|

گیاهان آپارتمانی لوکس / خونت تو هر گوشه ی شهر که باشه با اینا کلاسش میره بالا بالاها

در این مقاله در خصوص گیاهان آپارتمانی لوکس براتون صحبت کردیم که میتونید با جا دادن اون ها در دکور خونتون یه زیبایی خاص خلق کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا نگهداری کردن از گل و گیاه در خونه های آپارتمانی بسیار باب شده و هر کسی حداقل یک یا دو تا گلدون رو توی خونش داره ولی تا به حال به این که میتونید از گل و گیاه برای دکور و دیزاین خونتون استفاده کنید فکر کردید؟ مثلا با گیاهان آپارتمانی بزرگ برای خودتون خونه رو پارتیشن بندی کنید و فضاهای جدا از هم خلق کنید بدون اینکه دیواری در این بین استفاده کنید و یا با گیاهان آویز از سقف یه منظره ایجاد کنید که انگار در دل طبیعت هستید و احساس طبیعی بودن رو به افراد منتقل کنید و حس خوبی رو در اون ها زنده کنید بنابراین میتونید با کمترین هزینه بهترین و لاکچری ترین دکور رو برای خودتون بسازید.

البته که در این بین باید با شرایط گیاهانی که نگهداری میکنید هم آشنایی داشته باشید و بدونید که باید اقدام به نگه داری از چه گیاهی کنید که با شرایط شما و خونتون سازگاری داره مثلا گل هایی که با نور لامپ رشد میکنند مشخص هست که سایه دوست هستن و نباید اون ها رو در جاهایی نگه داری کنید که نور خورشید خیلی تند و یا مستقیمه چون در این صورت ممکن هست که برگ های گیاه شما بسوزه و پژمرده بشه که مسلما این اتفاق برای کسی خوشایند نخواهد بود پس در این موارد نهایت دقت و وسواس خودتون رو به کار بگیرید. حالا در ادامه برای این که دکور خودتون رو شیک و لاکچری جلوه بدید میخواهیم چند تا از گیاهان آپارتمانی لوکس رو بهتون معرفی کنیم.

گیاهان آپارتمانی لوکس

 فیلگوش یا بابا آدم از گیاهان آپارتمانی لوکس

گیاه باباآدم رو میشه یکی از گیاهان بزرگ به شمار آوورد که بیشتر مناسب فضاهای جادار و بزرگ هست مثل لابی ها و یا سالن های بسیار بزرگ پس با این حساب در صورتی که خونه ی شما و جایی که برای قرار دادن این گیاه اون رو در نظر گرفتید متراژ زیادی داره توصیه ی ما به شما نگهداری از این گیاه لاکچری و لوکس هست که میتونید با تامین کردن نیازهاش مثل کود، نور و آب اون رو در منزل خودتون داشته باشید و از رشد روز افزون اون شوکه بشید.

البته که یه موضوعی که این گیاه رو بسیار لاکچری تر میکنه این هست که این گیاه باید از سن زیادی برخوردار باشه و ارتفاع اون باید به یک و نیم متر در کمترین حالت ممکن برسه و با این حساب کاملا مشخصه که فضای شما باید بسیار جا دار باشه برای این که این گیاه افتخار این رو که مهمون خونتون بشه رو بده همچنین در صورتی ک دنبال لوکس جلوه کردن این گیاه هستید باید در نظر بگیرید که گوش فیلی که سن کمی داره و تازه کاشته شده کمیاب و خاص نیست چرا که یکی از مسائلی که اون رو جذاب میکنه ابعاد و اندازه ی اونه.

گیاهان آپارتمانی لوکس

بونسای از گیاهان آپارتمانی لوکس

بونسای یکی از اون گیاهانی هست که به علت کوچک بودن و ظرافتی که داره برای دکورهایی که جای کم دارن بسیار مناسبه ولی موضوعی که وجود داره این گیاه فقط یه زیبایی ساده به خونه و دکور شما نمیبخشه بلکه باعث لاکچری جلوه کردن اون هم میشه البته که یه موضوع در این بین هست که بیشتر اون گیاهانی که لوکس به نظر میرسن دارای اندازه ی بزرگی هستن و فضای زیادی رو اشغال میکنن ولی خب بونسای استثنا هست و درسته که نایاب و یا خاص نیست ولی یکی از دلایلی که اون رو لاکچری میکنه قیمت بالای اونه.

در خصوصی که علاقمند هستید که این گیاه رو نگهداری کنید باید این رو در نظر بگیرید که این گیاه به نور زیادی برای رشد خودش نیاز داره و در صورتی که فضای شما برای نگهداری از این گیاه دارای نور گیر خوبی نیست میتونید با تهیه ی لامپ های مخصوص رشد اون رو تضمین کنید و همچنین از اونجایی که این گیاه محیط مرطوب رو دوست داره بهتره که در طول روز روی اون آب اسپری کنید.

گیاهان آپارتمانی لوکس

پرنده بهشتی یا استرلیتزیا از گیاهان آپارتمانی لوکس

یکی دیگه از گیاهان آپارتمانی که میتونید روی لوکس بودن اون حساب باز کنید پرنده ی بهشتی هست که از گل هایی به رنگ نارنجی برخورداره و احتمالا توی گل فروشی ها به چشمتون خورده باشه ولی موضوعی که در خصوص این گیاه وجود داره این هست که در صورتی که در منزل و یا هر جایی که برای نگهداری از اون ر نظر گرفتید شرایط برای اون ایده آل نباشه مثل تنظیم نبودن نور و دما و... امکان داره که گل های اون شروع به ریختن کنن.

از زیبایی های ظاهری اون میشه به شاخ و برگ های کشیده و شکلی که داره اشاره کرد که حتی در صورتی که گل هم نداشته باشه فرقی به حالش نمیکنه و چیزی از لوکس بودن اون کم نمیکنه. ذکر این نکته هم واجبه که نور مورد نیاز این گیاه از متوسط تا زیاد متغیره و باید به صورت منظم هم در طول روز آبیاری بشه طوری که خاکش همیشه مرطوب باشه.

گیاهان آپارتمانی لوکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها