|

دم عیدی یه نونواری به دستشویی بده زشته کثیفه / مثلا کاشی بزن اینجوری خوشرنگ و مدرن

اگر دلت میخواد واسه عید یه کاشی کاری جذاب واسه سرویس بهداشتی داشت باشی، پس حتما با این مطلب همراه شو که بهترین ایده ها در انتظارته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانومی که دارید در حال خوندن این مطلب هستید، آیا میدونستید لاکچری بودن خونه و تمیز بودنش دلیل بر تمیز بودن کل خونه نیست؟ در جریان هستید که وقتی یه مهمون بیاد خونه شما و پاش رو بزاره سرویس بهداشتی و با آلودگی و یا زشت بودن محیط سرویس بهداشتی مواجه بشه اصلا یادش میره کل خونه چه ریختی بود؟ چه شکلی بود و اصلا کدوم وسیله چقدر گرون بود و چقدر ارزون؟ 

قطعا سرویس بهداشتی چه از نظر زیبای و چه به لحاظ نظافت از قسمت های به شدت مهم و تاثیرگذار تو هر خونه ای محسوب میشه که بوی مطبوع و ظاهر آراستش میتونه خیلی مهم باشه. از آیتم های چشمگیر تو حموم  دستشویی کاشی های کف و دیوار ها هستند که کثیف شدنشون حس بدی میده و تمیز و طرحدار بودنشون هم حس خوب. البته که هر طرح کاشی مناسب این فضاها نیست و شما بای به خوبی با تناسب درست اونها رو انتخاب کنید. اگر قصد کاشی کاری سرویس بهداشتی خونتون رو دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که قراره با بهترین رنگ کاشی ها برای این فضا آشنا بشیم.

کاشی سرویس بهداشتی

قهوه ای روشن یا خاکستری؟ اگه خنثی پسندی

در واقع رنگ قهوه ای مناسب افرادی هستش که دلشون یه رنگ خنثی میخواد. ضمن اینکه این رنگ میتونه به فضای سرویس بهداشتی شما گرما ببخشه، پس اگر دلتون میخواد خونتون همیشه تمیز به نظر برسه، از رنگ قهوه ای روشن غافل نشید تا چرک و کثیفی به راحتی روش دیده بشه و زود به زود بتونید تمیزش کنید. اگر میخواین که فضای دستشویی تاریک طور نشه پس پیشنهاد می کنیم که در کنار کاشی قهوه ای از محصولات رنگ روشن استفاده کنید تا یه هماهنگی خوبی ایجاد بشه. 

کاشی خاکستری روشن و ملایم میتونه یه راه عالی به جهت خنثی نگه داشتن فضای سرویس بهداشتی باشه. در واقع وقتی سرامیک ها کنار هم چیده میشن خب تو قسمت وسطشون از یه لایه نازک (کمتر از ۵ میلی‌ متر) سیمان به چشم می‌خوره، که از خوبیای کاشی خاکستری اینه که اون لایه دیگه دیده نخواهد شد.

کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی

شما می‌توانید در سرویس بهداشتی که کاشی خاکستری روشن داره از وسایلی با رنگ‌ های گلبهی و یا صورتی روشن پاستیلی استفاده نمایید تا فضای خوشگلتری تحویلتون بده.

سرویس بهداشتی اینبار به رنگ سفید

سفید تو کاشی ها انواع مختلفی داره که میتونه به انواع صدفی، یخچالی، استخوانی و یا حتی یاسی تقسیم بشه. اگر سرویس بهداشتی خونه شما به شکل کامل با کاشی و سرامیک سفید رنگ چیدمان شده باشه خب فضا رو بی روح میکنه.

شما از هر نوع سفیدی که استفاده کنید، بهترین کار اینه که در قسمت میانه از کاشی های گلدار نیز استفاده نمایید. همچنین میتونید با گذاشتن اکسسوری، روشویی، حوله و ست های جذاب سرویس بهداشتی از رنگ‌ هایی به مانند زرد، صورتی، آبی و یا سبز بهره ببرید و فضا رو از حالت یکنواختی به یه محیط لوکس و طراحی شده تبدیل کنید.

کاشی سرویس بهداشتی

رنگ آبی روشن از جنسی لطیف

یکی دیگه از جذاب ترین رنگ ها برای کاشی کاری سرویس بهداشتی رنگ آبی هستش که میتونه یه حالت طبیعی و رویایی و البته آرامش بخش به این فضا بده. این رنگ ریلکسیه خاصی داره و اگر برای لا به‌ لای کاشی‌ های آبی رنگ، از کاشی های با جزئیات صورتی و یا آبی تیره هم استفاده کنید، در واقع شما انتخابی ناب داشتین و فضا رو زیباتر کرده اید.

یکی از ایده‌ های عالی برای کاشی کاری دستشویی استفاده از کاشی آبی و سفید هستش که آسمون آبی رو به همراه ابرهای سفید برای شما تداعی خواهد کرد.

کاشی سرویس بهداشتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها