|

ولنتاین داره میرسه و دور خودت میچرخی چی بپوشی؟ با پالتو قرمز و شومیز یه سورپرایز باش

اگه هنوز نمیدونی واسه روز ولنتاین چی بپوشی خوشگلتر میشی، پس حتما با این مطلب همراه شو که واسه خودت نوشتم و عشق کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب روز ولنتاین نزدیکه و به رسم هر سال خیلی از زوجین به هم هدیه میدن و خلاصه اینکه وقتی بهش نزدیک میشیم اونهایی که تو رابطه عاطفی هستند قلبشون به تپ و تاپ میوفته. خب تو این روز قشنگ به هم هدیه میدن و همدیگه رو به یه دیت جذاب دعوت می کنند تا ساعاتی رو در کنار هم خوش باشند. یکسری نمیرن بیرون و یکسری هم میرن رستوران و یکسری هم تو خونه سعی می کنن تا در کنار هم شاد باشند و از غم و غصه ها به دور.

اما جالبه که بدونید این رسم جذاب یه دلیل غمناک داره. تا به حال بهش فکر کردین که اصلا چرا چنین روزی انتخاب شده و به نام روز عشق نامیده شده؟ 

ریشه روز ولنتاین از چه اتفاقی میاد؟

ریشه این جشن رمانتیک و شیرین برمیگرده به ماجرای کشیش کاتولیک که به دست امپراتور کلودیوس دوم در حدود سال 270 پس از میلاد کشته شد. حال چرا؟ چون امپراطور خان بر این عقیده بود که مردان مجرد سربازان بهتری میتونن باشن نسبت به مردان متاهل و به همین علت ازدواج رو برای مردان جوان غیر قانونی کرد. کشیش والنتین از این بی عدالتی که خبردار شد در واقع سرپیچی کرد و به شکل یواشکی مراسم ازدواج عشقا رو انجام میداد. وقتی این اقدام به گوش امپراطور رسید دستور داد تا کشیش رو به قتل برسونن. از اون موقع به بعد روز قتل کشیش والنتین رو به نام روز عشق و روز ولنتاین نامگذاری کردن. در این روز عشاق به هم ابراز عشق می کنند و برای هم هدیه میگیرند.

Untitled

خب حالا بعد از اینکه متوجه شدیم داستاتن از چه قراره، بریم سراغ اصل مطلب که قراره بدونیم واسه روز ولنتاین چه لباسی بپوشیم و به چه نکاتی در ظاهرمون توجه کنیم بهتره.

واسه ولنتاین چی بپوشم؟ 

اگه دلت میخواد که تو این روز جذاب یه تیپ اسپرت بزنی، پس به پیشنهاد ما عمل کن و بدون که پشیمون نخواهی شد. مثلا اگه یه پالتوی قرمز داری اون رو با یه شلوار جین سورمه ای و البته بلوز بافت یقه اسکی ست کن که رنگ آبی کلاسیک داره. کفش مناسب این استایل واسه ولنتاین میتونه کفشی اسپرت باشه که رنگی هماهنگ با بقیه لباس شما داره. این استیتال خیابانی محسوب میشه واسه دیت همراه با همسر یا عشق.

womens-red-footer-coat-model-15

اگه جشن میگیری؛ دامن و پیراهن به این سبک شیک عالیه

درست که قرمز عشق رو به رخ میکشه، اما بدونید که لازم نیست حتما از این رنگ برای لباساتون استفاده کنین و شما میتونین از لباس هایی که طرح های قلب طور دارن و یا هر طرحی که فکر میکنید میتونه برای این روز مناسب باشه استفاده نمایید. از طرفی هم اگر قراره جشن بگیرین میتونید یه پیراهن سفید با طرح قلب و یه دامن مشکی خوشگل که تزیینات توری داره بپوشین که خب بهتره با این ست کفش پاشنه بلند انتخاب کنید. دامنتون نیم کلوش باشه بهتره چرا که ظاهری دخترانه و زیبا به شما هدیه میده.

Untitled

اگه خیلی پولداری اینجوری تیپ بزن

ست دیگه ای که قصد داریم بهتون معرفی کنیم اینه که خانوم خانوما بیا و شومیز مجلسی رو با شلوار پارچه ای که یه رنگ مناسب داره به همراه پالتوی فوتر قرمز بپوش. شومیز خیلی خیلی دلبره و میتونه ظاهر شما رو شیک کنه. کیفی که میتونه واسه ولنتاین خوبه باشه کیف کوچیک قرمز رنگه که با اکسسوری های جانبی مثل خرس عروسکی کوچیک تزیین شده باشه که واقعا نازه.

اگه دلت میخواد ظاهرت یه جلوه خاص پیدا کنه و استایل شما تو جشن زبانزد همه بشه، میتونین یه پالتوی خز قرمز رنگی یپوشین که البته گرون تر از پالتو های معمولی هستش و یه حس شیک و منحصر به فرد به شخص میشده.

5-1

حتما نباید واسه ولنتاین قرمز بپوشی بانو

اما در آخر این رو هم بدونید که لازم نیست حتما برای ولنتاین قرمز بپوشین. ولی میتونید از این رنگ به واسه قسمت های دیگه ظاهرتون استفاده کنید مثلا اینکه واسه رژگونه یا رژ لب از رنگ هایی که رمانتیک هستن مثل قرمز به جهت ایجاد شور و حرارت استفاده نمایید. ناگفته هم نمونه که بهتره زیاده روی نکرده و خیلی ظاهرتون رو چشمگیر نکنین، بدونین که هرچه رمانتیک تر و ملایم تر بهتر!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی