|

بهترین رنگ های مانتو برای پوست گندمی / خانوم در جریانی تو هر فصل چه رنگی بهت میاد؟

اگر از خانومای پوست گندمی هستید بهتره بدونید که هر رنگی به شما نمیاد اما در عوض رنگایی که بهتون میاد رو اگر یاد بگیریم به شدت جذاب خواهید شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نزدیک عید هستیم و خیلی از بانوان در پی ست کردن قسمت های مختلف استایل و لباسشون هستن. واسه خوش پوش بودن لازم نیست حتما از لباس های گرون قیمت استفاده کنیم و اونچه که مهمه اینه که من و شما بدونیم دقیقا چه طرح لباس هایی با چه رنگ هایی بهمون بیشتر میاد. از اونجایی که مانتو مهم ترین قسمت استایل بانوان هستش و باقی موارد حول محور سبک و رنگ مانتو انتخاب میشه، خب اینکه چه مدلی باشه و چه رنگ یا رنگهایی درش به کار رفته باشه اهمیت بسیار بالای داره.

پوست افراد به سه دسته تقسیم میشه. روشن و گندمی و تیره. که خب خیلی از دختران شرقی رنگ پوست گندمی دارند. گندمی ها اغلب براشون سخته اینکه بدونن چه رنگی بهشون میاد و ممکنه انتخاب اشتباه داشته باشند. در این مطلب میخوایم به این موضوع بپردازیم و ببینیم چه رنگایی به خانومای گندمی میتونه زیبا بشه. پس با با ما همراه باشید.

رنگ مناسب پوست گندمی

خانومی که گندمی هستی سفید بپوش

در واقع رنگ سفید یه رنگ خنثاست که به خانومای با پوست گندمی خیلی میاد. راستشو بخوایم خود من هم گندمی هستم و سفید از دست رنگایی هستش که خیلی بهم میاد. اما نکته اینجاست که سفید در استایل باید به درستی انتخاب بشه تا بتونه شیک و خیره کننده جلوه کنه. سفید میتونه یکی از بهترین رنگ ها برای مانتوی خانومی با پوست گندمی باشه.

رنگ مناسب پوست گندمی

کرم به پوست گندمی میاد خیلی هم میاد

به طور قطع میتونم بگم تک به تک این رنگ ها جدا از اصولی بودن و اینکه در تنالیته رنگ ها مناسب پوست گندمی انتخاب شدند، تو تجربیات شخصی افراد هم گفته شده و ثابت شده هستند. مثلا رنگ کرم رنگیه که به خیلی از افراد با پوست گندمی اومده. این رنگ که یه رنگ خنثی محسوب میشه، با رنگایی همچون سفید، قهوه ای، آبی روشن، سبز و قرمز به راحتی ست میشه. پس ازش اصلا غافل نشید.

از طرفی هم رنگ کرم به عنوان یه استایل مونوکروم به شدت میتونه شیک بشه. اگر دوست دارین یه استایل متفاوت داشته باشین میتونین یه سرهمی سفید بپوشین و روش از مانتو کرم رنگ استفاده کنید.

رنگ مناسب پوست گندمی

مانتو به رنگ های پاستلی

شاید خیلی از بانوان اشتباها فکر کنند که رنگ های پاستلی به پوست روشن نمیاد، در حالی رنگ های پاستلی از دست رنگ هایی محسوب میشه که به عنوان رنگ مانتو برای پوست گندمی به خصوص واسه فصل تابستون خیلی مناسبه و خوشگل میش. ست کردن این رنگ ها که تعداد زیادی هم دارند، با سایر رنگ های پاستلی به شدت راحته و البته امکان پذیر.

رنگ مناسب پوست گندمی

با خاکستری روشن پر جذبه میشی

اگر به فکر انتخاب رنگ مانتو برای پوست گندمی هستید، رنگ خاکستری روشن رو اصلا فراموش نکنید. مخصوصا واسه رنگ پوست گندمی روشن، چرا که میتونه واسه این رنگ پوست عالی باشه.

واسه ست کردن خاکستری هم میتونید از رنگ هایی همچون آبی، صورتی و یا زرشکی استفاده نمایید.

رنگ مناسب پوست گندمی

نارنجی روشن استایل تو رو شارپ و یونیک میکنه

خیلی از افراد ترجیح میدن که تو استایل خود از رنگ های شاد و غلیظ استفاده کنند. داریم نزدیم بهار و تابستون میشم که خب بی شک استفاده از رنگهای شاد میتونه جلوه ای خاص و زیباتر داشته باشه. از طرفی هم خیلی از خانوما هستن ک شیفته رنگ هایی با رنگدانه غلیظ هستن و در چنین شرایطی ما به شما نارنجی روشن رو پیشنهاد میدیم که به پوست گندمی هم خیلی میاد. این رنگ میتونه واسشون جلوه خیلی زیبایی داشته باشه که خب شما میتونید برای ست کردن مانتو نارنجی از رنگ هایی مثل مشکی، سورمه ای، آبی یخی و سبز نعنایی استفاده داشته باشید.

رنگ مناسب پوست گندمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها