|

هر رنگ رژ لب چی رو نشون میده؟ / از نود ترین تا جذاب ترین رنگ رژ لب همه رو گفتم

از روی رنگ رز لب میشه خیلی موارد رو فهمید، در واقع شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب اونقدری آسونه که به راحتی میتونید درونیت هر فرد رو بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روش های شخصیت شناسی و روانشناسی فت و فراوون شده. در واقع انسان ها جوری هستن که میشه از روی عادات روزانشون اونچه که درون دارتد رو فهمید و بهش پی برد. مثلا از روی زبان بدن و یا اینکه حتی مدل پوشی دست گرفتن و شاید هم لباس و استایلی که انتخاب می کنید همه و همه نشونه های خاصی هستش که فریاد میزنه شما خانوم یا آقای محترمه چه جور شخصیت و خلقیلاتی دارید. البته این رو هم بگیم که مثلا در رابطه با استایل در رابطه با خانوما خیلی بهتر و بیشتر میشه مانور داد چرا مه حتی از روی لاک ناخنی که میزنند هم میشه قضیه روانشناسی و کشید وسط و خیلی چیز ها رو فهمید.

تا به حال در رابطه با اینکه رژ لب شما چه مفهومی رو میرسونه فکر کرده اید؟ رژ لب از دست آیتم هاییه که هر خانومی در میکاپش استفاده میکنه، غافل از اینکه همون رژ لب میتونه اون خانوم رو فریاد بزنه و شخصیتش رو بریزه رو داریه. میگید چجوری؟ کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید و با توجه به رنگ رژ لبی که استفاده می کنید خودتون یا دیگری رو بشناسید.

انواع رنگ رژ لب

رژ لب قرمز؛ جسور و …

رژ لب قرمز از دست رنگایی حساب میشه که جاودانه و کلاسیکه ، در عین حال میتونه اعتماد به نفس و قدرت و همچنین زنانگی شما رو به رخ بکشه و نشون بده. در واقع یه تحقیق تو دانشگاه منچستر نشون داده که خانوم هایی که از رژ لب قرمز استفاده دارند، اغلب بانوانی جذاب، موفق و البته با اعتماد به نفس هستند که خلق و خوی برونگرایی و اجتماعی بودن نیز دارند. دیدین تو فیلما اکثرا از رژ لب قرمز برای نشون دادن افراد خبیث و شروره؟ معمولا میخوان نشون بدن یه فردی خیلی آدم بدیه و یا پرخاشگره و جسور و خودخواه، از رژ لب قرمز برای فیسش استفاده می کنند که خب همه اینها یک مقوله کاملا درست و ناخودآگاهیه که ما افراد رو اینچنین می بینیم.

انواع رنگ رژ لب

رژ لب صورتی؛ شما خیلی قابل اعتمادی

صورتی از دست رنگ هایی محسوب میشه که خیلی از خانوما عاشقش هستن و برای خیلی از فضا ها مثل محل کار و یا حتی به شکل روزانه و مراسمات استفاده می کنند. صورتی در واقع یه رنگ خانومانست که حس شادی و معصومیت رو به فرد القا میده. در واقع رنگ های صورتی روشن میتونن نشون دهنده زنانگی، لطافت، خونگرمی و مهربونی باشه که خب باید بگیم اگه شما خانومی هستید با رژ لب صورتی، در حقیقت چنین ویژگی هایی دارید. 

صورتی ها چند تناژ دارند که خب بای بگیم اگر شما خانومی هستید که صورتی های سردتر رو ترجیح میدید، احتمال فردی محتاط هستید.رژ لب واسه استایل های رسمی و غیر رسمی خیلی خوبه که خب به همین دلیل تحقیقات نشون داده معمولا آدما به افرادی که رژ لب صورتی میزنند زودتر اعتماد می کنند و خیلی راحت تر اونها رو به عنوان دوست میپذیرند. این رنگ رژ لب میتونه یه ابزار قدرتمند برای ابراز وجود و ارتباط باشه و اغلب با احساساتی مثل عشق، مراقبت، دلسوزی و مهربونی همراهه.

انواع رنگ رژ لب

رژ لب های نود؛ مهربون اما به دور از توجهات!

اگر شما از دست بانوانی هستید که رژ لب های نود رو دوست دارید و میزنید، احتمال میدیم که شما فردی محتاط و البته خجالتی هستید که کمی هم پیچیدگی خلقی دارید و دلتون نمیخواد تو جمع ها مرکز توجهات باشید. شما شخصیتی مهربون و سخاوتمند دارید که معمولا تو جمع شخصیتی آروم و گرم و مقتدر درید. البته که ممکنه در ارتباط یه فرد سرسخت به نظر برسید، اما از نزدیک شخصیتی دوست داشتنی و مورد اعتماد دارید.

انواع رنگ رژ لب

رژ لب قهوه ای؛ خودشون انتخاب میکنن کجا باشن و چی باشن

خانوم هایی که علاقمند به رنگ رژ لب قهوه ای هستند، معمولا شخصیت هایی قابل اعتماد دارند که متانت و قوی بودن و زود باوری و البته ارامش ازشون میباره. اونها در ارتباط با دیگران به عنوان فردی که خونگرم و خوش برخورده شناخته میشن و همیشه این مدلین که احساسات واقعی خودشون رو بروز میدن. این سبک از افراد معمولا مکان ها و یا اونچه که باهاش در ارتباط هستند رو خودشون انتخاب می کنند. کم حرفند و علاقمندن تا ارزش ها و سنت ها رو حمایت نمایند.

انواع رنگ رژ لب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی