|

کل خونه رو پول خرج کنی فایده نداره / وقتی اینجوری کفپوش سرویس بهداشتی رو برق نندازی

همیشه تمیز کردن سرویس بهداشتی از کارای سخت خونه بوده که خب سختم هست چون جرم میگیره، اما ترفندهایی وجود داره که این فضا رو برق میندازه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اینکه شما خونه ای لاکچری و جذاب داشته باشید اصلا ضمانت اینکه شما خونه ای بی نظیر دارید رو نمیکنه. چرا که خونه از دو قسمت تشکیل شده. یکی اینکه ما وسایلی خوشگل و خفن بخریم  خونمون رو از این لوازم بپر کنیم و دوم اینکه خونمون رو تمیز نگه داریم و بهش برسیم. میدونید چیه؟ اینکه شما برید بازا های لاکچری یافت آباد و بهترین مبلمان و با قیمتهای بالا بخریم اما وقتی مهمون میاد خونتون با گرد و خاک روی میز و یا کثیف بودن سرویس بهداشتی مواجه بشه، قطعا باگ بزرگی وجود داره. علاوه بر اینکه ظاهری کاملا نامتعارف داره، اینکه آلودگی و زرد شدن فضا باعث نبود بهداشت هم بشه به شدت ناجوره!

اما تمیز کردن سرویس بهداشتی همیشه از دست کاراییه که خانوما ازش فرارین چرا که خب واقعا کار خوشایندی نیست و از طرفی هم تمیز کردنش واقعا سخته. شوینده های فراوونی وجود داره اما اینکه چطور به سفیدی اولیه برسیم کار دشواریه. معمولا کفپوش های سرویس بهداشتی بعد از مدتی یا سیاه میشن و یا اینکه ظاهری ناجور پیدا میکنن اما سوال اینجاست که باید چه کرد؟ اگر این سوال شما هم هست پس با ادامه مطلب ما همراه باشید چرا که ترفند های وجود داره که این موضوع رو میتونه حل کنه و به دادمون برسه.

5811455

جوش شیرین خوردنی نیستا، سرویس بهداشتی رو تمیز میکنه

در واقع جوش شیرینی یه ماده در دسترس و ارزان و البته خیلی خفن واسه نظافت ب حساب میاد. شما میتونید با این دستورالعنمل یه سلاح قدرتمند برای مقابله با جرم های دستشویی بسازید. در اینجا باید یه قاشق چایخوری صابون مایع به علاوه یه فنجون جوش شیرین و چند قطره روغن گیاهی مثل رزماری، اسطوخودوس، نعنا و یا عصاره مرکبات و آب رو به میزانی که بعد از مخلوط کردن این مواد یه حالت خمیری درست بشه و سفت نباشه اضافه کنید. بعد باید این مواد رو به قسمتهای کثیف فضا بزنید و یه چند دقیقه ای صبر کنید و سپس اسکاج بکشید. بعد از گذشت کمی زمان به تمیز کردن توالت فرنگی اقدام نمایید.

یکم مایع سفیدکننده رو بهتره که تو یه بطری اسپری بریزید و دو برابر اون مقدار هم آب بیفزایید.

یکم از مخلوط به دست اومده رو روی کاشی ها اسپری کنین و اجازه بدین که خشک بشه. بعد از چند دقیقه هم محلی که اسپری زده بودید رو با اسکاچ بکشید و تمیز کنید.

سعی داشته باشید تا شکاف ها رو با این وسیله و یا با فرچه به خوبی تمیز کنید.

جوش شیرین میتونه خیلی تو نظافت های مختلف در خونه کمک کننده باشه، پس اصلا ازش غافل نشید.

تمیز-کردن-سرویس-بداشتی-1024x683

سرکه و نمک معجزه ای برای نظافت سرویس بهداشتی

در اینجا باید یه فنجون سرکه سفید رو با یه فنجون آب داغ و یه فنجون نمک قاطی کنید. ۲تا  قاشق غذاخوری محلول تمیزکننده که تو خونه دارید رو بهش بیفزایید و هم بزنید و تمام. شما حالا میتونید ز محلول ساخته شده برای نظافت کاشی های سرویس بهداشتی استفاده نمایید.

اگه به نظرتون لک ها قدیمی و سخت شدن، اجازه بدین تا محلول سرکه و نمک یه 10 دقیقه ای روی لکه ها بمونه و بعد تمیزش کنید.ناگفته نمونه که میتونید نمک رو هم از ترکیب حذف کنید و محلول رو تو یه بطری با میزان یکسان آب و سرکه سفید درست کنید. بطری رو خوب تکون بدین و بعد به قسمت های که مد نظر دارید اسپری کنید و بعد هم تمیز کردن و شستشو.

untitled (1)

بوراکس میتونه عصای دستت باشه تو نظافت دستشویی

تو این روش یه فنجون بوراکس رو با یه گالون آب قاطی کنید. بوراکس یه تمیز کننده طبیعی و ارزان قیمته که به عنوان حشره کش هم ازش استفاده میکنن. میتونین بوراکس رو از سوپری ها هم تهیه کنید.

فقط بهتره که قبل از استفاده از این محلول قسمتت مورد نظر رو حتما جارو بکشید.

اینجوری منشا جرما و قارچ ها از بین میرن و تمیز کردن اون قسمت خیلی راحت تر میشه. حالا با محلول و اسکاج اون محل مورد نظر رو بسابید و مراقبت کنید که به قسمتهای دیگه کاشی نرسه. قسمت سابیده شده رو به یه دستمال پاک کنین و اجازه بدین تا خشک بشه.اگر هم تو تمیزیش شک دارین میتونین از سرکه استفاده کنید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها