|

واسه دکوراسیون یه خونه 90 متری چیا بخرم؟ / خانوم محتاط باش مثلا اینارو بخری عالیه

اینکه تو یه خونه با متراژ نسبتا پایین چه مواردی بچینیم خیلی مهمه که در اینجا لوازم مورد نیاز نشیمن خونه 90 متری رو یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه خرید خونه سخت شده. البته که از طرفی هم خیلی از خونواده ها تو متراژ های کم و کوچیک خرید دارند که خب باید گفت انگاری یه مو از خرس کندن هم غنیمته! چرا که تو این دوره زمونه حتی یک قدم هم بتونی از این روزگار موفقیت کسب کنی خودش قدم خوبیه و موفقی محسوب میشه. از طرفی اما خیلی از خانوما بد خلقی می کنن و میگن ما واسه خونه کوچیکمون نمیتونیم چیدمان و دکوراسیون مناسبی که میخوایم رو داشته باشیم و اینجوریاست که دلشون به خونشون خوش نمیشه! در حالی که باید بگیم خانوم خانوما دیگه دوره این حرفا گذشته و شما تنها با پیاده کردن چند ایده میتونید خیلی راحت و آسوده به یه دیزاین خوشگل و جذاب برسید.

مثلا تو مطلب قبلی راجب خونه ای با 38 متر متراژ صحبت کردیم و دیدیم اتفاقا صاحبخونه چقدر هم خوب و خوش ایده تونسته به هر آنچه که نیاز داره برسه. شما نیز تنها با کمی تا قسمتی گشت و گذار و تحقیق میتونید به خونه یا با دیزاین زیبا و البته داشتن تمام امکانات مورد نیاز برسید. 

در این مطلب مثلا میخوایم راجب خونه ای صحبت کنیم که 90 متر فضا داره. اینجا یاد می گیریم یک نشیمن تو خونه 90 متری چه آیتم هایی نیاز داره ال بتونه کامل اما در عین حال مناسب باشه.

15

خب خداروشکر داریم میریم تو یه خونه 90 متری و باید وسایل بیشتری بخریم! این تفکر و صحبت کاملا اشتباهه! چرا که در واقع شما باید اونچه که نیازتون هست رو تهیه کنید تا هم چیزی کم نیارید و هم اینکه با شلوغ نکردن بیخودیه فضا، یه نشیمن دلباز تر داشته باشید.

مبلمان ایده آل واسه نشیمن خونه 90 متری

خب معمولا خونه های با این متراژ اتاق نشیمنی به اندازه بیست تا چهل متری دارند که گذاشتن بیش از یک دست مبلمان براشون واقعا میتونه فاجعه آفرین باشه. شما با تهیه یک دست مبل راحتی شیک هم زیبایی رو به خونتون اوردین و هم اینکه به هنگام دیدن تلویزیون راحت هستید. 

Untitled

بسته به نقشه خونتون و همچنین سلیقه و بودجه ای که دارید میتونید از انواع مبل‌ های راحتی L، ایتالیایی، چسترفیلد، لاوسیت، دولچه و گابانا و غیره استفاده نمایید و از طرفی هم سبک مبلمان هایی به مانند مبل کلاسیک به دلیل میانه بودنشون، یعنی یه چیزی بین راحتی و استیل هستن، میتونید بهره بگیرید و تو خونه نمایی جذاب همراه با فضای مناسب ایجاد کنید.

Untitled

انتخاب میز ناهارخوری واسه خونه 90 متری

در واقع ما برای خونه ای با متراژ 90 متر به دو نوع میز نیاز داریم. یکی میز ناهارخوری و دیگری میز جلو مبلی و عسلی. میز ناهارخوری معمولا بین 6 تا 8 نفری مناسبه. چرا که تو این خونه ها معمولا 3 الی 4 نفر زندگی می کنند و اگر مهمان بیاد تا اون تعداد گفته شده مناسبه که هم فضای زیادی رو اشغال نکنه و هم اینکه کاربردی باشه. 

برای میز جلو مبلی بهتره که مدل بیضی یا مستطیل باشن تا از فرم خاصی پیروی نکنن و به همه چی و همه جا بیان. 

Untitled

میز تلویزیون واسه خونه 90 متری چی خوبه؟

خب این روزا تو بازار میز تلویزیون ها متنوع و مختلفی می بینیم اما ترند ترین و مدرن ترین اونها مدل شلف ها هستند که مناسب ترین مدل میز برای خونه 90 متری میشن. این میزها علاوه بر زیبایی در واقع کمترین فضا رو هم اشغال می کنن و خب چون نصب کردن تلویزیون به دیوار هم محبوب خیلیاست، دیگه مهر تایید برای انتخاب این سبک میز ها زده میشه.

برخی از این شلف ها کشو و کمدهایی هم دارند که میتونن برامون کارآمد باشند. برای قرار دادن جایگاه میز هم بهترین فضا برای چیدمان میز تلویزیون اون دیواری هستش که در کنار پنجره قرار داره.

Untitled

میشه تو خونه 90 متری میز کنسول گذاشت؟

اینکه ما یه خونه متوسط داریم دلیل بر این نمیشه که نتونیم از یکسری لوازم جالب مثل میز کنسول استفاده نکنیم. تا حالا به این موضوع فکر کردین که وجود آینه تو دکوراسیون خونه چقدر میتونه تاثیر گذار باشه؟  خب چه ایده ای بهتر از میز کنسول که بالا سرش هم آینه گذاشته باشه. 

داشتن یک میز زیبا با طرح و قد مناسب و البته داشتن یک آینه جذاب نه تنها به زیباسازی خونه خیلی خیلی کمک کننده هستش، بلکه حتی میتونید روی میزش اکسسوری های مختلف هم قرار بدید و یه دیزاین عالی هم از این لحاظ داشته باشید. 

اما فراموش نکنید که در انتخاب کنسول سادگی رو سرلوحه قرار بدید نه شلوغی رو که خونتون هم خفه و دلگیر دیده نشه!

wh-pu-konsol-v1-n1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی