|

یهترین گوشی سامسونگ تا 9 میلیون / گوشی سبک و باتری پدر مادر دار میخوای برات پیدا کردم

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده ی شما از گوشی چقدره؟ یعنی در طول روز همین که وقت خالی گیر میارید هجوم میبرید به سمت گوشیتون و زیر و روش میکنید و پیام هاتون رو چک میکنید، به اینستاگرامتون سر میزنید یا بازی میکنید و... در صورتی که اینطوری باشید احتمالا براتون پیش اومده که متوجه این موضوع بشید که شما گاهی از اوقات این کار رو از روی عادت انجام میدید بدون این که حتی خودتون متوجه موضوع باشید ولی خب در برخی از مواقع عادت ها میتونن مضر باشن مثلا در صورتی که گوشیتون توی شارژ باشه ولی شما ازش دل نکنید و باهاش کار کنید باتریتون دچار مشکل میشه که البته ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری وجود داره که میتونید از اون ها برای باتریتون استفاده کنید ولی قبل از همه ی این ها باید عادتتون رو کنار بذارید.

در این بین هم باید یه گوشی خوب برای خودتون داشه باشید که باتری و انمکانات خوب داشته باشه تا چند سالی شما رو از تعمیرشپ دور نگه داره که شاید الان ذهنتون بره به سمت گوشی های پرچمدار و با خودتون بگید که نمیشه رفت سراغ خرید اون ها ولی خب شما میتونید در بازار گوشی امروز که این همه تنوع داره یه گوشی خوب با توجه به بودجه تون پیدا کنید در اصل میتونید بهترین گوشی تا 5 میلیون و حتی 3 میلیون رو هم امروزه پیدا کنید و از کار کردن باهاش لذت ببرید اون هم تولید شده توسط دو برند بسیار معروف یعنی سامسونگ و شیائومی که این روزا بازار موبایل ایران توی دستشونه به همین خاطر ما هم در این مقاله برای این که به شما برای یه خرید بهتر کمک کرده باشیم میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

یهترین گوشی سامسونگ تا 9 میلیون

گلکسی A24 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

برسیم به اولین محصول در لیست بهترین های سامسونگ تا 9 میلیون یعنی گلکسی A24 که از طراحی و ارگونومی خوبی برخورداره و با داشتن وزن 195 گرم یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میره و دست شما با استفاده ی طولانی مدت از اون هم خسته نمیشه. کمپانی سازنده برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و رزولوشن فول اچ دی پلاس داره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این گوشی 90 هرتزه و شما میتونید انتظار کیفیت خوب و روشنایی قابل قبول رو از اون داشته باشه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Mediatek MT8781 Helio G99 استفاده شده که شما میتونید حتی برای به اجرا درآووردن بازی های سنگین ویدیویی هم بهش اطمینان کنید. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی هست که روی هم رفته میتونن رضایت شما رو جلب کنن. باتری هم دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست و طول عمر خوبی داره.

یهترین گوشی سامسونگ تا 9 میلیون

گلکسی F13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

بریم سراغ دومین محصول از لیستمون یعنی گلکسی F13 سامسونگ که شرکت کره ای برای اون یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ در نظر گرفته که رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در اون 60 هرتزه. در زمینه ی پردازنده در این گوشی از یه تراشه ی 8 نانومتری اگزینوس 850 استفاده شده که میتونه عملکرد قابل قبولی رو از خودش به نمایش بذاره.

یکی از نقاط قوت این گوشی باتری اون هست چرا که در بخش باتری تونسته خیلی بهتر از رقبای خودش ظاهر بشه و این به دلیل ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی باتریه اون هست که میتونه شارژدهی فوق العاده ای داشته باشه ولی خب مدت زمانی که برای فول شارژ کردن اون نیازه یه مقدار زیاده.

دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 8 مگاپیکسلی هست که توی نور مناسب میتونن تصاویر و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنن.

یهترین گوشی سامسونگ تا 9 میلیون

گلکسی M13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

برسیم به آخرین محصول از لیستمون یعنی گلکسی M13 که سامسونگ برای نمایشگر اون اندازه ی 6.6 اینچ رو در نظر گرفته و رزولوشن خوبی داره و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 60 هرتزه که خب این عدد در مقایسه با رقابش پایینه و جا داشته که در این زمینه بهتر عمل کنه. باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و مدت زمانی که برای شارژ اون لازمه زیاد نیست. در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 850 استفاده شده عملکردش بدک نیست. در زمینه ی دوربین اصلی هم در این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین سلفی هم یه سنسور 8 مگاپیکسلی داره.

یهترین گوشی سامسونگ تا 9 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی