنوع شیک و امروزیه

در این مقاله چندتا از کفش های پاشنه بلند ترند رو بهتون نشون دادیم که میتونید از بین اون ها برای عید خرید داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا برای خیلی ها مهم هست و یه جورایی افراد علاقمند هستن که با تیپ و استایل های خاص و زیبا بدرخشن چون بالاخره شما با تیپ و استایل خودتون ممکن هست که یه سری اطلاعات رو به افراد منتقل کنید که حتی خودتون هم راجبه خودتون اون ها رو نمیدونید و از طرف دیگه این روزا استایل خوب در اجتماع باعث میشه که حرف شما برش داشته باشه مثلا در صورتی که میخواهید برای خرید یه ماشین برید در صورتی که تیپ و استایل شیک داشته باشید براتون بیشتر احترام قائل خواهند بود و وقت میذارن تا شما رو برای خرید متقاعد کنن که البته شاید این قسمت کار یه مقدار ظاهربینانه باشه ولی خب شما چه بخواهید و چه نخواهید ما انسان ها یه مقدار ظاهربینی رو داریم!

حالا شما در این دنیا میخواهید تارک دنیا بشید و بگید چون آدم ها از روی ظاهر قضاوت میکنن هم دیگه رو من دیگه نمیخوام توی اجتماع باشم یا به جای این موضوع سعی میکنید که از این موقعیت برای خودتون سکو بسازید یعنی شما میدونید که خوشتیپ بودن توی جمع های دوستانه باعث محبوبیت شما میشه و خب برای این که تک خال جمع دوستاتون بشید توی دانشگاه میرید به سراغ استایل دانشجویی خوب زدن و از این طریق برای خودتون بین دخترا سری تو سرا درآووردن یا ترجیح میدید که گوشه گیر بشید و مثل افسرده ها برید و بیایید؟ که خب در صورتی که یه مقداری عاقل باشید گزینه ی اول رو انتخاب میکنید پس دوست عزیز روی تیپتون کار کنید تا همه ی جوانب زندگیتون تحت تاثیر قرار بگیره. حالا در این بین شما باید از مدها هم اطلاع داشته باشید تا به روز و شیک بگردید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص کفش های پاشنه بلند ترند که امسال عید میتونید به سراغ خرید اون ها برید صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

کفش های پاشنه بلند ترند

کفش های متالیک و براق امسال قراره تو استایل های شما بدرخشن

یکی از کفش های پاشنه بلند ترند که در کلکسیون های بهاره ی برندهای معروف به چشم میخوره و قراره که امسال در بین استایل های ایرانی هم راه خودش رو باز کنه و حسابی بدرخشه کفش های پاشنه بلند متالیک و براق هست که به تنهایی میتونن در هر استایلی انقلاب به پا کنن و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشن پس به هیچ عنوان به این موضوع که میتونید با کفش های متالیک و براق یه استایل خیره کننده و ناب خلق کنید شک نکنید چرا که این کفش ها دقیقا برای این منظور درست شدن تا هر استایلی رو که به نظر ساده میاد رو از حالت سادگی دربیارن و یه حالت تجملاتی بهش ببخشن.

پس برای امسال عید خودتون در بین گزینه های روی میز کفش های متالیک و براق هم میتونن یکی از انتخاب های مناسب و زیبا برای شما باشن که میتونید بهشون فکر کنید و در این بین میتونید استایل های مونوکروم داشته باشید و تمرکزتون رو روی کفش بذارید و با استفاده از این آیتم یه نقطه ی کانونی بسازید.

کفش های پاشنه بلند ترند

کفش های پاشنه بلند ترند

کفش های پاشنه بلند ترند

پاشنه بلندهای بنددار شما رو از سادگی درمیارن و پیچیدگی رو همراه با لوکس بودن به استایلتون هدیه میکنن

برسیم به یکی دیگه از کفش های پاشنه بلند ترند که قراره در کلکسیون های تابستونی و بهاری زیادی اون ها رو مشاهده کنید یعنی کفش های پاشنه بلند بند دار که در برخی از موارد امکان استفاده از سگک های بزرگ برای قسمت بند کفش وجود خواهد داشت. این مدل از کفش های پاشنه بلند در این سال های اخیر بسیار مورد توجه بودن و شما امسال هم میتونید باهاشون یه استایل فوق العاده شیک و پیک، جذاب و امروزی بسازید و برای این که سگک های موجود در اون ها به چشم بیاد توصیه ی ما به شما این هست که در کنار اون ها دامن ها و یا شلوارهای کوتاه استفاده کنید تا زیبایی کفش ها بیشتر و بیشتر به چشم بیاد.

کفش های پاشنه بلند ترند

کفش های پاشنه بلند ترند

کفش های پاشنه بلند ترند

کفش های پاشنه فلر استایل شما رو خاص و دیدنی میکنن

کفش هایی که دارای پاشنه ی فلر هستن از دهه ی هفتاد محبوبیتشون شروع شد و تا به امروز هم بین مردم بسیار طرفدار داشتن و ویژگی که دارن این هست که نوک پاشنه ی کفش از قسمت چسبیده ی اون پهن تر هست یعنی در اصل ابتدای پاشنه نازک تره و رفته رفته پهن میشه. این مدل از کفش ها میتونن استایل شما رو بی نهایت گرون و خاص نشون بدن به همین دلیل توصیه ی ما به شما این هست که برای بهار و تابستون امسال حتما تستشون کنید.

کفش های پاشنه بلند ترند

کفش های پاشنه بلند ترند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی