|

واسه داشتن یه کافی بار خوشگل تو خونه چیکار کنم؟ / اینجوری خودت بساز و بچین و عشق کن

اگر شما هم دلتون یه کافی بار خوشگل تو خونه میخواد اما نمیدونید چطور خلاقیت داشته باشید، پس حتما به این مطلب سر بزندی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایده واسه دکوراسیون زیاده. چرا که فضا هم برای دکوراسیون خونه زیاده. منظورمون از فضا این نیست که حتما باید خونتون بزرگ باشه خیر. بلکه از این نظر میگیم که ما تو خونتون چه بزرگ و چه کوچیک، به راحتی میتونید با بازی با وسایل و فضاسازی ی مختلف، تفکیک بندی های جالبی انجام بدید. دکوراسیون و چیدمان خونه در واقع ماهیت و به نوعی شخصی افراد اون خونه  خونواده رو به تصویر میکشه و نشون میده.

مثلا خواهر من عاشق قهوه و خوردنی های این مدلیه! به همین جهت با وجود اینکه خونش کوچیکه، اما چند روز پیش وقتی رفتم خونش با یه صحنه جذاب روبرو شدم. خب خواهرم از نوشیدن قهوه سیر نمیشه و ظرف و ظروف زیادی هم برای این کار داره که هم تزیینی هستن و هم قابل استفاده. اما نکته جالب اینجا بود که همیشه ماگ و لیوانای خوشگل رو میذاشت تو کابینت و اینبار وقتی رفتم خونش با یه صحنه جذب روبرو شدم. 

خانوم خانوم واسه کافی بار چه تنوع جذابی داده!

خونه خواهر من کوچیکه و داخل فضای خونش هم جایی برای اضافه کردن کافی بر نداشت. از اونجایی که خب علاقه شدیدی به این حرکت داشت، وقتی رفتیم داخل بالکنش تا یکم بشینیم و هوا خوریم، دیدیم به به چه حرکت جذابی زده.

خب چون خواهرم کلا سلیقه خوبی داره حتی از فضاهای کوچیک خونش مثل بالکن هم استفاده خوبی کرده و با تزیین فضاش یه کنج دنج واسه هوا خوری و چایخوری درست کرده. حالا داستان چیه؟ خانوم خانوما اومده بود و میون گل و گلدون های خوشگلش، یه میز چرخدار کوچیک گذاشته بود که روش هم یه اسپرسو ساز و یه قوطی سبز رنگ که داخلش قهوه بود گذاشته بود. از طرفی هم چیدمان فنجون های قهوه خوری اطرافش و داخل کمد شیشه ای که داشت حسابی حرکتشو دلبرانه تر کرده بود و خلاصه اینکه فهمیدم واسه ساختن کافی بار حتما نباید به داخل خونه بسنده کنیم و میتونیم تو بالکن هم جَوی دبش برای خود و خونوادمون بسازیم.

کافی بار خانگی

با چیدمان L شکل کانتر از کنج خونت استفاده کن

معمولا همیشه کنج خونه ها خیلی پرت و یا کم استفاده میشن. خب بهتر نیست به جای اینکه تنها با یک گلدان معمولی و یا مجسمه ای تکراری این فضا رو به یک کافی بار جذاب تبدیل کنیم؟ اینجوری از بلااستفاده بودن هم در میاد و در واقع شما استفاده ای منطقی و مثبت تر داشته اید. اینجوری مهمونی هم که میاد خونتون علاوه بر استفاده مناسبتش، به دلیل زیبایی که به دکوراسیون اضافه کرده اونها رو هم به وجود میاره.

کافی بار خانگی

کافی بار خانگی

کافی بار خانگی

برای ساخت یه کافی بار خونگی تو کنج، اول باید بزرگترین گوشه خونه رو انتخاب کنید و یک کانتر ال شکل باتوجه‌ به ابعاد پذیراییتون در این محل قرار بدید. دستگاه قهوه جوش، لیوان‌ ها، پودر قهوه، شکر و یا بیسکوییت‌ ها رو روی کافی بار بزارید و در‌صورت کوچیک‌ بودن فضای کانتر هم میشه شلف نصب کرد و ازش بهره برد تا امکان چیدن لیوان‌ ها و باقی وسایل روی طبقات فراهم بشه. به جهت نورپردازی و خوشگلاسیون بیشتر کافی بار، میتونید از چراغ های آویز و یا هالوژن استفاده نمایید.

کافی بار خانگی

از شلف ها واسه چیدمان کافی بار خوشگل کمک بگیر

در واقع شلف های قفسه های چوبی ، فلزی و پلاستیکی هستند که میتونن تو قسمت های مختلف خونه  به راحتی نصب بشن. معمولا از این فضا برای قرار دادن تزئینات دکوری و کتاب ها و مجسمه های کوچیک و غیره استفاده میشه که اگر کمی خلاق تر نگاه کنیم می بینیم میتونیم با وجود این لوازم اما در تعداد کمشون، یک کافی بار خوشگل هم فراهم کنیم.

شلف ها تنوع بسیار بالایی دارند و به همین دلیل محبوبیت خوبی در دکوراسیون های مختلف پیدا کرده اند. برای ساخت کافی روی شلف ها بادی اول یه جای مناسب براشون تو پذیرایی و ای فضای آشپزخونه پیدا کنید و بعد اونها رو نصب کرده و یه کنسول هم زیرشون قرار بدید. اینجوری جذابیت کارفی بار چند برابر خواهد شد و با قرار دادن انواع چیدمان و لوازمی که میخواین، شما در نهایت یک کافی بار فوق العاده خواهید داشت. 

کافی بار خانگی

کافی بار خانگی

کافی بار خانگی

کافی بار خانگی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها