|

میخوام برم بیرون بارون بند نمیاد موندم چی بپوشم / بیا تا بگم زیر بارون چه تیپی بزنی

در این مقاله در خصوص این که در روزهای بارانی چه بپوشیم براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به این نکات یه استایل خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که استایل شیک و منحصر به فردی داشته باشن چرا که بالاخره هر کسی با تیپ و استایلش میتونه خودش رو با زبون بی زبونی معرفی کنه البته که شاید زیاد این کار خوب نباشه که افراد رو با تیپ و استایلشون قضاوت کنیم ولی خب این موضوع در هر فرهنگی به چشم میخوره و یه جورایی انگار تو آدما اپیدمی شده و فرقی نمیکنه که مال چه کشور و فرهنگی باشن چون بالاخره ما انسان ها ناخودآگاه به آدم های اطرافمون انرژی القا میکنیم مثلا شاید از کنار یه نفر رد شدید و تنها با لحظه ای نگاه تو چشم های اون آدم یه آن ازش بدتون اومده باشه و یا از یه فردی که استایل شیک زده یهو خوشتون اومده در حالی که از کنار هم رد شدید رفتید بدون این که هم دیگه رو بشناسید.

بنابراین استایل بسیار مهمه خصوصا رنگ هایی که استفاده میکنید در تیپتون بسیار مهم تر هست مثلا اونایی که سوال دارن با لباس طوسی چه رنگی ست میشه خوب میدونن که این رنگ خنثی هست و به دنبال یه رنگ شاد در کنار اون میگردن تا بتونن جسور و خلاق بودن خودشون رو به رخ بکشن و بهترین رنگ شاد رو در کنار این رنگ مال خودشون کنن و یه استایل خاص بسازن پس به انتخاب رنگ ها دقت کنید ولی در وهله ی بعد جنس لباس هاست یعنی شما اگر در تابستون با پالتو برید بیرون احتمالا هم خودتون بخعر میشید و هم ملت با انگشت نشونتون میدن و خیال میکنن که دیوونه شدید! پس مهمه که بدونید در هر شرایطی به سراغ چه جنسی از لباس برید که حالا در همین راستا میخواهیم درباره ی این موضوع که در روزهای بارانی چی بپوشیم براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

در روزهای بارانی چه بپوشیم

برای روزهای بارانی به سراغ چه لباسی بریم؟

خب این موضوع که توی روزهای بارانی هوا یه مقدار خنک میشه کاملا واضحه ولی خب در حین باریدن باران شاید این خنکی اونقدرا اذیت نکنه ولی خب با بند اومدن باران شاید سرد بشه هوا ولی خب باز هم اونقدرا سرد نمیشه بنابراین بهتره که به سراغ کاپشن های پفی و حجیم که دارای آستر پشمی خیلی گرم هستن نرید چون اینطوری شاید یه حالتی حتی دم هم کنید توی لباس و عرق کنید که این موضوع احتمال سرماخوردن شما رو هم بالا میبره! پس باید چی بپوشید؟

بهتره که توی روزهای بارانی به سراغ بارونی ها و یا همون ترنچ کت های سبک برید و زیر اون ها یه بافت داشته باشید که یه موقع سردتون هم نشه و یا کاپشن هایی که کلاه دار هستن و نازک هم میتونن یه انتخاب خوب برای شما باشن که بهتره جنس همه ی اون ها شمعی و ضد آب باشه تا آب از لباستون نفوذ نکنه تا در صورتی که چتر هم ندارید خیس نشید و اینطوری احتمالا این که سردتون هم بشه خیلی میاد پایین.

در روزهای بارانی چه بپوشیم

برای روزهای بارانی به سراغ چه شلواری بریم؟

برای وزهایی که باران میباره و شما مجبور به ترک خونه هستید بهتره که برای شلوار مناسب به سراغ لگ های چرم و شلوارهای چسب از جنس الیاف مصنوعی و پلی استر برید چرا که این مدل از شلوارها آب رو کمتر به خودشون جذب میکنن و از طرف دیگه زودتر از جنس های دیگه هم خشک میشن که خب این یه ویژگی خیلی خوب هست چون کسی دوست نداره که با یه شلوار پشت میز کارش بشینه. این نکته رو هم در نظر داشته باشید که بهتره که به سراغ پوشیدن شلوارهای ساپورتی نخی و یا پشمی نرید چون این مدل از شلوارها با نفوذ آب سنگین میشن و از اون طرف رطوبت هم خیلی دیر ازشون خارج میشه که به این علت ممکن هست که پادرد بگیرید. همچنین شلوارهایی که گشاد هستن مثل بگ و یا دمپا هم در شرایط بارانی اصلا مناسب نیستن مگر در صورتی که بخواهید گل و لای و کثیفی رو توی خیابان رو جارو کنید!

در روزهای بارانی چه بپوشیم

برای روزهای بارانی به سراغ چه کفشی بریم؟

یکی از مهم ترین آیتم هایی که باید برای روزهای بارانی اون رو درست انتخاب کنید کفش هست چون خیس شدن پاها همانا و یخ زدن کل بدن همانا بنابراین توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ کفش های لژدار و یا بوت هست که امکان نفوذ آب به اون ها خیلی کم هست. همچنین این نکته رو هم توجه کنید که بهتره موقع خرید این کفش ها به کف اون ها نگاه کنید و داشتن دندانه رو چک کنید تا یه وقت توی روزهای بارانی و روی زمین خیس باهاش لیز نخورید. این رو هم بدونید که بهتره به سراغ اون کفش هایی که تنها با چسب وصل شدن نرید چون ممکن هست که چسب در تماس با آب باز بشه. همچنین کفش هایی با رویه ی پارچه ای هم براتون مناسب نیستن چون واضحه که آب میره توشون.

در روزهای بارانی چه بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها