|

جدیدترین فرش های آشپزخانه / به نظرت اونا که عکس قابلمه دارن هنوز جذابن اینا رو ندیدی

در این مقاله چند نمونه از جدیدترین فرش های آشپزخانه رو بهتون نشون دادیم و در خصوص اون یه سری اطلاعات ارائه کردیم که میتونه مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه برای این که یه دکور خوب داشته باشن تا اونجایی که ازشون برمیاد تلاش میکنن و مشتاق هستن که برای خونشون یه دیزاین شیک و پیک خلق کنن چرا که داشتن یه دکور خوب در وهله ی اول میتونه برای خودم آدم خوب باشه چون بالاخره ما تایم زیادی رو توی خونه هستیم و وقتی که کارهامون تو بیرون از این محیط تموم میشه به خونه پناه میاریم و در صورتی که دکور و دیزاین اون خوب نباشه و باب سلیقه مسلما ازش فراری میشیم که خب یکی از آیتم هایی که باید در دیزاین اون تو خونه حساسیت به خرج بدیم فرش هست از این رو باید در جریان مد روز مثل جدیدترین مدل های فرش مدرن قرار داشته باشیم تا در صورتی که میخواهیم خرید تازه در زمینه ی فرش داشته باشیم به سراغ بهترین اون بریم.

ولی در این بین باید به این نکته هم توجه ویژه داشته باشید که که تنها برای فرش پذیرایی از خودتون سلیقه به خرج ندید و در خصوص همه ی ی فرش های موجود تو خونه از کوچیکترین اون مثل فرش جلو سینک ظرفشویی تا بزرگترینش که میشه همون فرش پذیرایی سلیقه ی خودتون رو نشون بدید چون بالاخره یه دکور خوب با جزئیات هست که خوبه و به چشم میاد و خب خوشبختانه خانوم ها هم بیشتر جزئی نگر هستن و به احتمال زیاد هم شمایی که در حال خوندن این مقاله هستید خانوم باشید بنابراین نکته های ریز رو هم دریابید. حالا از اینا بگذریم و بریم به سراغ مقاله ی امروز که در خصوص جدیدترین فرش های آشپزخانه هست که میخواهیم در ادامه چند نمونه از اون ها رو بهتون نشون بدیم و در خصوصشون یه سری توضیحات ارائه بدیم، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش های آشپزخانه

فرش برای آشپزخانه های مختلف

خب این موضوع که آشپرخانه ها در سایزهای متفاوتی هستن کاملا واضحه ولی به خاطر این موضوع ممکن هست یه فرش معمولی توی آشپزخانه ی شما جا نگیره به همین دلیل فرش های آشپزخانه هم به شکل رولی تولید میشن و دارای سایزهای قالی و قالیچه ای هستن. هر چند که در صورتی که میخواهیم از فرش های متری برای آشپزخانه استفاده کنید باید از بین طرح های گلیم این خرید انجام بشه چرا که که دارای حاشیه ی خاصی نیستن و مشخص نیست که فرش بریده شده.

بنابراین تکلیف آشپزخانه ی دراز کاملا مشخص هست و باید برای این فضا به سراغ فرش های رول برشی رفت ولی در صورتی که اندازه و متراژ آشپزخانه ی شما بزرگه باید به سراغ قالی هایی با سایز شش، نه و یا دوازده برید چون به طور کلی سایز قالیچه ها برای آشپزخانه ها بسیار مناسب هست.

در صورتی هم که محل آشپزخانه ی شما طوریه که از پذیرایی به داخل اون دید وجود داره بهتره که در انتخاب دقت بیشتری به خرج بدید و خب برای این که یه هارمونی بینظیر ایجاد کنید چون تقریبا دو فضا بهم مرتبط شدن با دیدی که دارن بهتره به سراغ یه فرشی برید که با فرش پذیرایی هماهنگ باشه برای همین توصیه میکنیم که به سراغ فرش های فانتزی و یا گلیم برید. 

جدیدترین فرش های آشپزخانه

جدیدترین فرش های آشپزخانه

ابعاد فرش آشپزخانه

بسته به متراژ آشپزخانه فرش شما میتونه بزرگ یا کوچیک باشه به همین خاطر تولید کننده ها این مدل از فرش ها رو توی اندازه های متنوعی عرضه میکنن و شما میتونید علاوه بر اندازه های معمول یعنی شش، نه و دوازده و سایزهای قالیچه این مدل از فرش رو با توجه به اندازه ی آشپزخانه ی خودتون سفارشی سازی کنید طوری که کاملا فیت و اندازه ی اون باشه.

همچنین خیلی ها هستن که برای جلوی اجاق گاز و سینک ظرفشویی هم پادری و یا فرش های کوچک تهیه میکنن چون در این قسمت ها امکان کثیفی زیاده و در صورتی که فرش جلوی اون ها کوچیک باشه میشه راحت تر شستشون ولی خب باید به اندزه و ابعاد این فرش ها دقت کنید چرا که باید با فرش بزرگ تری که در آشپزخانه میندازید هم از نظر اندازه و هم از نظر ابعاد هماهنگی داشته باشن.

جدیدترین فرش های آشپزخانه

جدیدترین فرش های آشپزخانه

فرش آشپزخانه عروس

خیلی از خانوم های تازه عروس به دنبال فرش های دارای رنگ روشن هستن برای آشپزخانه که خب این رنگ از فرش ها یه مزیتی که دارن اینه که محیط رو بزرگ تر نشون میدن ولی خب در خصوص آشپزخانه استفاده از اون ها توضیه نمیشه چون یه نکته ی منفی اون ها اینه که زود کثیف میشن و خب آشپزخانه هم یه محیطیه که امکان کثیفی در اون زیاده بنابراین طبیعیه که این اتفاق بیفته بنابراین به جای اون توصیه میکنیم که به سراغ رنگ هایی مثل طوسی، فیلی و نسکافه ای برن چرا که نه اونقدر روشن هستن و نه اونقدر تیره.

جدیدترین فرش های آشپزخانه

جدیدترین فرش های آشپزخانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی