|

کت و شلوارهای ترند سال جدید را بشناسید

معرفی جدیدترین مدل های کت و شلوار مردانه به سبک 2024؛ از کت و شلوار دامادی تا کت تک

کت و شلوار

معرفی جدیدترین مدل های کت و شلوار مردانه به سبک 2024 و قیمت کت و شلوار ر شایانیوز؛ جدیدترین مدل های کت و شوار دامادی و کت و شلوار مشکی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما می دانید که کت و شلوار یک لباس کامل و آراسته برای مردان در تمامی سنین تلقی می‌ شود. انواع مدل کت و شلوار مردانه در جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند و طیف وسیعی از انتخاب را پیش روی آقایان شیک‌ پوش قرار می‌ دهند. علاوه بر رنگ، رسمی یا اسپرت بودن آن بر اساس مدل یقه، برش، شلوار و … کت و شلوارهای مردانه را از یکدیگر متمایز می‌ سازد. البته فراموش نکنید که انتخاب نوع مدل کت و شلوار می تواند بسته به نوع استایل و مراسمی که برای آن آماده می شوید تغییر کند، پس حتما قبل از انتخاب کت و شلوار برای خود به این نکات توجه نمایید. برای مثال کت و شلوار دامادی نوعی از کت و شلوار کلاسیک است که تنها برای مراسم عروسی و یا مراسم های رسمی اینچنینی استفاده می شود و برای استفاده روزمره گزینه مناسبی نمی باشد.

جدا از بحث انتخاب خود کت و شلوار شما می توانید با انتخاب اکسسوری های و یا آیتم های مکملی مانند جلیقه استایل خود را متفاوت تر از قبل کنید. پس اگر طرفدار پوشیدن ژیله زیر کت هستید با انتخاب یک کت و شلوار مردانه ساده و یک ژیله طرح‌ دار به طور مثال چهارخانه به راحتی می‌ توانید به این استایل شیک جذابیت ببخشید. البته دقت کنید که جلیقه چهارخونه برای استایل های نیمه رسمی و کت های نیمه اسپرت استفاده می شود نه کت های کلاسیک و رایج رسمی. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدتری مدل های کت و شلوار مردانه آشنا شوید.

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار چهاردکمه، لوکس و ترندی انتخاب کنید

اگر می خواهید یک کت و شلوار ترندی و در عین حال جذاب را انتخاب نمایید کت و شلوار چهاردکمه می تواند گزینه مناسبی باشد. البته به این موضوع هم دقت نمایید که این مدل کت و شلوار می تواند برای استایل رسمی و کلاسیک شما انتخاب مناسبی باشد ولی بنا به نوع طراحی ای که دارد در استایل های اسمارت کژوال هم نیز قابل استفاده خواهد بود. مدل چهار دکمه مدلی است که هیچ وقت دمده نمی‌ شود. این مدل با طراحی منحصر به فرد و سه یا چهار دکمه‌ ای که در هر طرف کت دارد هر استایلی را شیک می‌ سازد. یقه‌ پیک زیبایی کت و شلوار را دو چندان می‌ سازد و باعث می‌ شود قسمت سینه پهن‌ تر به نظر برسد. این کت و شلوار به ویژه برای آقایان لاغر اندام مناسب است.

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار دامادی؛ کلاسیک ترین نوع کت و شلوار مردانه

یکی از روزهای بسیار مهم زندگی هر مرد شیک پوشی روز عروسی او است و انتخاب او همیشه در این روز یک دست کت و شلوار کلاسیک یا به نوعی کت و شلوار دامادی است. این نوع کت و شلوار دارای استایلی کلاسیک و دارای برش است و همیشه به همراه شلوار و اکسسوری های ست استفاده می شود. کت و شلوار تمام برزنت یکی از نمونه های مناسب برای کت و شلوار دامادی است زیرا این مدل کت و شلوار به پارچه اجازه می‌ دهد که درست بایستد و به مرور زمان قالب بدن را بگیرد به همین دلیل متناسب‌ ترین کت و شلوار قابل تصور است. با وجود اینکه این کت و شلوار اغلب کمی گران‌ تر از مدل‌ های دیگر است اما دوام بسیار بالایی دارد و همین مساله باعث می‌ شود ارزش بالایی نسبت به قیمتش داشته باشد.

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار پاییزه البته به سبک 2024

یکی از مدل های جذاب کت و شلوار را می توان کت و شلوار پاییزه دانست. این مدل از کت و شلوار و یا کت های تک معمولا از پارچه های پشمی تولید می شوند، حال چه نوع چهارخونه و پترن دار و چه نوع ساده و ملانژ. البته فراموش نکنید که این مدل از کت های برای استایل اسمارت کژوال مناسب می باشند و گزینه های مناسب تری برای استایل روزمره شما خواهند بود. کت های تک پشمی حتی با شلوار جین هم قابل استفاده هستند.

کت و شلوار مردانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی