|

یه خانوم به فکر، حواسش به جیب شوهرشم هست / با این چند تا راهکار تو خونه ثروتمند میشین

اگر دلتون میخواد ثروتمند بشید ولی به هر دری میزنید یه نیرویی جلوش رو میگیره که نشه، پس بهتره که ریشه اش رو تو خونتون پیدا کنید و رفعش کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میدونید که خونه برای هر کسی نقطه امن محسوب میشه. یعنی اینجوریه که شما اگر هر کجای این دنیا هم باشید باز وقتی برمیگردین به خونه خودتون میگین آخیش هیچ جا خونه خود آدم نمیشه! حالا شما فرض کنید که همه ما تو خونه هامون یکسری نکات رو هم رعایت کنیم و انرژی مثبت و جوی بهتر درش ایجاد کنیم، حس و حال بهتری نداریم؟ دکوراسیون خونه مثل لباسش میمونن. شما اونچه که به عنوان وسیله برای خونتون انتخاب می کنید دقیقا به مانند لباسی هستش که برای استایل خود انتخاب می کنید و اینجوریه که ظاهر شما یا خونتون ساخته میشه و اون چیزی که میسازید هم نشونگر شخصیت و سلیقه شماست.

اما گفتیم تو خونمون حس ایجاد کنیم. اما چجوری؟ علم فنگ شویی در واقع هر لحظه در حال پیدا کردن راه حلی برای دور کردن انرژی های منفی از شما و البته آوردن پول و ثروت به خونه شماست. فنگ شویی علمی هستش که در چین زاده شده و ادعا داره که دکوراسیون مناسب و چیدمان میتونه روی سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و غیره تاثیر داشته باشه که خب برخی میگن خرافه هستش، در حالی که خرافات نیست و این علم میتونه برای نزدیک تر شدن شما به اونچه که دلتون میخواد باشید کمک کنه. مثلا دوست دارین بدونین فنگ شویی در رابطه با ثروتمند شدن چی میه؟ پس در ادامه مطلب حتما با ما همراه باشید. 

516543

نزار تو خونت از هیچ کجا آب چکه کنه؛ اینجوری ثروتمند میشی!

ممکنه تو همه خونه ها شیرآلاتی وجود داشته باشه که خب بر اثر خرابی یا قدیمی شدن چکه که. اینکه هر ده ثانیه یکبار یک قطره آب از شیر بچکه شاید از نظر شما خیلی مهم نباشه، اما از نظر فنگ شویی جلوگیری از این موضوع میتونه شما رو ثروتمند کنه. پس تو قدم اول برید سراغ شیرآلات خراب شده و از قطعی آب و چکه نکردنش مطمئن بشی. میدونید چرا فنگشویی این مسئله رو مهم میدونه؟ چون اصلا در اصل فنگ شویی یعنی آب و باد! در واقع آب یه عنصر مقدس در این علم محسوب میشه که خب از طرفی هم این عنصر مهم در علم فنگ شویی میتونه تغییرات درست حسابی در دکوراسیون خونه به وجود بیاره یکی از اونها هم چکه نکردن آب هستش.

مدل-کابینت-آشپزخانه-کوچک-جدید.docx-702x800

هر شب آشغالارو بزار بیرون تا بتونی ثروتمند بشی!

خب میدونیم که وجود زباله ها تو خونه میتونه باعث به هم ریختگی و البته لودکی و به خطر انداختن سلامت افراد بشه. علاوه بر اون، فنگ شویی میگه وجود زباله زیاد تو خونه باعث انرژی های منفی هم میشه. شاید بگید بابا آشغالا که سطل در بسته هستن و اصلا دیده نمیشن، در حالی که نیاز نیست من و شما اونهارو ببینیم، بلکه انرژی که تو خونه میپیچه مهمه. برای اینکه زباله رو بزارید دم در، بهتره که یه ساعتی رو در نظر بگیرید چرا که اینجوری خوردن هوای شبانه به سرتون هم میتونه خیلی تو روحیتون تاثیر خوب بزاره. علم فنگ شویی میگه هر چیزی که رو هم انباشته بشه میتونه استرس زا باشه و این برای شما مضره.

Untitled

وسایل بی استفاده رو دور بریز اونوقته که ثروتمند میشی

خب شاید همه ما به این فکر کنیم که وسایل یا لباس ها و حتی ظروفی که خیلی وقته ازشون استفاده نکردیم یه روزی به دردمون میخورن، و همچنان به این فکر هستیم که اونهارو نگه داریم تا روز موعود! در حالی که این کار از دید فنگ شویی باعث جلوگیری از ثروتمند شدن هستش. مثلا سه تا جعبه بردارید و اون دست از لباس هایی که خیلی مورد استفاده قرار میگیرن رو داخل یکیش بریزید. تو دومی اون قسمت از لباس هایی که هر سال واقعا مورد استفاده قرار میگیرن و فصلی هستن رو بگذارد و داخل جعبه سوم لباس هایی که خیلی ساله دست نخوردن رو قرار بدید و بعد هم اگر کهنه بودن بیرون بریزید و اگر هم قابل استفاده و نو بودن به افراد نیازمند هدیه بدید. قطعا لباسی که شما چند سال استفاده نکردین تو صد سال آینده هم استفاده نخواهید کرد.

Untitled

خانوم زیبا، گل خشک نگه ندار که نمیذاره ثروتمند بشی!

تو علم فنگ شویی به پیوند زدن دنیای انسان ها با دنیای طبیعت توجه زیادی میشه. به همین دلیل این روزا دیگه از سبک دکوراسیون ها به مانند سبک جپندی هم از این علم پیروی میکنن تا بتونن خونه رو سرشار از عشق و انرژی کنند. خب ممکنه تو خونه خیلی از ما ها گل های خشک شده وجود داشه باشه که سالها پیش عزیزی برامون خریده، اما بهتره که بدونید این گل ها میتونن جلوی چرخش ثروت رو تو خونه شما بگیرند. پس بهتره که اگر دلمون کل میخواد از گل های آپارتمانی تازه استفاده کنیم یا اینکه اگر قراره هدیه بگیریم از گل هایی که طول عمر زیادی دارند کمک بگیریم. 

6534

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی