|

انواع سبک استایل با شلوار بگ واسه تویی که لاغری فکر میکنی بهت نمیاد / دلت میره واسشون

اگر شما هم از دست افرادی هستید که شلوار بگ دوست دارن ولی نمیدونین با چی بپوشین که ست بشه، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب میتونیم بگیم خدارو شکر دیگه اون زمون گذشت که فقط شلوارهای تنگ مورد توجه دختران جوانمون قرار میگرفت و همه با هم شلوار لوله ای میپوشیدن و بس! البته که نمیشه به این موضوع خرده گرفت چرا که برمیگرده به صنعت مد، و تو همه جوامع هستند افرادی بسیار که با مد و فشن میرن جلو و دلشون میخواد ترند روز رو دنبال کنند. خب تو ایران ما هم اینچنینه و اون چیزی که مد و مد بازی فرمان میدن در استایل ها دیده میشه!

اما بگذریم و برسیم به اصل مطلبمون که راجب شلوار هستش. خب اون تایم همه شلوار لوله ای به پا داشتند و حالا می بینیم که شلوارها در انواع سایزها و مدل ها پوشیده میشه. مثلا شلوار بگ یکی از پر طرفدار ترین سبک شلوار های ترند شده در این دو سه سال اخیر هستش که خب هم یه راحتی درجه یک داره چون گشاده و هم اینکه خیلی خوشگله و میتونه با انواع استایل ها ترکیب بشه. میگید نه؟ پس با ادامه مطلب ما همراه بشید تا بیینید میشه چه جووورم میشه!

c27fb1d36bc9fa5dedf959b449114e1e

پالتو کوتاه، شلوار بگ، کتونی

خب قطعا یکی از جذاب ترین ترکیب استایل ها برای شلوار بگ استفاده از پالتو کوتاه هستش که تو این هوای سرد زمستونی میتونه هم خیلی خوشگل بشه و هم اینکه شما رو گرم نگه داره. یه دوستی داشتم تو دانشگاه اینجوری بود که حاضر بود یخ بزنه از سرما، ولی خوشگل باشه! قطعا اینجوریم خوب نیست و زیبای به هر قیمتی جالب نیست. 

اما تو این تیپ همونطور که مشخصه خب شما هم پالتو به تن دارید و هم با شلوار بگ یه شیکی و راحتی خاص به خود هدیه دادید. 

Untitled

اگه یه دختر لاغری اینجوری با شلوار بگ استایل کن

خب امسال ست های بافت پیراهن شلوار خیلی خیلی ترند شده و این دقیقا جادوی دنیای مد هستش که یهو یه چیزی رو تو یک فصل آنچنان بولد میکنه که گویی این لباس سالهاست طرفدارای خاص خودش رو داره.

انتخاب یک ست جذاب شلوار بگ و پیراهنش همراه با چه مانتویی خوب میشه؟ قطعا پافر یکی از پیشنهادات فوق العاده برای تکمیل این استایل هستش که میتونه ظاهری آراسته و جوان پسندانه و رو مد برای شما بسازه. پس اصلا از پافر غافل نشید که خیلی دلبره و یه آچار فرانسه درست حسابیه واسه خودش. یادتون نره که در این ترکیب میتونید از بوت نیز استفده نمایید و حتما کتونی لازمه کار نیست!

Untitled

ترنچ کت بلند با شلوار بگ و کتونی

شاید فکر کنید که شلوار بگ به دلیل گشاد بودنش فقط مانتو و پالتو کوتاهه که خوشگل میشه! در حالی که فقط کافیه تا شما این شلوار رو با یک ترنچ کت بلندد تست کنید اونوقته که دیگه نه تنها کنارش نمیزارید، بلکه میشه استایل مورد علاقتون. ولی خب دقت کنید که ترنچ کت با شلوار تو یه طیف رنگی باید باشه تا بتونه به ایده آل ترین حالت خودش در بیاد.

Untitled

اینبار با کاپشن و شلوار بگ استایل کن

اما شاید بگین تا اینجا که همش شد شلوار بگ های بافت، که خب در پاسخ میگیم اتفاقا شلوار بگ های جین هم طرفداران بسیاری دارند که نمیدونن شلوار عزبزشون که به رنگ آبی هستش با چه آیتم هایی و چه رنگ هایی ترکیب کنن تا خوب از آب دراد. 

بهتره بگیم شلوار بگ های آبی کمرنگ به دلیل رنگ منحصر به فردی که دارند به بیشتر استایل ها میان، اما اونچه که مشخصه از نظر سبک و مدل با عناصری مثل کاپشن و کتونی میتونن به راحتی ست بشن و ظاهری متنوع و کژوال برای شما بسازند.

Untitled

میخوای بری مهونی؟ شلوار بگ با تدی و بوت بپوش

قطعا داتشن یک کت تدی از دست مواردی هستش که برد به حساب میاد. چرا که این آیتم جذاب هم میتونه تیپی دخترانه برای شما ساخت و ساز کنه و هم تیپی شیک و مناسب مهمونی. اگه به یک دیت در رستورانی لاکچری دعوت شده اید، خب بیاید یکم متفاوت باشید و به مانند خیلی از خانوما که درجا میرن بوت بلند میپوشن تا شیک بشن نباشید. شما میتونید خیلی خوشگل با یک ست رنگ بافت و شلوار بگ و البته کمربندی که استایل شما رو رسمی تر میکنه، به همراه کتونی و تدی زیباترین دختر حاضر دررستوران بشید.

امتحان کنید، قول میدن پشیمون نخواهید شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی