|

سال جدید چه رنگ فرشی مده؟ / این رنگو خیلی ها دارنش و امسال همه مُدن تونستی حدس بزنی؟

در این مقاله در خصوص این که امسال چه رنگ فرشی مده براتون صحبت کردیم که میتونید با د.ونستن اون اقدام به خرید کنید..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن دکور و دیزاین مناسب برای خونه از مسائل مهم برای خانوم های باسلیقه هست چرا که هیچ لذتی بالاتر از این نیست که یه دورهمی زنانه توی خونت داشته باشی و هر خانومی که دعوته از دیدن دکور و دیزاین خونت حیرت زده بشه و شروع کنه تعریف کردن از سلیقه ی خاصت و از طرف دیگه یه دکور زیبا میتونه یه حس خوب درونمون ایجاد کنه و ما رو برای رسیدن به خونه بعد از یه روز سخت ترغیب کنه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص فرش که یکی از آیتم های مهم در دیزاین خونه هست صحبت کنیم و بگیم که امسال چه رنگ فرشی مده و در حال حاضر شما روی مد هستید یا نه!

البته که روی مد بودن در خصوص دکور و دیزاین میتونه یه مقدار گرون تموم بشه چون وسیله ها کوچیک نیستن که بهواهیم با هر مدی که میاد اون ها رو عوض کنیم و بهتره که مسئله ی مد بودن رو بیشتر توی پوشاک دنبال کنیم ولی خب در خصوص این سوال که امسال چه رنگ فرشی مده خیلی ها میخوان جهیزیه تهیه کنن و یا قصد عوض کردن فرششون رو دارن و به همین علت میخوان که حداقل مد اون سالی که دارن توش خرید میکنن رو دنبال کنن که خب ایرادی نداره ولی حتما به این که بین رنگ وسایل منزلتون با فرش هارمونی برقراره یا نه دقت کنید که این مهم تره حالا در ادامه بریم به سراغ این سوال که امسال چه رنگ فرشی مده و یه سری توضیحات تکمیلی، پس با ما همراه باشید.

امسال چه رنگ فرشی مده

چطوری بهترین رنگ برای فرش رو انتخاب کنیم؟

در صورتی که بودجه تون طوری هست که نمیتونید وسایل خونتون رو در مدت زمان های چند ساله تغییر بدید و باید برای مدت طولانی از اون ها استفاده کنید باید به سراغ یه سری تناژ های رنگی برید که بعد از یه مدت براتون تکراری نمیشن و شما رو خسته نمیکنن و برای این منظور نه تنها در انتخاب فرش بلکه باید در انتخاب آیتم های دیگه مثل مبلمان و پرده و... حساسیت و دقت بالایی به خرج بدید و در صورتی هم که میخواهید رنگ فرش امسال رو تهیه کنید به این موضوع دقت کنید که:

  • آیا دیگر آیتم های موجود در فضای شما با اون رنگ مچ هستن یا خیر؟
  • آیا رنگش طوریه که با توجه به روحیه تون بعد از گذشتن یه مدت زمانی دلتون رو میزنه و براتون تکراری میشه یا نه؟

بنابراین برای این که مجبور به تحمل چند ساله ی یه فرش که رنگش رو دوست ندارید نشید بهتره که به سراغ رنگ هایی که با سلیقه  و دیزاینتون جورن برید که براتون جذابیت بصری دارن و چشم نوازن.

امسال چه رنگ فرشی مده

امسال چه رنگ فرشی مده

امسال چه رنگ فرشی مده

امسال چه رنگ فرشی مده؟

زیباترین رنگ فرش رو امسال و در سال جدید که چیزی به اون نمونده میشه رنگ طوسی دونست که امسال یه حالت طوسی و نقره ای داره و مثل سال های قبل طوسی تیره و سیر مدنظر نیست بنابراین میشه گفت که امسال فرش های طوسی ترکیبی از رنگ نقره ای رو هم توی خودشون دارن و بسیار هم روشن هستن و از این رو برای محیط هایی که فضا و متراژ کمه بسیار مناسب هستن چرا که این فضا ها رو بزرگتر نشون میدن و این روزها حسابی پرفروش هستن. اما حالا به نظرتون دلیل این موضوع چی میتونه باشه؟

امسال چه رنگ فرشی مده

امسال چه رنگ فرشی مده

یکی از دلایلی این موضوع میتونه این باشه که همیشه رنگ های خنثی میتونن توی محیط های مختلف تناسب ایجاد کنن و با خیلی از رنگ ها مچ بشن که به همین خاطره فرش های سیلور و یا نقره ای اینهمه طرفدار پیدا کردن و شما میتونید این رنگ فرش ها رو در شکل های مدرن که طرح ساده دارن و در شکل های کلاسیک و طلاکوب که طرح شلوغ تر و اعیونی دارن تهیه کنید.

یه نکته ای که میشه در این مورد به اون توجه کرد اینه که فرش های طوسی مد شده درسته که رنگ روشنی دارن ولی برای محیط هایی که تردد و شلوغی در اون ها متوسط هست مناسب هستن و اونقدرا لکه و کثیفی رو نشون نمیدن.

یه خوبیه دیگه هم که دارن برای اون دسته از افرادی که حس میکنن طوسی و سیلور از رنگ های بی روح هستن ولی خب از طرف دیگه هم دوست دارن که فرششون روی مد باشه، گزینه ی دیگه ای هم روی میزه که اون فرش های طوسی طلاکوب هست که فرش رو از حالت بی روحی درمیاره.

امسال چه رنگ فرشی مده

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها