|

چه گلی برای رزق و روزی خوبه؟ / میری پیش دعانویس پولدار شی اینا تو فنگ شویی ثروت میارن

در این مقاله به جواب این سوال که چه گلی برای رزق و روزی خوبه پرداختیم که خوندن اون خالی از لطف نیست و براتون جالب خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا هر کسی مایل هست که توی خونش اقدام به نگهداری از گل و گیاه کنه و یه جورایی دکور و دیزاین خونش رو با این سبزرویان زیبارو زینت ببخشه و البته که در دکوراسیون های مدرن هم داشتن یه سری از گل و گیاه ها حسابی توصیه میشه چرا که با اون ها میشه حتی نقطه ی کانونی در دکور ایجاد کرد که خود همین موضوع میتونه به زیبایی هر چه بیشتر فضای داخلی خونه ی ما کمک کنه اما حالا در این بین یه سری ها به دنبال دونستن این هستن که چه گلی برای رزق و روزی خوبه؟! شاید براتون تعجب آور باشه و سوال پیش بیاد که اصلا مگه یه همچین گل و گیاهانی هم وجود دارن که این ویژگی ها رو داشته باشه.

در وهله ی اول در خصوص این سوال که چه گلی برای رزق و روزی خوبه باید بگیم که رسیدگی به گل و گیاه به خودیه خود میتونه رزق وروزی رو زیاد کنه چون بالاخره دارید به نعمت ها و زیبایی های الهی رسیدگی میکنید و با دیدن هرباره ی این زیبایی ها خدا رو بابت خالق اون ها بودن شکر میکنید که خود شکرگزاری رزق و روزیه هر کسی رو افزایش میده ولی حالا در علم فنگ شویی که این روزا حسابی هم باب شده و بیشتر ریشه اش در چین هست خیلی ها معتقد هستن که نگهداری از یه سری گل و گیاه ها بد و یه سری ها خوبه که حالا در این مقاله به اون خوب ها میپردازیم بنابراین بریم سراغ جواب این سوال که چه گلی برای رزق و روزی خوبه؟

چه گلی برای رزق و روزی خوبه

چه گلی برای رزق و روزی خوبه؟ گل اسپاتی فیلوم

خیلی ها گل اسپاتی فیلورم رو بیشتر برای این که در تصفیه هوای داخل خونه بسیار موثر و عالی عمل میکنه نگهداری میکنن چرا که این گل زیبارو و منحصر به فرد میتونه به خوبی سمومی مثل فرمالدئید و بنزن موجود توی هوا رو از بین ببره و خیلی ها در این بین معتقد هستن که این گیاه به علت این خاصیت فوق العاده ای که داره میتونه حال درونی انسان ها رو هم دستخوش تغییر و تحول کنه! در اصل خیلی ها این گیاه رو به عنوان گلی میشناسن که انرژی های منفی رو دفع میکنه و باعث بهبود سلامت روانی افراد میشه.

در نتیجه وقتی شما از سلامت جسمی که به واسطه ی تصفیه ی هوا حاصل میشه و از سلامت روحی که به واسطه ی دفع انرژی های منفی حاصل میشه برخوردار باشید میتونید پیشرفت بیشتری رو ر کاهاتون شاهد باشید و جذب ثروت در شما به کار میفته. همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که اصلا این گیاه خارق العاده به ثروت آور و گل صلح معروف و مشهوره.

چه گلی برای رزق و روزی خوبه

چه گلی برای رزق و روزی خوبه؟ درخت پاچیرا یا درخت پول

پاچیرا از جمله درختچه های آپارتمانی و کوچک به شمار میاد که دارای ساقه های بهم گره خورده هست و به همین علت از زیبایی ظاهری فوق العاده ای برخورداره. شاید براتون علت نامگداریه این درختچه جالب باشه؛ میگن که یه روز یه مرد فقیری که آرزو داشته ثروتمند بشه توی راه برگشتش به خونه یه بوته گیاه عجیب و جالب میبینه و دیدن اون رو به فال نیک میگیره و تصمیم میگیره که اون رو ببره به خونش و بعد با فروختن بذرهای اون پولدار میشه! امروزه دونه های این گیاه زیبا کاربردهای خوراکی و اقتصادی زیادی دارن. پاچیرا رو بیشتر توی چین و ژاپن نگه میدارن چون توی فرهنگشون به ثروت اوری این گیاه بسیار معتقد هستن.

همچنین توی فنگ شویی هم خیلی ها به این که این گیاه رزق و روزی و ثروت رو بیشتر میکنه و شانس میاد معتقد هستن و گفته میشه که در صورتی که سه تا پنج تا ساقه از این گیاه بهم بافته بشن بسیار خوش یمن هست بنابراین موقع خریدش دقت کنید.

چه گلی برای رزق و روزی خوبه

چه گلی برای رزق و روزی خوبه؟ گیاه شمعدانی

رنگ قرمز رو توی فنگ شویی از بسیاری از جهات سمبلی برای عشق و ثروت میدونن.گل های رنگ شمعدانی پهن و قلبی شکل هستن و برگ های بسیار ظریف و نرمی داره این گیاه زیبا که همین ها برای این که توی فنگ شویی به گل خوش یمن معروف بشه کافیه و از طرف دیگه گل های قرمز رنگ اون هم موجوده که انگار همه ی آپشن ها رو با هم و یکجا داره. خوبیه شمعدانی این هست که نگهداری از اون بسیار کاره راحتیه و این گیاه نازک و ظریف به شدت نور و رطوبت رو دوست داره، البته که در خصوص آبیاریه اون باید بگیم که در فصل های سرما نباید زیاد آبدهی بشه چون ممکن هست که ریشه اون بپوسه.

چه گلی برای رزق و روزی خوبه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی