|

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون / نمیخوای مدام گوشی بزنی به شارژ باتری اینا مرگ نداره

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون که در این بازه ی قیمت کیفیت بسیار خوبی ارائه میکنن رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا خیلیا وقتشون رو با گوشی سپری میکنن چرا که این وسیله تبدیل شده به یکی از جزء های جداناپذیر در زندگی ما و همه باهاش اخت گرفتن و خب حتی بیراه نگفتیم که یه دوست و محرم اسرار هم هست چرا که هیچ کس به غیر از خودمون از این که توی گوشیمون چه خبره خبر نداره ولی یه موضوعی که در خصوص گوشی وجود داره این هست که در صورتی که این وسیله دارای کیفیت خوبی نباشه کار کردن با اون بجز دردسر و اعصاب خوردی برای ما چیزی نخواهد داشت حالا میخواد بهترین گوشی تا 15 میلیون و بیشتر باشه یا یه گوشی سه تومنی فرقی نمیکنه احتمال هنگ کردن برای خیلی از گوشی ها وجود داره صرف نظر از قیمت اون ها.

ولی در این بین شما باید یه گوشی خوب رو برای خودتون با هر بودجه ای که دارید انتخاب کنید تا کمتر شاهد یه همچین مشکلاتی باشید که خب این کار هم در بازار امروز یه مقدار سخت شده چرا که تنوع بسیار بالا رفته ولی در این بین شما میتونید به سراغ غول های گوشی در بازار ایران برید یعنی کمپانی کره ای سامسونگ و کمپانی چینی شیائومی که باهم سخت در رقابت هستن از تولید گوشی های اقتصادی بگیر تا تولید گوشی های پرچمدار هر دو با هم کل کل دارن و این کشمکش به کاربرهای اون ها هم سرایت کرده و همیشه یه بحث وجود داره که شیائومی بهتره یا سامسونگ که به قطع نمیشه نظر داد ولی خب در این مقاله میخواهیم برای اون دسته از افرادی که به نظرشون شیائومی بهتره چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون رو معرفی کنیم تا انتخاب و خرید بهتری داشته باشن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

ردمی نوت ۱۱ پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون

برسیم به اولین محصول از لیست بهترین های شیائومی تا 9 میلیون یعنی ردمی نوت ۱۱ پرو  که از ارگونومی خوبی برخورداره و با وزن 202 گرم یه گوشی سبک و خوش دست به حساب میاد. این گوشی از دو سیمکارت به طور همزمان پشتیبانی میکنه و در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاومت خوبی رو از خودش نشون میده. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع اسوپر امولده و شما میتونید شاهد وضوح تصویر خوبی در اون باشید. 

باتری ردمی نوت ۱۱ پرو دارای یه باتری با 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست که دووم و طول عمر خوبی داره. شما میتونید در زمینه ی پردازنده هم به این محصول اطمینان کنید چون در این قسمت برای اون از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G استفاده شده که اون رو قادر به اجرا درآووردن برنامه های سنگین میکنه اون هم بدون هنگ کردن. دوربین اصلی این گوشی از یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از یه سنسور 16 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

پوکو X3 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون

برسیم به دومین محصول از بهترین های شیاومی تا 9 میلیون یعنی پوکو X3 پرو که دارای طراحی زیباییه و وزن تقریبی اون 215 گرم هست که میشه بین گوشی های سبک وزن قرارش داد اما یه ویژگی که داره و شاید خیلی ها براشون عجیب باشه این هست که برخلاف خیلی از گوشی های شیائومی در این بازه ی قیمت قاب پشتی پوکو ایکس ۳ کاملا پلاستیکی هست و فقط قسمت جلویی گوشی شیشه ایه. سازنده برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 استفاده کرده که وضوح و کیفیت خوبی رو ارائه میکنه. 

باتری این محصول غیر قابل تعویض هست و دارای ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و طول عمر خوبی داره و با یه بار شارژ شدن میتونه برای مدت زمان زیادی گوشی رو روشن نگه داره. در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون ۸۶۰ که قدرت و عملکرد خوبی رو ارائه میکنه و شما میتونید با استفاده از اون برنامه های سنگین و بازی های ویدیویی زیادی رو به اجرا دربیارید. شیائومی برای دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 48 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از یه تراشه ی 20 مگاپیکسلی استفاده کرده که میتونید ازشون انتظار فیلم و عکس های خوبی رو داشته باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

۱۱ لایت ۵G NE از بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون

برسیم به آخرین محصول از لیست بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون یعنی ۱۱ لایت ۵G NE شیائومی که تونسته از خودش کیفیت خوبی ارائه کنه و در لیست بهترین ها در این بازه ی قیمت قرار بگیره. در خصوص صفحه نمایش این گوشی گفته میشه که دارای 6.55 اینچ اندازه هست و از نوع امولده، توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر 90 هرتز هست و شما میتونید شاهد وضوح بالایی در اون باشید. 

باتری محصول 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت داره و طول عمرش هم قابل قبوله. در زمینه ی پردازنده هم از یه تراشه ی کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G استفاده شده که قدرت خوبی داره و میتونید به کارایی اون اعتماد کنید. دوربین اصلی دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 20 مگاپیکسلی هست که میتونید باهاش تصاویر زیبایی ثبت کنید.

بهترین گوشی شیائومی تا 9 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی