|

ایده برا ست کردن مانتو ژاکارد در 2024 / مهم نیست کی خریدیش اینطور ستش کنی انگار نوئه

در این مطلب چند ایده برای ست کردن مانتو ژاکارد بهتون دادیم که میتونید با دونستن اون ها استایلتون رو متحول کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تیپ و استایل خودتون چه امتیازی میدید و به نظرتون چند درصد خوشتیپ هستید؟ صرف نظر از هر امتیازی که به خودتون میدید یه موضوعی هست که شما رو خاص میکنه و اون هم مطالعه درباره ی بهتر شدن استایلتون هست مثلا در حال حاضر که دارید این مقاله رو میخونید میشه گفت که برای خوشتیپ تر شدن قدم برداشتید که این خودش نصف راه رو رفتن هست چون بالاخره در خصوص مدها و ترندهای جدید مطلع میشید مثلا این روزا دیگه لباس های باز برای مجالس مد نیستن و کت و شلوار مجلسی زنانه از اون بیشتر ترند شدن و طرفدار دارن و مسلما در مهمونی های پیش روتون متوجه این موضوع خواهید شد.

البته که برخی از اوقات هست که لباس ها تغییر نمیکنن بلکه نحوه ی استایل کردن با اون هاست که آپدیت میشه مثل جدیدترین استایل با کت چرم کوتاه، خب کت چرم کوتاه که سال های زیادیه تولید میشه ولی هر سال میشه اون رو با آیتم هایی متنوعی تست کرد و از این طریق تنوع ایجاد کرد و بیشتر روی مد اومد. حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص استایل با مانتو ژاکارد براتون صحبت کنیم مانتویی که سال هاست طرفدارهای خودش رو داره و هر سال هم ماشالا قیمتش از سال پیش گرون تره و ثابت کرده که جنس محکمی داره و به قولی مرگ نداره پس به قیمتش هم میارزه، پس در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص استایل با این مانتو بیشتر بدونید. 

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد از چه پارچه ای دوخته میشه؟

شاید تا به الان هزاران بار اسم ژاکارد رو شنیده باشیم ولی خب ندونیم به چه پارچه ای میگن ژاکارد که خب باید بگیم پارچه های ژاکارد در اصل یه نوع پارچه ی آهار دار هستن که دارای رنگ ها و طرح های متنوع و بسیاری اند و شاید براتون جالب باشه که بدونید هیچ کدوم از این طرح ها روی این مدل پارچه چاپ نمیشن بلکه همه ی طرح های اون موقعی که پارچه بافته میشه توی تار و پودش بافته میشه و به همین علت هست که بیشتر اون ها دورو هستن. پارچه های ژآکارد در مقایسه با خیلی از پارچه ها مقاومت و ایستایی بیشتری داره و جنسش هم خشکه و خیلی ها این مانتو رو در سه فصل یعنی از بهار، تابستون و تا پاییز میپوشن چون در هر سه فصل مناسبه.

پوشیدن این مانتو در بهار و پاییز که اصلا خوراکه و این به علت ضخامت بیشتر پارچه ی ژاکارد نسبت به خیلی از پارچه های دیگه هست و توی تابستون هم میشه برای مجالس و تیپ های رسمی ازش بهره گرفت ولی اگر خیلی احساس گرما باهاش میکنید میتونید برای شهریور که هوا یه مقدار خنک تر میشه به سراغش برید.

مانتو ژاکارد

ژآ64694

چطور با مانتو ژاکارد یه استایل مجلسی و رسمی بزنیم؟

در صورتی که از تناسب اندام برخوردار هستید شما حق انتخاب زیادی برای برای انواع طرح دار و ساده ی این مانتو خواهید داشت البته که یکی از گزینه های جذاب شا میتونه اون دسته از ژاکاردهایی باشه که دو رنگ اند. البته در صورتی که لاغر هستید بهتره برای این که یه مقدار پر تر دیده بشید به سراغ اون دسته از ژاکاردهایی برید که برجسته و طرح دار هستن و در صورت داشتن اضافه وزن هم بهتره به سراغ ژاکاردهای ساده برید و قید طرح دارهای اون رو بزنید چون ممکن هست که شما رو چاق تر نشون بدن. 

پس یکی از مهم ترین مسائلی که باید در انتخاب یه ژاکارد مناسب برای استایل رسمی و مجلسی باید به اون توجه کنید فیزیکتون هست. در انتها هم پیشنهاد میکنیم که این مانتو رو با شلوارهای پارچه ای و کفش های پاشنه بلند ست کنید تا بیشتر مجلسی دیده بشید البته که برای استایل خیابانی با این مانتو میتونید به سراغ کفش های کالج و راحت هم برید.

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد به رنگ سال رو میتونید تو استایل های روزمره و مجلسیاتون راه بدید

امسال رنگ سال هلویی هست و خوبه که برخی از اوقات در استایل هاتون از رنگ های سال هم بهره بگیرید و اینطوری خودتون رو یه فرد به روز و مطلع از مد نشون بدید بنابراین برای امسال دست به کار بشید و ببینید که میتونید از رنگ هلویی در چه آیتم هایی بهره بگیرید. یکی از آیتم هایی که شما میتونید در اون رنگ سال رو به کار ببرید مانتوتون هست که در صورتی که از جنس ژاکارد باشه میتونه خیلی عالی این رنگ رو به چشم بیاره و برای استایل های خیابانی و حتی مجلسی مناسب باشه و باعث بشه هر فردی که شما رو میبینه احساس کنه که شما فرد خونگرمی هستید.

مانتو ژاکارد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها