|

گیاهان آپارتمانیه قاتل افسردگی در فنگ شویی/ هی فاز دِپ داری بدون تراپی و دارو چاره کن

در این مقاله در خصوص گیاهان مفید برای افسردگی براتون صحبت کردیم که میتونید با نگهداری اون ها افسردگی رو نابود کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی در خونه هاشون گل و گلدون دارن و به علت آپارتمانی شدن اکثر خونه ها دیگه خبری از حیاط های باصفا نیست بنابراین چه میشه کرد به نظرتون منطقی هست که خودمون رو از مزیت های این زیبارویان محروم کنیم چون خونمون آپارتمانیه اصلا این کار درست نیست چرا که در قواعد دکوراسیون مدرن هم گل و گیاه به یه بخش مهم و جدانشدنی در دکور تبدیل شدن و نگهداری از اون ها میتونه در قسمت های مختلف در منزل نقاط کانونیه مختلف ایجاد کنه که چشم هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه مثلا گل های مناسب پذیرایی میتونن در این قسمت از خونه ی شما نه تنها زیبایی رو دو چندان کنن بلکه هوا رو هم تلطیف کنن.

یا در صورتی که شما در فضای منزلتون از رنگ های کمی بهره گرفتید و بیشتر به سراغ رنگ های خنثی در دیزاینتون رفتید میتونید با استفاده از گیاهان آپارتمانی با برگ های رنگی، رنگ رو به جونه دیزاینتون اضافه کنید و اون رو زیباتر نشون بدید ولی موضوع در خصوص نگهداری از گیاهان تنها به زیبایی اون ها ختم نمیشه بلکه این گیاهان فواید بسیار بیشتری دارن مثلا خیلی از اون ها هوا رو تصفیه میکنن که میتونن در این روزهای آلوده بسیار کمک کننده باشن و هوای سالم رو به شما هدیه بدن و فرقی نمیکنه که در چه اندازه ای هم باشن حالا در این مقاله در خصوص گیاهان مفید برای افسردگی میخواهیم براتون صحبت کنیم که با نگهداری اون ها در خونه میتونید ابتلا شدن به افسردگی تا میزان زیادی کاهش بدید.

گیاهان مفید برای افسردگی

پاپیتال از گیاهان مفید برای افسردگی

نام دیگر این این گیاه عشقه هست و شما میتونید اون رو در محیط بیرون و محیط داخل خونه استفاده کنید و یه زیبایی خارق العاده خلق کنید که شاید مثل و همتایی نداشته باشه. به علت این که پاپیتال یکی از گیاهان رونده هست شما میتونید اون رو در گلدون های آویز بکارید و یه آبشار گیاهی در خونه داشته باشید و یا نزدیک به دیوارها بکارید و یه دیوار گیاهی که تداعی کننده ی طبیعت هست رو داشته باشید. از ویژگی های خوب این گیاه شرایط نگهداری راحت و آسون اون هست و شما میتونید در صورت این که تجربه ی زیادی هم در زمینه ی پرورش گل و گیاه نداشته باشید هم ازش نگهداری کنید.

همچنین این گیاه رو میشه از جمله گیاهان تصفیه کننده ی هوا بشمار آوورد که تنفس رو برای شما راحت تر میکنه و از این رو نقش بسزایی در پاکی هوا داره اما گل سر سبد ویژگی های این گیاه جلوگیری اون از افسردگی و کمک به بهبود این بیماری هست که در فنگ شویی اون رو از گیاهان ساتع کننده ی انرژی مثبت میدونن.

گیاهان مفید برای افسردگی

سرخس بوستون از گیاهان مفید برای افسردگی

یکی دیگه از زیبارویانی که میتونید از زیبایی اون در دکور و دیزاین خونتون بهره مند بشید سرخس بوستون هست که یه محیط رویایی در خونه ی شما میسازه و مثل پاپیتال خاصیت تصفیه کنندگی هوا داره و از این رو توانایی بسیاری در از بین بردن مواد سمی موجود در هوا داره که همین موضوع باعث میشه که انرژی مثبت از این این گیاه ساتع بشه چرا که از بین برنده مواد سمیه و در انتها آرامش و شادی رو هدیه میکنه و ذهن شما رو از افکار منفی دور نگه میداره که یکی از بزرگترین دلایل مبتلا شدن به افسردگی هستن.

گیاهان مفید برای افسردگی

اسطوخودوس از گیاهان مفید برای افسردگی

اسطوخودوس رو میشه از جمله گیاهانی بشمار آوورد که عطر بینظیر و استثنایی داره و به همین علت در بین مردم شناخته شده هست و شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه زیبارو به علت همین عطری که داره باعث فروکش کردن خشم و افزایش احساس آرامش میشه. این گیاه میتونه در مدت زمان تمام فضای خونه ی شما رو عطرآگین کنه و رایحه ی خوش رو در سرتاسر اون به جریان بندازه پس از قابلیت اون در بهبود اعصاب با استفاده از رایحه ای که داره غافل نشید.

گیاهان مفید برای افسردگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی