|

دیگه کناف سقفی از مد افتاده با نور لاینی و چراغ خطی دیزاینو خفن کن / فرای تصور جذابن

اگر دلتون یه نورپردازی متفاوت میخواد که علاوه بر کارایی زیبایی منحصر به فردی هم داشته باشه، پس حتما چراغ خطی رو تست کنید که خیلی دلبرن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یک خونه شیک و مدرن تنها مواردی مثل خرید مبلمان گرون قیمت نیست که میتونه دکوراسیونی زیبا بهتون تحویل بده، بلکه دیگر آیتم ها به مانند اکسسوری های و یا نورپردازی نیز اهمیت بسیار زیادی دارند که  تو یکسری از خونه ها خیلی بهشون توجه کمی میشه! در واقع نورپردازی تنها به عنوان روشن کردن فضا نیست و خود به تنهایی دکوراسیونی جذاب محسوب میشه. چرا که شما با یک نورپردازی خلاق و جدید میتونید فضا رو کاملا از سادگی در بیارید و به همون میزان هم میتونئی محیط رو ساده و بی بخار نشون بدید. جدا از آیتمی به مانند لوستر، خیلی سبک نورپردازی ها وجود دارند که با شمایل جذاب و نوردهی باحالشون یه انرژی خیلی خوب به دکور میدن.

مثلا یکی از اونها نور خطی و یا چراغ لاینی می باشد که مدرن ترین روش نورپردازی است. هالوژن تو همه خونه ها استفاده میشه و خیلی ساله که مورد استفاده قرار میگیره، اما اونچه جدیدا ترند شده و خصوصیاتی متفاوت داره، نور خطی هستش. میپرسین نور خطی چیه؟ 

پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این روش جذاب اشنا بشیم.

چراغ خطی

نور خطی یا چراغ لاینی چی هست؟ linear lighting

این چراغ‌ ها از دست مدرن‌ ترین سیستم‌ های روشنایی می باشند که به لحاظ کارایی نسبت به سیستمهای روشنایی قدیمی بازده نوری خیلی خفن تر، طول عمر بیشتر، شار نوری بهتر و البته مصرف انرژی کمتری دارند و همچنین میتونن نور رو به شکل یکدست و یکنواخت از خود ساطع کرده و به فضا نور ببخشند.

این سبک نورپرداز از اسمش هم پیداست که میتونه به شکل خطی انجام بشه، بنابراین قطعا ظاهری جذاب تر و متفاوت تر از هالوژن ها پیدا میکنه و قابلیت انعطاف بیشتری برای زیباسازی فضا داره.

چراغ خطی توکار و جذابیت هایی که داره

خب نورپردازی ها هم تو کار دارند و هم رو کار. مدل توکار نور خطی در واقع تو سقف کاذب انجام میشه و که خب معمولا در این شرایط سقف کاذب دارای شیار و یا باکسی می باشد که این چراغ ها توشون تعبیه میشه. البته که این چراغ ها میتونن تو یکسری از دیوارها که شرایط خاص دارن داخل دیوار هم کار بشن. این چراغ ها با کناف سقفی متفاوت هستند چرا که کناف ها یه پخش نور متعادلی دارند ، اما نور خطی واقعا به شکل یک لاین نوردهی داره. 

این کار باعث بالا رفتن جذابیت بصری میشه و مدرن و شیک بودن فضا رو تضمین میکنه. از این چراغ‌ ها میتونید تو هر محیطی اعم از اداری، تجاری، مسکونی و…استفاده کنید، اما به شرط اینکه شرایط مناسب برای نصب چراغ خطی به شکل تو کار رو داشته باشین!

چراغ خطی

چراغ خطی رو کار چه مدلیه؟

این سبک از چراغ خطی در صورتی انجام میشه که ارتفاع سقف محیط خیلی زیاد نباشه و از طرفی هم امکان ایجاد برش و شیار در سقف و دیوار وجود نداشته باشه، اونوقته که میرید سراغ نصب چراغ های خطی به سبک رو کار. 

البته که از بدی های این سبک اینه که بعد از نصب بدنه چراغ ها کاملا مشخص هستند اما از اونجایی که تنوع رنگی بالایی دارند و قابلیت انعطاف و شکل دهی خوبی هم دارند شما میتونید متناسب با فضا یی که قراره کار کنید، انتخاب داشت باشید.

چراغ خطی

چراغ خطی آویزان هم داریم؛ واقعا فوق العاده هستن

این سبک از چراغ های نوری در واقع از نظر نوردهی هیچ فرقی با سبک های توکار و روکار ندارند اما در واقع مدل آویزان برای فضاهایی مناسبند که ارتفاع سقف زیاده و میشه به راحتی مانور داد. در این فضا میتونید از نور خطی آویزان استفاده کنید تا هم یه خوشگلیه منحصر به فرد تحویلتون بده و هم اینکه نوری مناسب داشته باشه. اگر نور کم بود با دیگر امکانات نوردهی فضا رو روشن تر کنید. 

این چراغ ها رو میشه هوشمندانه ترین روش نوردهی سقف بلند دونست چرا که هم به کاهش مصرف و هزینه برق کمک خوبی داره و هم اینکه به خوشگلیه دکوراسیون یه عالمه اضافه میکنه.

چراغ خطی

در نهایت نیز از خوبی های این سبک میتونیم به این موضوع اشاره کنیم که مثل روکار و توکار نیست و شما با جا به جایی به راحتی میتونید اونها رو هم با خودتون حمل کنید و ببرید به فضای جدید!

چراغ خطی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی