|

جدیدترین فرش برای پذیرایی / کی دیگه بعد از دیدن این مدل رو مبل میشینه لامصبا پنبه است

در این مقاله قصد داریم که در خصوص جدیدترین فرش برای پذیرایی براتون صحبت کنیم و نکاتی که باید حین انتخاب اون در نظر بگیرید رو بیان کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگر در حال حاضر این مقاله رو میخونید مشخصه که یکی از اون دسته از افرادی هستید که به دکور و دیزاین خونتون اهمیت میدید و دوست دارید که در بهترین و زیباترین حالت خونتون رو بچینید که خب این روزا این موضوع به لطف اطلاعات وسیع و گسترده توی اینترنت امکانپذیرتر شده و شما میتونید با یه سرچ ساده یه عالمه اطلاعات مفید و مهم در این زمینه کسب کنید و برای رسیدن به هدفتون که زیبایی خونتون هست اون ها رو پیاده سازی کنید و حالا در این بین یه عده توی انتخاب فرش خیلی حساس هستن و میخوان که یه فرش رو مد و زیبا داشته باشن به خاطره همین میخواهیم براتون در خصوص جدیدترین فرش پذیرایی صحبت کنیم.

البته که شما باید قبل از هر چیزی به دکور و دیزاین خونتون در خصوص انتخاب فرش دقت کنید یعنی در حالت کلی سبک دکور شما کلاسیک هست و یا مدرن چون برای هر کدوم از این دکورها فرش های مختلف و جدایی وجود داره و همچنین در مورد جدیدترین فرش برای پذیرایی باید این نکته رو هم در نظر بگیرید که به سراغ اون دسته از فرش هایی برید که در صورت خرید اون ها دو سال بعد هم همچنان براتون جذاب باشن و احساس دمده بودن رو بهتون منتقل نکنن و با دیدنشون به سلیقه ی خودتون افتخار کنید. حالا در ادامه بریم به سراغ یه سری مدل جدیدترین فرش برای پذیرایی و نکات لازمی که حین انتخاب فرش برای این فضا باید به اون ها توجه کنید.

جدیدترین فرش برای پذیرایی

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

انتخاب رنگ درست و مناسب برای فرشتون توی پذیرایی میتونه بسیار توی زیبا به نظر رسیدن پذیرایی شما موثر باشه و البته که این موضوع فقط منحصر به پذیرایی نمیشه و شما باید برای انتخاب رنگ درباره ی فرش و هر آیتم دیگه در گوشه به گوشه ی خونتون حسابی دقت و وسواس به خرج بدید چرا که رنگ ها ناخودآگاه پیام هایی به ما منتقل میکنن و در بسیاری از حالت ها میشه با کمک اون ها حتی خطای دید ایجاد کرد مثلا شنیدید که میگن افرادی که لاغر هستن میتونن با پوشیدن لباس های رنگ روشن چاق به نظر برسن.

بنابراین در صورتی که میخواهید برای فرشتون رنگ انتخاب کنید باید یه سری نکات دیگه رو بجز سلیقه در نظر بگیرید؛ برای انتخاب رنگ فرش مناسب توصیه میکنیم که در وهله ی اول رنگ مبل ها و بعد رنگ دیوارهاتون رو در نظر بگیرید که در این حالت رنگ مبل ها رو میشه رنگ اولیه و رنگ دیوارها رو هم میشه رنگ ثانویه به شما آوورد. حالا شما باید سعی کنید که بین رنگ های فرش، مبلمان و دیوارها یه تناسب ایجاد کنید و بهتره برای این منظور به سراغ دسته ی رنگ های مکمل با هم برای ست کردن این سه آیتم برید.

جدیدترین فرش برای پذیرایی

جدیدترین فرش برای پذیرایی

یه مورد دیگه هم که در انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم و دخیل هست؛ شما باید به مساحت پذیرایی و میزان نورگیر بودن توجه کنید یعنی در صورتی که فضای خونه ی شما کم هست و اونقدار که باید و شاید نورگیر هم نیست بهتره که سراغ استفاده از رنگ های روشن برید تا فضا رو بزرگتر و دلبازتر نشون بدید و از انتخاب فرش هایی با رنگ های تیره که فضا رو تاریک تر و کوچیکتر نشون میدن خودداری کنید.

جدیدترین فرش برای پذیرایی

اندازه ی فرش مناسب برای پذیرایی

برای اندازه و ابعاد مناسب فرش پذیرایی باید به این نکته توجه کنید که در عین حال که سطوح مورد نظرتون رو میپوشونید زیبایی و جذابیت خاصی هم به فضا ببخشید و محیط طوری به نظر بیاد که همه چیز سره جای خودش قرار گرفته. در صورتی که برای کف خونه از موکت های نازک استفاده کردید و یا کف خونه پارکت و سرامیک هست شما نیازی به این که کل فضا رو با فرش بپوشونید ندارید ولی در صورتی که کف خونه زیاد جالب نیست بهتره که عیب اون رو با فرش بپوشونید.

این موضوع رو در خصوص ابعاد مناسب برای فرش پذیرایی باید در نظر بگیرید که اندازه و ابعاد فرش شما باید طوری باشه که پایه های جلویی مبلمانتون روی فرش قرار بگیرن و در صورتی هم که فرش برای زیر میز ناهار خوری میخواهید تهیه کنید باید اندازه ی فرش طوری باشه که وقتی صندلی ها برای نشستن به عقب کشیده میشن هر چهار تا پایه روی فرش قرار داشته باشه. نکته ی دیگه ای که وجود داره این هست که شما میتونید از اشکال مختلف فرش استفاده کنید و فقط به دنبال نوع مستطیلی و مربعی اون نباشید و از فرش های بیضی و گرد هم بهره بگیرید.

جدیدترین فرش برای پذیرایی

جدیدترین فرش برای پذیرایی

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها