|

چطور استایل وینتیج داشته باشیم؟ با لباسات فلش بک بزن به دوره ی شاهزاده ی سوار بر اسب

احتمالا تا به حال اسم استایل وینتیج به گوشتون خورده باشه و براتون سوال باشه که استایل وینتیج چیست و چطور میشه به این سبک لباس پوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه هر کسی یه مقدار راجبه سبک های مختلف استایل میشناسه و یا حداقل اسم اون ها رو توی اینستاگرام شنیده و به چشمش خورده برای همین هر کسی دوست داره که طبق مد و قوانین فشن برای خودش استایل بچینه که هر کسی با دیدن اون لب به تعریف و تمجید باز کنه حالا در این بین احتمالا یه سری از استایل ها رو با لباس های قدیمی همراه با آرایش های کلاسیک و اکسسوری های قدیمی دیدید و براتون سوال شده که این چه جور سبکی در استایل هست که بهش میگن استایل  وینتیج که شاید در نگاه اول براتون چیزی شبیه کهنه پوشی باشه. 

اما حالا شاید براتون سوال پیش بیاد که استایل وینتیج چیست؟ مهم ترین اصل در استایل وینیج الهام گرفتن هست که شما با استایل و لباس هاتون اشاره به به دوره ای از زمان در گذشته میکنید این لباس ها طرفداراهای بیشماری داشتن. شاید براتون جالب باشه که بدونید وینتیج به طور کلی به کالاهای باارزش و قیمتی اشاره داره که از زمان و دوره ای در گذشته به ما رسیدن و ما با دیدن اون ها احساس خوبی از مرور خاطرات بهمون دست میده. این سبک جالب الهام گرفته شده از دوره ی جنگ جهانی اوله که شرکت های تولیدی محصولات قبل خودشون رو بازسازی و به فروش میرسوندن چون با کمبود تولید پارچه مواجه شده بودن. حالا در ادامه بریم برای دونستن این که چطور استایل وینتیج داشته باشیم.

استایل وینتیج

پازل رو جوری تکمیل کنید که نشون دهنده ی سبک شخصیتون باشه

قبل از این که به سراغ جمع کردن این استایل برید بهتره که به ریزه کاری ها و جزئیاتی که میخواهید استایلتون داشته باشه فکر کنید درسته باید الهام بگیرید ولی امضای خودتون رو هم باید پای استایلتون داشته باشید. بالاخره یه سبک و استایل تازه میتونه به فکر شما جهت بده و شما رو به دنیای جدیدتری هدایت کنه بنابراین باید خودتون هم برای این که سبک رو کلاسیک تر کنید تلاش کنید ولی در صورتی که معذب میشید که در لباس هایی باشید که شاید توجه خیلی ها رو جلب کنه بهتره که اصلا سراغ این استایل نرید. برای انتخاب لباس برای این استایل به باقی لباس هاتون هم فکر کنید و سعی کنید اونا رو با هم ترکیب کنید.

استایل وینتیج

آیتم های وینتیجی رو انتخاب کنید که دمده نشدن

در صورتی که نمیخواهید شبیه مجسمه های زنده ای باشید که توی موزه ها میذارن تا سبک لباس یه دوره ای رو نشون بدن بهتره به دنبال اون آیتم هایی برید که با وجود کلاسیک بودن همیشه مد هستن یعنی اون دسته از رنگ ها و طرح هایی که میشه برای سال های متوالی اون ها رو بدون این که از دمده شدنشون معذب باشیم پوشید چون هنوز هم مد هستن و با بقیه ی لباس های ما ست میشن.در هر دوره ای یه سری از سبک و لباس ها ترند میشن و بعد از مد میفتن ولی در بین این همه مدل یه سری آیتم های کلاسیک هستن که همیشه مد هستن مثل پیراهن های گل دار، کت هایی با طرح پلنگ، کت های چرمی و...

استایل وینتیج

کیفیت رو در استایل وینتیج حتما مدنظر قرار بدید

درسته که لباس هایی که شما قراره توی استایل وینتیجتون بپوشید میتونن تو مغازه های دست دوم فروشی باشن و برای خریدشون گذرتون به این مکان ها بیفته ولی موضوعی که باید مدنظر قرار بدید اینه که حتی در این وضعیت هم باید دنبال کیفیت بالا در آیتم های مختلف استایلتون باشید چرا که شما شاید یه سری تغییرات روی اون ها پیاده کنید و بدوزیدشون و یا بالاخره میخواهید اونا رو بشورید پس باید هر آیتمی که برای این مدل و سبک در نظر گرفتید دوام و قوام کافی رو برای این موضوعات داشته باشه پس در این بین باید سراغ پارچه هایی برید که در عین لطافت و نرمی جنس مقاوم و محکمی هم دارن.

استایل وینتیج

لباس های قدیمی و امروزی رو باهم ست کنید

یکی از راه های راحت که شما میتونید با استفاده از اون در عین حال که به سبک وینتیج لباس پوشیدید امروزی دیده بشید اینه که آیتم ها رو با هم ترکیب کنید یعنی چند تا آیتم معاصر رو که هیچ وقت از مد نمیفتن با آیتم های وینتیجتون ترکیب کنید و سعی کنید که لباس های معاصرتون بیسیک و ساده باشن مثلا شما میتونید یه کت وینتیج پردار رو با یه لگ که مد روزه مثل لگ چرم ترکیب کنید و بی نهایت زیبا به نظر برسید. بنابراین همه چیز به سلیقه و خلاقیت خودتون بستگی داره چرا که قانون سفت و سختی برای این منظور وجود نداره.

استایل وینتیج

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها