|

جدیدترین مدل های فرش مدرن / تصور کردن اینا وسط پذیرایی آدمو ذوق زده میکنه آخه چقد شیک

در این مقاله چند نمونه از جدیدترین مدل های فرش مدرن رو نشون دادیم و در خصوص اون ها یه سری توضیحات تکمیلی ارائه دادیم که میتونه مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که یه دکور خوب داشته باشن چرا که بالاخره یه دکور خوب میتونه تا حدود زیادی روی روحیه ی ما تاثیر داشته باشه چون اولا خودمون از دکور خوب حس خوب خواهیم داشت و دوما وقتی یکی که میاد خونمون و از چیدمان اون تعریف میکنه و اینجوری به سلیقه ی خوب داشتن شهره میشیم مسلما اعتماد به نفسمون بی نهایت بالا میره و در نهایت یه روحیه ی شاد خواهیم داشت ولی خب برای رسیدن به این موضوع باید بی نهایت دقت و وسواس به خرج  داد و البته که تحقیق کرد مثلا در خصوص فرش باید اصول چیدمان فرش به سبک مدرن رو یاد گرفت و اون رو توی خونه پیاده سازی کرد تا از این طریق بدون این که حتی وسیله ی خونه رو عوض کرد اون رو به روز جلوه داد.

چرا که فرش یکی از مهم ترین آیتم های موجود در خونه هست که از قضا بسیار هم بزرگ و توی چشمه و شما باید برای دکور اون نهایت تلاشتون رو کنید و ما هم در این مقاله و مقاله های قبل برای این منظور بهتون یه سری راهنمایی ها دادیم از گفتن ویژگی های بهترین فرش جلو سینک ظرفشویی تا فرش مناسب پذیرایی که یکی از اون ها از کوچکترین فرش ها بشمار میاد که شاید خیلی ها در انتخاب اون سهل انگاری کنن و یکی هم از مهمترین فرش های خونه بشمار میاد که خیلی ها در انتخاب اون شاید استرس بگیرین چون بالاخره میخوان که بهترین انتخاب رو داشته باشن. اما حالا در مقاله ی امروز بریم به سراغ دیدن جدیدترین مدل های فرش مدرن و دونستن یه سری اطلاعات در خصوص اون پس با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل های فرش مدرن

فرش مدرن به چه فرشی میگن؟

این روزا همه به دنبال به روز جلوه کردن هستن چه توی استایل و چه توی دکور خونشون به همین دلیل همیه چیز یه حالتی از مدرن بودن رو به خودش گرفته که اگر دقت کنید یه جورایی مساوی با شیک و ساده بودن هست یعنی در هر چیز مدرنی که این روزا دارید مشاهده میاد یه حالتی از سادگی به چشم میخوه که برخلاف اسم ساده اصلا هم ساده نیست ولی اینطور دیده میشه و قصد و عمدی برای این منظور بوده که اون وسیله رو ظاهر ساده بدن تا بره تو دسته ی مدرن ها که خب فرش ها هم از این قضیه مستثنی نبودن و این روزها فرش های مدرن به زیبایی هر چه تمام تر تولید میشن و به چشم میخورن اما حالا به چه فرش هایی مدرن میگن؟

خب توی طراحی فرش های مدرن از نقوش هندسی و خطوط با رویکردهای مینیمالیستی بهره گرفته شده که طرح های انتزاعی و آبستره از نشانه های این مدل فرش ها محسوب میشه. یه موضوعی که بسیار در خصوص این مدل از فرش ها به چشم میخوره این هست که فرش های مدرن روی بهره گیری از رنگ های گرم بسیار مصر هستن رنگ هایی مثل سبز، قرمز، نارنجی و... که البته بیشتر به صورت تیکه ای از این رنگ ها استفاده میشه و از این رو شما تنوع رنگی بالایی رو در این فرش ها مشاهده خواهید کرد.

جدیدترین مدل های فرش مدرن

جدیدترین مدل های فرش مدرن

انوع فرش مدرن

  • فرش وینتیج: این روزا با رواج دکوراسیون مدرن خیلی ها به سمت استفاده از وسایل وینتیج رفتن که خب این سبک راه خودش رو در بین فرش ها هم پیدا کرده و به طرح و نقش اون ها هم نفوذ پیدا کرده و طراحی اون الهام گرفته از وسایل آنتیک و قدیمیه و حتی پیش میاد که برای این که اون رو قدیمی نشون بدن با استفاده از روش پتینه اون ها رو کهنه و پاره و پوره میکنن!
  • فرش شگی: یکی از معروف ترین فرش های مدرن که در دسته ی فانتزی ها قرار داره فرش شگی هست که دارای الیاف و پرزهای بلندی هست که خب در بین جوون ها بسیار طرفدار داره و از این رو با طرح های متنوعی داره برای اتاق جوون ها و نوجوون ها بسیار انتخاب جذاب و مناسبی خواهد بود.
  • گبه: یکی دیگه از انواع فرش های مدرن و فانتزی، گبه هستش که از طرح فرش های دستبافت قدیم قشقایی ها الهام گرفته و دارای پرزهای بلندی هست و در بیشتر اوقات از پشم هست.

جدیدترین مدل های فرش مدرن

جدیدترین مدل های فرش مدرن

شانه و تراکم مناسب فرش های مدرن

یکی از ویژگی هایی که یه فرش رو با دیگر فرش ها متفاوت میکنه شانه و تراکم اون هست؛ توی فرش های مدرن و فانتزی در صورتی که شانه و تراکم فرش بالا باشه شما قادر به دیدن جزئیات بیشتری هستید بنابراین در این صورت پیشنهاد ما به شما رفتن به شراغ یه فرش 1200 شانه هست اما خب در صورتی که فرشتون رو ساده انتخاب کردید و نقش و نگار خاصی هم روی اون وجود نداره میتونید حتی به سراغ 500 شانه هم برید.

جدیدترین مدل های فرش مدرن

جدیدترین مدل های فرش مدرن

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی