|

گیاهان آپارتمانی بزرگ / قدیم مجسمه میذاشتن گوشه خونه الان این قد بلندا مد شدن تو دکور

در این مقاله در خصوص گیاهان آپارتمانی بزرگ براتون صحبت کردیم که میتونید با نگهداری اون ها در منزلتون یه جلوه ی خاص به دکورتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر که دارید این مقاله رو میخونید یا خونتون پر از گل گلدون های رنگارنگه و یا مایل هستید که توی خونه گل و گیاه نگهداری کنید و میخواهید اطلاعاتتون رو در این زمینه بالا ببرین، ولی باید به این نکته که چرا میخواهید گل و گیاه نگهداری کنید فکر کنید مثلا از روی علاقه هست و یا به زیبایی و کارایی اون ها احتیاج دارید و البته که در این حین شرایط و موقعیت خودتون رو هم بسنجید انگار که بچه ای به فرزندی قبول میکنید مثلا در صورتی که نورگیره خونتون بده و تاریکه باید به سراغ گل هایی که با نور لامپ رشد میکنند برید و از این طریق هم شما با شرایط گیاه و هم گیاه با شرایط شما وفق پیدا میکنه و میتونید از زیبایی و کاربرد اون ها استفاده کنید.

حالا در این جا منظور از کارایی چیه؟ خب در دکوراسیون مدرن این روزا استفاده از گل و گیاه به یه اصل اساسی تبدیل شده که میشه با اونها نقطه ی کانونی و جلوه ی بصری ایجاد کرد که در این بین یه سری از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه و یا یه سری گیاه اکسیژن ساز هستن که میشه از این ویژگی های خارق العاده ی اون ها استفاده کرد و حتی با قرار دادن این مدل از گیاهان در اتاق خواب یه خواب راحت رو تجربه کرد. اما بریم به سراغ موضوع مقاله ی امروز که درباره ی گیاهان آپارتمانی بزرگ هستش که خیلی ها این روزا علاقمند به نگهداری از اون ها هستن که احساس بودن در طبیعت رو منتقل میکنن و دکور رو بسیار شیک نشون میدن که حالا در ادامه چند تا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم.

گیاهان آپارتمانی بزرگ

درخت کائوچو از گیاهان آپارتمانی بزرگ

در صورتی که از اون دسته از افراد هستید که گیاهان دارای برگ های بیضی شکل که به رنگ سبز تیره هستن رو دوست دارید میتونید عاشق درخت کائوچو بشید که یه اسم دیگه ی اون فیکوس الاستیکا هست که یکی از گونه های بیشمار و زیبای فیکوش هست و شاید براتون جالب باشه که ارتفاع این بلند قامت زیبا و دوست داشتن میتونه به دو و نیم متر هم برسه که برای خونه قشنگ تداعی کننده ی بودن تو دل طبیعته. رشد این درخت کاملا عمودیه و برای اون خونه هایی که سقف بلند دارن بسیار مناسبه و میتونه جلوه ی بصری خارق العاده ای خلق کنه.

گیاهان آپارتمانی بزرگ

فیکوس آفریقایی از گیاهان آپارتمانی بزرگ

فیکوس آفریقایی رو میشه از نظر ظاهری تا حدودی شبیه به درخت کائوچو دونست اما در این بین یه تفاوت اساسی داره با این درخت و اون اینه که برگ های این زیبا رو برخلاف درخت کائوچو گرد هستن و رنگشون پررنگ تر از اونه. یکی از خوبی هایی که این گیاه داره اینه که در صورت نگهداری دقیق و خوب از اون میتونه ارتفاعی حدود دو متر هم داشته باشه و خونتون رو حسابی شیک جلوه بده بنابراین توصیه ی ما به شما در صورتی که علاقمند هستید که هوای خونتون مرطوب باشه و تمیز و هیچ آلاینده ای در اون زنده نمونه خرید و تهیه ی این گیاه زیبارو هست.

گیاهان آپارتمانی بزرگ

نخل بهشتی از گیاهان آپارتمانی بزرگ

خیلی از گل و گیاهان هستن که نیاز دارن از اون ها به طور روزمره نگهداری بشه و بهشون توجه داده بشه ولی خیلی از ما به علت مشغله های فراوانی که داریم شاید این امکان برامون فراهم نباشه و بخواهیم که سراغ اون سته از گیاهانی بریم که نگهداری کردن از اون ها بسیار راحته و سختی به همراه نداره پس در صورتی که در این بین مایل به نگهداری از یه گیاه هستید که در برابر نور و دمای کم حسابی از خودش مقاومت نشون میده و اونقدار هم لوس نیست که نیاز به مراقبت زیاد داشته باشه توصیه ی ما به شما نگهداری از نخل بهشتی هست که از برگ و شاخه های قوسی شکل برخورداره و با نگهداری اون در منزلتون میتونید به سواحل رویایی گرمسیری سفر کنید.

گیاهان آپارتمانی بزرگ

کروتون از گیاهان بزرگ آپارتمانی

در صورتی که علاقمند به نگهداری از اون دسته از گیاهان آپارتمانی بزرگ که دارای برگ های رنگارنگه هستید به نظر ما انتخاب کروتون میتونه بسیار عالی و هوشمندانه باشه چون برگ های این زیبا رو در طیف رنگ های قرمز، سبز و زرد هستن که از این رو میتونن خونه ی شما رو بسیار زیبا جلوه بدن که البته برای رسیدن به این رنگ ها زیبا در برگ های این گیاه باید بهش مقدار زیادی نور بدید که برای این منظور بهتره که اون رو سمت پنجره ی شرقی قرار بدید که بتونه از نور غیرمستقیم خورشید نهایت استفاده رو ببره.

گیاهان آپارتمانی بزرگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی