|

بهترین فرش برای آشپزخانه / با این مدل ها پاهات موقع ظرف شستن خسته نمیشن انگار رو ابری

در این مقاله به معرفی ویژگی های بهترین فرش برای آشپزخانه پرداختیم که میتونید با دونستن اون ها انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن یه خونه ی شیک و مدرن برای هر کسی میتونه یکی از هدف هاش باشه چرا که بالاخره آدم بعد از دوندگی هایی که در طول روز داره پناه میبره به خونش و این مکان باید بهش احساس آرامش بده و حالش رو خوب کنه و یکی از عواملی که بسیار در این موضوع تاثیرگذار هست دکور و چیدمان خونه هست؛ یعنی در صورتی که شما خونتون رو خوب چیده باشید میتونید در اون احساس خوبی داشته باشید و در صورتی که دیزاین بد باشه مسلما احساس آشفتگی بهتون دست میده و بعد از یه مدت هم دلزده خواهید شد برای همین ما سعی کردیم که در این مقاله در راستای انتخاب بهترین فرش برای آشپزخانه بهتون کمک کنیم.

مسلما یکی از جاهایی که خیلی از اعضای خونواده بعد از مشغله های روزمره توی اون جمع میشن آشپزخانه هست و در اکثر مواقع هم در این مکان پخت و پز انجام میشه و حتی میشه گفت یکی از مکان ها برای غیبت هم بشمار میره چون خانوم ها میتونن هم زمان که در حال پیاز پوست کردن در آشپزخانه هستن با خواهرشون تلفنی راجبه زن داداششون غیبت کنن! بنابراین مهمه که بتونید بهترین فرش برای آشپزخانه رو پیدا کنید تا پاهای عزیزتون اذیت نشه و بتونید به راحتی در این محیط به کارهاتون برسید حالا در ادامه یه سری از ویژگی هایی که بهترین فرش برای آشپزخانه باید داشته باشه رو براتون میگیم و عکس مدل های جدید رو هم برای ایده گرفتن شما میذاریم، پس با ما همراه باشید.

بهترین فرش برای آشپزخانه

انتخاب طرح بهترین فرش برای آشپزخانه

یکی از نکاتی که باید در تهیه بهترین فرش برای آشپزخانه به اون توجه ویژه ای داشته باشید طرح فرش هست. مسلما این موضوع واضح هست که باید طرح فرشی که در آشپزخانه پهن میکنید با حال و هوا، دکور و کاربرد اون در این فضا متناسب باشه. مثلا اون دسته از فرش هایی که دارای طرح های ترک هستن و فرش های کلاسیک رو بیشتر افراد برای پهن کردن در آشپزخانه مناسب نمیدونن و به جای اون ها گفته میشه که انواع فرش های گبه، فانتزی و مدرن برای زیبا ب نظر رسیدن آشپزخانه ی شما بسیار مفید تر هستن و همچنین بهتره که برای فرش های آشپزخانه به سراغ فرش های ماشینی برید به جای فرش های دستبافت چون بالاخره در این فضا امکان کثیف شدن فرش خیلی زیاده و حیف هست که فرش دستبافت بندازید.

بهترین فرش برای آشپزخانه

جنس بهترین فرشی برای آشپزخانه

واضحه که توی آشپزخانه کارهای مختلفی انجام میشه از شستن لباس ها توی ماشین لباسشویی و شستن ظرف ها در سینک و یا ماشین ظرفشویی که میتونن تولید رطوبت کنن تا پخت و پز و ایجاد حرارت توسط این پروسه با این حساب شما باید به سراغ خرید فرشی برید که دارای قابلیت بالا توی جذب رطوبت باشه و به علت این که در پروسه ی پخت پز امکان پخش شدن چربی و هر چیز دیگه ای مثل ادویه ها وجود داره که باعث کثیف شدن فرش میشن و باید اون رو به دفعات شست، مقاومت بالایی هم در مقابل شستشو داشته باشه.

فرش ها دارای جنس های مختلفی هستن و شما باید به دنبال بهترین جنس اون با توجه به مواردی که گفته شد برید که گفته میشه برای این منظور بهترین جنس اون فرش از جنس آکریلیک هست و در انتخاب بعدی ورجین بنابراین باید جنس خاب فرش هاتون یکی از این موراد باشه که در هنگام خرید میتونید از فروشنده جنس نخ رو بپرسید و یا در صورت چاپ شدن روی مشخصات فرش در قسمت پشتیه اون بخونیدش.

بهترین فرش برای آشپزخانه

بهترین فرش برای آشپزخانه

همچنین شما باید به علت شستشوی بالای فرش های آشپزخانه به سراغ اون دسته از فرش هایی برید که دارای تراکم و شانه ی بالا هستن چون هر چه شانه افزایش پیدا کنه و تراکم بیشتری داشته باشه به همون میزان طول عمر فرش ما هم بیشتر خواهد بود به همین علت توصیه میکنیم که برای این منظور سراغ فرش هایی که دارای 700 شانه هستن برید چرا که این فرش های برای این کاربری هم دارای کیفیت قابل قبولی هستن به علت ارتفاع خاب بالا و هم قیمت بهتری دارن و همچنین نرم تر هم هستن که این میتونه برای پاهاتون و قدم گذاشتن روی اون ها خوب باشه. 

بهترین فرش برای آشپزخانه

انتخاب رنگ بهترین فرش برای آشپزخانه

یکی دیگه از نکاتی که باید در انتخاب فرش مناسب برای آشپزخانه به اون توجه کنید رنگ اون هست؛ به علت این که فعالیت های زیادی دراین فضا انجام میشه و احتمال کثیف شدن فرش به علت ریخت و پاش بالاست در صورتی که فرشتون دارای رنگ روشن باشه و یه ادویه مثل زردچوبه روی اون خالی بشه فرشتون رنگ بدی به خودش میگیره و شاید شستشوی اون هم خیلی سخت باشه بنابراین بهتره که برای فرش مناسب برای این مکان به سراغ رنگ های تیره مثل سرمه ای، روناسی، قهوه ای و... برید.

بهترین فرش برای آشپزخانه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی