|

جدیدترین فرش های بازار/ دیگه گذشت اون دوره که همه کرم گردویی میخریدن الان این رنگ مده

در این مقاله چند نمونه از جدیدترین فرش های بازار رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به دنبال داشتن یه دکور شیک و پیک هستن که خب نمیشه تنها با یه جا نشستن و خواستنش بهش رسید بلکه باید به خاطرش تلاش کرد اون هم از همه لحاظ یعنی شما باید از لحاظ کاری تلاش کنید تا درآمد بیشتری داشته باشید تا بتونید از این طریق وسایلی که مد نظرتون هست رو بخرید و از طرف دیگه باید اطلاعات خودتون رو در حد خیلی وسیعی بالا ببرید و از قواعد و قوانین دکور و دکوراسیون مطلع بشید و بدونید که به خونه ی شما دقیقا چه نوع دکوری میاد مثلا در صورتی که به خونتون دکور مدرن میاد پس باید وسایل رو هم از این دست انتخاب کنید مثل فرش که باید مدرن باشه پس به دنبال جدیدترین مدل های فرش مدرن باید بگردید.

اگر تا به الان این سری از مقالات ما رو دنبال کرده باشید متوجه شدید که ما در خصوص فرش در این مقالات صحبت میکنیم چرا که این وسیله در بین آیتم های موجود در خونه بسیار مهم بشمار میره و شما باید در انتخاب اون نهایت دقت و توجه رو داشته باشید و تنوع موجود در این زمینه هم میتونه براتون خوب باشه و هم کارتون رو هم سخت تر کنه مثلا خیلی ها میگن که فرش گبه برای آشپزخانه تهیه کنید و خیلی ها مخالف هستن و گلیم رو ترجیح میدن که خب خود این دوراهی و انتخاب از بین اون میتونه کار شما رو بسیار سخت کنه ولی از طرف دیگه باید خوشحال باشید که گزینه های روی میزتون زیاده و حالا در صورتی که تصمیمتون رو گرفتید که به سراغ گبه برید و یا گلیم با یه عالمه طرح و رنگ مختلف روبه رو خواهید شد. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که میخواهیم در طی اون جدیدترین فرش های بازار رو بهتون نشون بدیم و ملاک هایی رو که باعث میشن یه فرش پر فروش بشه رو بهتون بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش های بازار

داشتن تنوع توی شانه و تراکم، فرش شما رو پر فروش میکنه

شاید بشه گفت که مهم ترین فاکتوری که موقع خرید فرش ماشینی باید بهش حسابی توجه بشه تراکم بافت اون هست؛ به تعداد گره های رنگ که در زمینه ی فرش بافته شده تراکم بافت اون میگن. در اصل هر فرشی از دو نوع تراکم طولی و عرضی برخورداره که به مجموع اون ها تراکم بافت میگن. 

تراکم طولی فرش شبیه به همون تراکم عرضیه اونه ولی یه تفاوتی که داره اینه که اون رو توی نصف فرش حساب میکنن و بعد توی سه ضرب میکنن. به همین علت زمانی که یه فرشی دارای 3600 تراکم هست به این معنیه که باید تو یه متر از طول اون 1800 تا گره وجود داشته باشه. در کل میشه گفت به هر میزان که تراکم یه فرشی بالاتر باشه ارزش بیشتری هم خواهد داشت و در نتیجه قیمتش هم با توجه به این موضوع بالاتر خواهد رفت.

در اصل فرش هایی مثل 1500 شانه تراکم بالاتر و بعد هم قیمت بیشتر دارن ولی از بین شانه های مختلف فرش در بین پرفروش ترین فرش های بازار اون دسته از فرش هایی که دارای 700 شانه هستن بسیار محبوب ترند چون موندگاری و دووم بسیار بالایی دارن و به درد خونواده های بچه دار هم میخورن و شما میتونید اون ها رو توی قسمت های مختلف خونه از پذیرایی گرفته تا اتاق خواب پهن کنید و لذت ببرید.

جدیدترین فرش های بازار

جدیدترین فرش های بازار

خوشگلیه طرح و نقش فرش هم میتونه اون رو پرفروش کنه

این موضوع که زیبایی کاملا یه امر سلیقه ای هست واضحه و خب انتخاب کردن یه فرش هم بدون شک به عوامل زیادی بستگی داره. البته که شما حتی موقعی که فرش هم میخواهید بخرید مثل خیلی از خریدهای دیگه ای که دارید به سلیقه ی عمومی و همچنین مد روز هم توجه نشون میدید و تا حدودی با اون ها هم سو و هم جهت میشید چرا که خیلی ها رو مد بودن رو دوست دارن مثلا سال های قبل رنگ های روشن در بین فرش ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طرفدار داشته ولی بعد از این فرش های رنگ تیره تر مثل گردویی به بازار عرض شدن و تونستن خودی از خودشون نشون بدن سلیقه ی عمومی و سلیقه ی بازار هم تغییر کرد و ارزش خرید این رنگ از فرش ها بسیار بالا رفت. به همین دلیل در حال حاضر فرش هایی که با رنگ های فیلی و در طیف طوسی و نقشه های کهنه نما، خلوت و سنتی بسیار پر فروش هستن.

جدیدترین فرش های بازار

جدیدترین فرش های بازار

قیمت فرش هم میتونه روی پرفروش بودن اون تاثیرگزار باشه

یکی از مهم ترین عواملی که روی قیمت فرش تاثیر بسزایی داره مرغوبیت، شانه و تراکم اون هست یعنی هر چقدر که یه فرش از شانه و تراکم بالایی برخوردار باشه به همون نسبت هم نخ تار و پود بیشتری داره و در انتهای همه ی این این ها قیمت بیشتر هم شاملش میشه و برعکس. همچنین دستگاه های بافت فرش هم هر چقدر پیشرفته تر باشن قیمت بیشتری هم خواهند داشت. عمل بعدی تعیین کننده در قیمت هم جنس و نوع الیافی هست که توی بافت فرش استفاده شده مثلا یکی از نخ های مرغوب و خوبی که قیمت فرش رو بالا میکشه نخ اکریلیک هیت ست هست که در صورت استفاده شدن از اون در یه فرشی حتما قیمت فرش بیشتر خواهد بود چون نرم و لطیف تره و طول عمر و دووم بالایی هم در انتظارش خواهد بود.

جدیدترین فرش های بازار

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی