|

خانوما چشم بسته عاشق مردان ابر جذابن / اگه لیدر باهوشایی اخلاقتو اینجوری کن شیفتت شه

اگر شما مردی هستید که شیفته بانویی شده اید اما نمیدونید چطور دلش رو به دست بیارید، با این نکات بی شک قلبش رو نسخیر خواهید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زنان واقعا عجیبند. اصلا انگار از درون و ذات این چنین هستند و دست خودشون هم نیست! در واقع قرار ملاقات عاشقانه یه کار سخته و اگر این ملاقا با زنی باشه که شما مجذوبش شدین، واقعا سخت و دشوار تر هم خواهد شد. زنان گاهی اونچنان موجودات پیچیده ای میشن که درک کردنشون تقریبا ناممکن میشه. به نظر میاد هر زنی منحصر به فرده و اینجوریه که همه خانوم ها به دلایل مشابه ممکنه خوشحال نشن. البته که کارشناسان کشف کردن که اغلب زنان به دنبال یک سری ویژگی‌ های ثابت در شریکهای عاطفی خود هستند. دوست دارین بدونین این ویژگی ها چه مواردی می باشند؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا بتونید خیلی راحت تنها با دونستن این تقلب ها دل زنی که دوستش دارید رو به دست بیارید چرا که این نکات یه جورایی مثل آهن ربا هستن!

368464

آقا شما باید بتونی خوب ارتباط برقرار کنی و حرف بزنی

بلدین به عنوان یک آقا خوب ارتباط برقرار کنید؟ اگر نه پس خیلی زود دست به کار شید و مهارت های گفتگوی خوب و ارتباط مناسب رو یاد بگیرید. چرا که بی شک هیچ زنی از مردی که نتونه صحبت کنه و یا با کلمات به درستی جمله بندی کنه خوشش نمیاد. زنان با گوش عاشق میشن و اگر شما به عنوان یک آقا نتونید گوش زن مورد علاقتون رو به خوبی پر کنید، پس بی شک یکی از خصوصیات مهم رو از دست داده اید. 

63464

خانوما شیفته مردانی هستن که میتونن بخندونن

فرد شوخ طبعی هستید یا خشکین؟ این رو بدونید که اغلب خانوم ها شیفته مردانی هستند که بتونن اونها رو بخندونن. اصلا انگاری یه جون به جوناشون اضافه میشه با همچین مردی. البته مردی که بیش از اندازه اینجوری باشه و یه جورایی لوس بشه و تو هر محفلی مضحکه عام و خاص باشه نه! بلکه مردی که حس شوخ طبعی رو داشته باشه و بتونن لبخند و خنده رو بر روی لب همسرش بیاره. 

اما اگر چنین خلقیاتی ندارید بادی بگیم عیبی نداره و جای استرس هم نیست چرا که همه افراد شوخ طبع بامزه به دنیا نیومدن که! اگر شخصیت بامزه ای ندارید، میتونید کارهای دیگری مثل دعوت کردن او به تئاتر کمدی، یا تماشای فیلم کمدی و یا تعریف داستان‌ های شخصی خودتون که خنده دار هستند بپردازید.  وقتی خانوم بره میتونید مطمئن باشید که مسیر رو دارید درست میرید. 

6387638

مهربونی، دست و دلبازی تو نگاه خانوما 

خیلی خیلی و خیلی از خانوما دلشون میخواد مرد مورد نرشون مهربون باشه. مخصوصا که رابطه عاطفیشون بخواد طولانی مدت باشه که دیگه قطعا شیفته افرادی خواهند شد که مهربونن. زنان مردان مهربون، دست و دلباز و البته مشتاق به انجام کارهای خیر رو بیشتر میپسندند. تازه بخش جذابش هم اینجاست که نمایش دادن محبت نه تنها شما رو تبدیل به یه فرد مطلوب تری خواهد کرد، بلکه از نگاه خانوما شما نسبت به هم جنسان خود برتری نیز دارید. مهربونی میتونه هر کسی رو برنده کنه، الته مهربونی بیش از اندازه که خود آقا اسیب ببینه خیر! اینجوری شما یک مرد خاص دیده خواهید شد.

600fb73736caf

چقدر صادقی؟ صداقت فقط به راست گفتن نیستا

بی شک مهربون بودن کافی نیست و اینکه شما چقدر با شریک عاطفیتون صادق هتید نیز اهمیت زیادی داره. مطالعه‌ ای که بی‌بی‌سی روی 200000 نفر انجام داده نشون میده که بانوان صداقت رو در کنار مهربونی و شوخ طبعی و غیره طلب می کنند. صداقت فقط به این نیست که شما راستش رو بگید. در واقع شما باید جسارت به خرج دهید و حتی از نقص هایی که دارید هم بگید و در جریانش بزایرد. اتفاقا در اینجا شما هم خانوم و امتحان کردین و اینجوری می بینید که در مقابل نقص های آسیب پذیر شما چه واکنشی دارند. خانوما اغلب دوست دارند که بدونن شما چه مشکلاتی دارید و اینکه همیشه همه چیز رو خوب جلوه بدید واقعی نیست.

18-1-28-94348Lying

زنان عاشق مردانی با این میزان هوش میشن

زنان شیفته مردان باهوش هستند. مردانی که از پس هرکاری بر میان و به قولی دست و پا چلفتی نیستند. زود مطالب رو میگیرن و دستشون تو کاره! بی شک مردی که کمی تا قسمتی پاستوریزه هستش و یا اینکه نمیتونه گلیمش رو از آب بکشه بیرون مورد توجه قرار نمیگیره. چرا که مورد اعتماد قرار نمیگیره!

زنان مردان باهوش رو دارند شاید به این دلیل که دلشون میخواد ژن بچشون هم به همین شکل بشه. از طرفی هم بانوان عاشق مردانی خواهند شد که هوش بالاتری نسبت به خودشون دارند، چرا که اینجوری مرد میتونه تصمیمات بهتری در شرایط مختلف بگیره، نه اینکه همیشه چشمش به دهان خانوم باشه که چی میگه.

63876

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی