|

مبل کرم با چه فرشی ست میشه / دکوراسیون مدرنی که این رنگِ خفنو نداشته باشه مفت نمیارزه

برای دونستن این که مبل کرم با چه فرشی ست میشه، یه سری نکات براتون گفتیم که مسلما میتونه براتون مفید باشه امیدواریم بخونید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دکوراسیون درست در هر منزلی میتونه روحیه ی افراد داخل خونه رو به کلی دستخوش تغییر بده چرا که پشت دکوراسیون منزل باید یه روانشناسی هم باشه تا با روان افراد جور دربیاد و اون ها رو اذیت نکنه که بعد از یه مدت از دکور و دیزاین خسته بشن و وقتی هم که یه مهمون پاش رو میذاره توی خونشون از سردرد دوست داشته باشه که زودتر محل رو ترک کنه! بنابراین برای دیزاین و دکور خونتون سراغ قواعد و اصولی کار کردن برید تا با یه همچین مشکلاتی مواجه نشید. حالا در همین خصوص میخواهیم به اون دوستانی که میخوان بدونن مبل کرم با چه فرشی ست میشه، یه سری راهنمایی ها ارائه بدیم.

اما در ابتدای امر قبل از این که به سراغ این موضوع بریم که جواب این سوال رو که مبل کرم با چه فرشی ست میشه رو پیدا کنیم یه سر به خواص این رنگ بزنیم؛ رنگ کرم از اون دسته از رنگ هاست که گستره ی زیادی داره مثل استخونی، شیری، بژ، نباتی و خاکی. که این گستره از رنگ ها در گروه گرم و سر قرار میگیرن و هر کدوم اثرات خودشون رو دارن که باید در انتخاب رنگ های دیگه در کنارشون به این موضوع توجه کنید. ولی در کل میشه گفت که گرم یه رنگ خنثی هست که احساساتی مثل اطمینان و اعتماد و امنیت رو به ما منتقل میکنه. حالا دیگه بریم سراغ دونستن این که مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟

مبل کرم با چه فرشی ست میشه

مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ با فرشی به رنگ خاکستری

خاکستری رو به علت این که حسابی جذاب و شیک هست میشه از بهترین گزینه های ست کردن کنار مبل کرم بشمار آوورد چرا که رنگ کرم و و خاکستری میتونن در نهایت زیبایی باهم ترکیب بشن و هارمونی رنگی خوب ایجاد کنن و همچنین میشه اون ها رو توی سبک های مختلف دکوراسیون هم مورد استفاده قرار داد و شما میتونید خاکستری رو در طیف های مختلف استفاده کنید مثلا خاکستری تیره برای فرش با این رنگ مبل بسیار عالیه.

مبل کرم با چه فرشی ست میشه

مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ با فرشی به رنگ قهوه ای

احتمالا یکی از رنگ هایی که با اومدن اسم کرم برای مچ شدن با این رنگ به ذهن هر کسی خطور میکنه قهوه ای هست که از شیک ترین گزینه های رنگی در کنار کرم محسوب میشه و میتونه با این رنگ یه هارمونی خارق العاده ایجاد کنه و به خوبی ترکیب و به فضا یه حالت دنج و دلنشین ببخشه و این مورد رو هم میتونید توی سبک های مختلف دکوراسیون استفاده کنید و ازش بهره بگیرید و همچنین طیف های مختلفی از قهوه ای رو میتونید انتخاب کنید مثلا میشه با قرار دادن یه فرش به رنگ قهوه ای روشن کنار مبلمان کرم رنگ یه مچینگ عالی خلق کرد.

مبل کرم با چه فرشی ست میشه

مبل کرم با چه فرشی ست میشه؟ با فرشی به رنگ های طبیعی

رنگ های طبیعی شامل آبی و سبز هستن که در کنار کرم میتونه یه انتخاب فوقالعاده هوشمندانه باشن و به شما در خلق یه محیط که احساس آرامش رو در افراد ایجاد میکنه کمک بسزایی میکنن و شما میتونید با انتخاب هر یک از اون ها در کنار کرم یه حالت سرزنده و شاد به محیط ببخشید و همچنین علاوه بر این در هر سبک از دکوراسیون هم میتونید از اون ها بهره بگیرید و زیبایی محض رو توی خونتون مشاهده کنید.

مبل کرم با چه فرشی ست میشه

نکاتی که باید در ست کردن فرش کرم به اون توجه کنیم

  • سبک دکوراسیون: شما میتونید فرش های کرم رنگ رو توی انواع سبک های دکوراسیونی مثل مدرن، کلاسیک و سنتی و... استفاده کنید و با توجه به سبک دکور میتونید از فرش هایی با طرح های مختلف بهره بگیرید.
  • نورپردازی: برای این که فرش کرم رنگ شما توی دکوراسیون بهتر دیده بشه باید یه نورپردازی مناسب برای فضاتون ایجاد کنید مثلا در صورتی که از نور نرم و روشن میتونید باعث بیشتر به چشم اومدن فرش شما بشه.
  • ترکیب با سایر اکسسوری: مسلما واضح هست که برای این که یه ترکیب خوب توی دکوراسیونتون برقرار باشه باشه باید به هماهنگی فرش با دیگر اآتم ها و اکسسوری های داخل فضا دقت کنید و وسایلی مثل کوسن، پرده، مبل و... با توجه به الگو رنگ فرشتون انتخاب کنید.
  • نگهداری و تمیزی: در هنگام خردی فرش کرم برای این که طول عمر و زیبایی اون رو حفظ کنید چون رنگش هم روشن هست باید تدابیری بیندیشید و از قبل این موضوع رو در نظر بگیرید. همچنین شما نباید برای شستن فرش به این رنگ از مواد سیمیایی قوی استفاده کنید. در نهایت با رعایت این نکات میتونید یه دکور زیبا با این رنگ منحصر به فرد خلق کنید.

مبل کرم با چه فرشی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی