|

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه؟ / این رنگ نشونِ اشرافی بودن و اصالت داره برا خاص پسندا

در پاسخ به این سوال که مبل بنفش با چه فرشی ست میشه براتون چند تا نمونه مثال زدیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای این که خونتون رو طبق مد و به روز بچینید باید یه سری اصول و قواعد رو در رابطه با دکوراسیون بدونید و بابت رسیدن به این هدف تلاش کنید چرا که بالاخره نابرده رنج گنج کمیسر نمیشود و بالاخره باید برای این موضوع اطلاعات لازم رو کسب کنید و بعد بدونید که از اون ها کجا و چطور استفاده کنید که بتونید یه نتیجه ی خارق العاده به وجود بیارید که حتی خودتون هم ازش انگشت به دهن بمونید در همین راستا ما هم میخواهیم بهتون در خصوص این سوال که مبل بنفش با چه فرشی ست میشه؟ یه سری راهنمایی ها بدیم که برای شمایی که این رنگ رو دوست دارید و یا قصد دارید که به عنوان رنگ مبلمانتون استفاده اش کنید به درد میخوره.

بنفش در هر زمینه ای میتونه لوکس بودن رو یادآوری کنه بنابراین قبل از این که بریم سراغ جواب این سوال که مبل بنفش با چه فرشی ست میشه، یه سر بزنیم به روانشناسی این رنگ؛ تفاوت در طیف های مختلف بنفش به علت کم و زیادی دو رنگ آبی و قرمز هست مثلا توی رنگ ارغوانی که یکی از طیف های بنفشه بیشتر از قرمز استفاده شده و رنگش گرمتره. بنفش نماینده ی این دو رنگ هست و به طور همزمان میتونه آرامش و ثبات آبی و انرژی حاصل از رنگ قرمز رو القا کنه و به طور کلی بنفش رو میشه نماد اصالت، شجاعت، وفاداری و صداقت دونست. حالا در ادامه بریم برای جواب این سوال که مبل بنفش با چه فرشی ست میشه؟

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه؟ فرش هایی با طیف های مختلف بنفش

به اون دسته از افرادی که از طرفدارهای پرو پا قرص بنفش هستن و دوست ندارن یه فضای رنگارنگ و یا سرد داشته باشن و دوست دارن هماهنگی در دکوراسیون در نوع عالی خودش باشه پیشنهاد میکنیم که سراغ اون دسته از فرش هایی برن که توی طیف های رنگی مختلف بنفش هستن.

از روشن به تیره یه ترکیب از بنفش با رنگ های خنثی مثل یاسی، سفید و بنفش پررنگ باعث میشن که توی فضای شما یه هارمونی خارق العاده برقرار بشه. برای این که زیاد هم توی چشم نزنه این عمل محتاطانه ی شما توی دکور خونتون میتونید سراغ رنگ بنفش همراه با سایه های مختلف برید تا تفاوت ها و تضادها رو بیشتر به چشم بیارید.

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه؟ سراغ ترکیب های کلاسیک برید

یکی دیگه از راه هایی که میشه با استفاده از اون یه ترکیب خوب با بنفش ایجاد کرد استفاده از رنگ های کلاسیک با این رنگ هست که رایج ترین اون ها نقره ای، خاکستری و ذغالی هستن. بنابراین در صورتی که میخواهید یه خونه ی اشرافی و لوکس بهم بزنید میتونید رنگ نقره ای رو با بنفش ترکیب کنید و این هدف رو به واقعیت تبدیل کنید.

برای این که تعادل هم توی فضا حفظ بشه و دکوراسیون شما یه حال و هوای فرانسوی به خودش بگیره که حسابی رنگ و لعاب داره میتونید از گل های آپارتمانی هم در محیط استفاده کنید تا سبز این اهداف رو هم به واقعیت نزدیک کنه البته که شما میتونید تو این حالت سراغ رنگ یاسی هم برای فرش برید.

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه؟ سراغ متضاد ها با بنفش برید

بنفش رنگ قدرتمند و برش داری هست که با استفاده ی اون در هر محیطی کل فضا رو تحت تاثیر خودش قرار میده و ممکنه بقیه ی رنگ ها اصلا به چشم نیان و در کنار این رنگ جلوه ای نداشته باشن. بنابراین بهتره که سراغ رنگ های متضاد به این حریف قدرتمند برید مثل سبز نئونی که کنار یه رنگ بنفش سلطنتی میتونه فضا رو حسابی مدرن و به روز جلوه بده.

همچنین در صورتی که فرشتون دارای رنگ های کلاسیک هست مثل بنفش و خاکستری اون هم کنار مبل بنفش شما میتونید برای این که یه مقدار گرما به محیط ببخشید به سراغ یه مقدار نارنجی روشن در طرح فرش یا حتی در آیتم های دیگه ی خونه مثل یه گلدون به این رنگ  یا یه قاب عکس به این رنگ برید. شما همینطور میتونید به دنبال فرش هایی باشید که ترکیبی از رنگ قرمز و زرد رو توی طرحشون و یا روی زمینه شون دارن تا علاوه ب ایجاد هارمونی یه محیط سرزنده ایجاد کنید. 

به این نکته هم دقت کنید در صورتی که به سراغ رنگ های متضاد درکنار بنفش میرید فرشتون باید طرح های مینیمال و کوچیک داشته باشه تا همه ی حواس رو به خودش جلب نکنه و بقیه ی وسایل از جلوه بیفتن خصوصا مبلمانتون.

مبل بنفش با چه فرشی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها