|

بهترین گوشی از نظر اسپیکر / با اینا نصف شب آهنگ بذاری همسایه دیوار به دیوار شاکی میشه

در این مقاله در خصوص بهترین گوشی از نظر اسپیکر صحبت کرده و چند نمونه از بهترین های بازار در این روزها رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در این روزها بازار رقابت بین کمپانی های مختلف بسیار بالاست و هر برندی میخاد که کاربرهای بیشتری رو برای استفاده از محصولاتش جذب کنه و مشتریه بیشتری داشته باشه که خب این موضوع به همین راحتی به دست نمیاد چون باید در این راستا تلاش بشه و محصولات باید با کیفیت بالا در عین حال قیمت مناسب ارائه بشن تا مرم به خرید اون ها ترغیب بشن و علاقه داشته باشن که خب در خصوص قیمت ما مقالات مختلفی براتون تهیه کردیم مثل بهترین گوشی تا 3 میلیون و در مقالات پیش رو و این مقاله میخواهیم بیشتر تمرکزمون رو روی کیفیت این محصولات بذاریم البته که شاید با خودتون بگید هر چی قیمت بیشتر کیفیت هم بالاتر ولی در برخی از اوقات این موضوع اتفاق نمیفته!

مثلا در مورد بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی شما نمیتونید فقط به موضوع قیمت توجه کنید چون یه سری وقت ها پیش میاد که کمپانی میاد و روی یه قسمت مخصوص از محصولش بیشتر کار میکنه و براش سنگ تموم میذاره که حالا این بخش میتونه مربوط به دوربین، پردازنده، باتری، نمایشگر و... باشه که خب به همین دلیل اون گوشی رو میشه یه جورایی متخصص در اون بخش دونست یعنی متخصص در عکاسی، متخصص در گیمینگ و... در همین راستا ما هم میخواهیم چندین نمونه از بهترین گوشی ها از نظر اسپیکر رو که متخصص صدا هستن رو بررسی کنیم که پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

بهترین گوشی از نظر اسپیکر

Black Shark 5 Pro شیائومی از بهترین گوشی ها از نظر اسپیکر

این موضوع که شیائومی در این سال های اخیر حسابی برای برای محصولات خودش از نظر سخت افزاری سنگ تموم گذاشته کاملا واضح و مشخصه و این محصول از شیائومی تونسته در رتبه ی بالای جهانی از نظر کاربرا در خصوص اسپیکر و صدا قرار بگیره و شما میتونید محتوا های مختلف در اون رو با صدای با کیفیت و بالا بشنوید و حتی بازی های مختلف رو در اون به اجرا دربیارید و البته که شیائومی همواره برای بهبود صدا در گوشی های شارکش تلاش کرده و میکنه و به همین علت میشه گوشی بلک شارک 5 پرو اون رو به عنوان بهترین های این کمپانی معرفی کرد که دارای یه جفت اسپیکر فوق العاده هست و بلندترین و شفاف ترین صدا رو در اختیار شما قرار میده. 

بهترین گوشی از نظر اسپیکر

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 از بهترین گوشی ها از نظر اسپیکر

در رتبه ی دوم برای بهترین گوشی ها از نظر صدا و اسپیکر میشه به این محصول از ایسوس اشاره کرد که تونسته جایگاه و رتبه ی خوبی در آمارهای جهانی کسب کنه که این به دلیل برخورداری این دستگاه از صدای بسیار غنی و خارق العاده هستش که باعث شده در رتبه های بالا بدرخشه. شاید براتون جالب باشه که در این گوشی بازی کردن واقعا حس جالبی داره چون به صورت خودکار صداهایی مثل شلیک شدن اسلحه رو شناسایی میکنه و اون رو به بازخوردهای لمسی تبدیل میکنه.

بهترین گوشی از نظر اسپیکر

گلکسی اس 23 اولترا از بهترین گوشی ها از نظر اسپیکر

برسیم به یکی دیگه از بهترین ها از نظر اسپیکر اون هم در کهکشانی های سامسونگ که همیشه مورد توجه بازارهای جهانی بوده و هستن و خواهند بود چرا که این کمپانی بسیار رقابت طلبه و نمیخواد که هیچ رقیبی ازش جلو بزنه بنابراین گوشی های پرچمداری مثل اس 23 اولترا رو تولید میکنه که نه تنها از نظر صدا و اسپیکر حرفای زیادی برای گفتن داره بلکه از خیلی از جهات هم میشه اون رو یکی از غول ها و بهترین های سامسونگ تا به امروز بشمار آوورد.

این گوشی که از برترین ها در بازار هستش دارای اسپکرهای دوگانه هست و به Dolby Atmos هم مجهزه که با این امکان شما میتونید در مواقع وصل شدن به تلویزیون و یا ساندبار هم صدا رو با کیفیت بسیار بالا و خوب بشنوید. همچنین باید این نکته رو هم بگیم که این محصول از سامسونگ از تکنولوژی های برند AKG برخورداره.

بهترین گوشی از نظر اسپیکر

شیائومی 13 اولترا از بهترین گوشی ها از نظر اسپیکر

خیلی ها میدونن که این روزا این پرچمدار از کمپانی شیائومی دارای دوربین بسیار خوب و حرفه ای هست اما خب این موضوع به این معنی نیست که شیائومی فقط در این زمینه برای این محصول سنگ تموم گذاشته و کیفیت اسپیکرها رو در نظر نگرفته خیر چرا که این گوشی از این کمپانی برای بهبود صدا در اسپیکرها دارای دوتا بلندگو هست که یکیشون در بخش بالایی و اون یکی در بخش پایینی گوشی قرار دارن و با توان نوسازری تصویر در هر ثانیه در نمایشگر که 120 هرتز هست تصویر و صدا به هماهنگی با هم میرسن و اینطوری این گوشی امتیازش رو در سطح جهانی بالا میبره.

بهترین گوشی از نظر اسپیکر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی