|

جدیدترین مدل های کت و شلوار مجلسی زنانه / امسال تو مهمونی ها لباسای باز دیگه مد نیستن

در این مقاله چند مدل از کت و شلوارهای مجلسی زنانه رو که این روزا ترند شدن رو بهتون نشون دادیم که میتونید از اون ها ایده بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا خیلی راحت تر از گذشته شده چون بالاخره شما میتونید توی مجازی یه عالمه نکته در خصوص این که چطور تیپ بزنیم یاد بگیرید و یا خیلی دور نریم مثلا همین الان که در حال خوندن این مقاله هستید مسلما به هوای این که بیشتر در زمینه ی مد و پوشاک بدونید روی این مقاله کلیک کردید. به طور کلی لباس های ما میتونن اطلاعاتی از ما به دیگران منتقل کنن و به همین دلیل بهتره که ما در زمینه ی مد اطلاعات به روزی داشته باشیم مثلا بدونیم جدیدترین استایل با کت چرم کوتاه این روزا چطوریه تا مطابق با مد تیپ بزنیم و بدرخشیم هر چند که منظور ما این نیست که از هر چیزی که مد شد پیروی کنید، خیر ولی در این بین مدهایی که دوستشون دارید رو از دست ندید و دنبال کنید.

البته که باید با هر مدی قاعده و اصولی اولیه ای که برای استایل باید اون ها رو بدونید رو اجرا کنید مثلا در خصوص این که هر پالتو رو با چه شلواری ست کنیم باید این رو بدونید که چه مدل شلواری بیشتر بهتون میاد مثلا در صورتی که شلوار لوله بهتون نمیاد حتی با وجود این که با پالتوتون همخونی داره ولی باید قیدش رو بزنید و یه انتخاب دیگه داشته باشید چون لباس ها در وهله ی اول باید با فیزیک شما هماهنگی داشته باشن و در محله ی بعد بهم بیان و باهم ست ایجاد کنن پس بدونید که چیا بهتون میاد و چیا نمیاد. حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص نمونه کت و شلوار مجلسی زنانه باهاتون صحبت کنیم که این روزا دوخت اون ها با پارچه ساتن مد شده پس با ما همراه باشید و برامون بگید که با توجه به یقه و طرح میدونید کدوم مدل بیشتر بهتون میاد؟

کت و شلوار مجلسی زنانه

کت و شلوار مجلسی زنانه با یقه ی انگلیسی

در صورتی که براتون سوال پیش اومده باشه که پر فروش ترین کت و شلوار مجلسی کدوم هست باید بگیم همیشه و همیشه یه مدل توی اوج بوده و هست که اون هم کت هایی هست که دارای یقه ی انگلیسی هستن و خب برای خیلی از خانوم ها این مدل کت ها میتونن یه انتخاب پرفکت باشن چون در عین حال که ساده اند میتونن حسابی شما رو شیک و اصیل نشون بدن و باعث درخشیدن شما توی هر جمعی بخشن که شاید خیلی ها در لباس پوشیدن اغراق کردن و حسابی زرق و برقی هستن. از طرف دیگه به طور کلی این مدل از کت ها برای هر مراسمی کارآمد هستن یعنی از بودن در یه مراسم رسمی تا مهمونی ها و دورهمی ها همه و همه با این کت میتونه به بهترین نحو سر بشه.

یه خوبی هم که این مدل از کت ها دارن این هست که شما میتونید اون ها رو به راحتی هر چه تمام تر ست کنید که یکی از اون ها استفاده از یه شومیز ساده زیر کت هست که بهتره رنگ اون رو از بین رنگ های خنثی مثل سفید انتخاب کنید و یا به سراغ اون رنگی برید که با رنگ پارچه ی کت و شلوار شما هماهنگی داره و در انتها برای تکمیل استایلتون از کفش های پاشنه بلند غافل نشید.

کت و شلوار مجلسی زنانه

کت با شلوار های بگ از ترندترین مدل های کت و شلوار مجلسی زنانه

انتخاب کت و شلوار هم مثل بقیه ی انتخاب هاتون در استایلتون میتونه کاملا به سلیقه ی شما بستگی داشته باشه و در این بین کت های زیادی هست که شما میتونید به سراغ خرید اون ها برید و ازشون توی استایلتون بهره بگیرید اما شاید برای شلوار پیدا کردن یه مقدار به مشکل بربخورید چون در این بین پیدا کردن یه شلوار که هم قشنگ باشه و هم بتونه استایل شما رو همچنان مجلسی نگه داره و نره به سمت اسپرت بودن یه مقدار دشواره اما خب ناممکن نیست چون شما میتونید با یکم جست و گریز شلوار مناسب رو پیدا کنید مثلا این روزا در برندهای مختلف داره از شلوار بگ استفاده میشه همراه با کت که خب همه مدل اون در استایل های مختلف بسیار کابرد داره و میتونه تیپ هر کسی رو متحل کنه و در خصوص لباس مجلسی بودن هم تونسته جایگاه خوبی داشته باشه و به این علت مطمئن باشید با کت های مجلسی حسابی شیک دیده میشید پس بدون درنگ به سراغش برید.

کت و شلوار مجلسی زنانه

کت های مجلسی زنانه با آستین های خاص همیشه روی مد

یکی از مهم ترین قسمت های کت شما آستین اون هست که میتونه تاثیر بسزایی روی زیباتر دیده شدن استایل و کت و شلوار مجلسی شما بذاره بنابراین خیلی مهم هست که در این بخش از لباستون سلیقه به خرج بدید و خب یه مقدار هم از سادگی دربیایید بنابراین مدل های مختلف آستین رو ببینید و بعد با کمی ایده پردازی و خلاقیت برای خودتون آستین تصور کنید و با پیاده کردن ابتدایی اون روی کاغذ از خیاط بخواهید که مدل رو براتون دربیاره. اینطوریه که شما خیلی خاص میشید چون بالاخره طرحتون ابداعیه.

کت و شلوار مجلسی زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی