|

ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده / این رنگ مثله ژلوفنه تو هر خونه بحث ریشه کن میشه

برای ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده چند تا گزینه بهتون معرفی کردیم که میتونن کنار این رنگ غوغا به پا کنن و حسابی به چشم بیان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مغز آدم ناخودآگاه و بدون این که ما متوجه اون باشیم دنبال ست کردن وسایل با هم میگرده و در این بین هم چیزایی که بینشون هارمونی برقرار باشه و به قولی ست باشن رو میتونه تشخیص بده و مسلما در برخی از اوقات شاید اصلا از روانشناسی یه سری از رنگ ها در کنار هم چیزی ندونیم ولی خب حس و حال خوبی بهمون منتقل بشه و این موضوع به خاطره این هست که مغزمون میدونه و متوجه میشه حالا در راستای انتقال هر چه بیشتر حس خوب بهمون قرار هست که در رابطه با ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده براتون صحبت کنیم که میتونه زیبایی منحصر به فردی توی خونتون ایجاد کنه.

در کل جذاب ترین قسمت از چیدمان و دیزاین خونه مربوط میشه به ست کردن وسایل خونه باهم و ایجاد هارمونی بین اون ها وقتی قواعد دکوراسیون و سلیقه ی خودمون رو باهم به کار میگیریم مثل ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده که هر سه از آیتم های بزرگ توی خونه به شمار میرن که حسابی هم توی چشم هستن و باید توی ست کردنشون نهایت دقت و وسواس رو در نظر بگیریم چرا که در غیر این صورت ممکن هست که بی نظمی توی خونه و فضامون ایجاد بشه که بعد از یه مدت اذیت و کلافمون کنه و از محیط فراریمون بده. حالا در ادامه بریم برای ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده.

ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده

مبل فیروزه ای با چه فرشی ست میشه؟ با فرش به رنگ خاکستری تیره

به کار گیری رنگ خاکستری تیره کنار مبل به رنگ فیروزه ای میتونه یه ترکیب بی نهایت زیبا و جالب به وجود بیاره و چشم هر بیننده ای رو به خودش جلب کنه چرا که فرش با رنگ خاکستری در کنار فیروزه ای میتونه به نقطه ی کانونی توی دکوراسیون فضای مورد نظر شما تبدیل شه که همین موضوع باعث خواهد شد طرح و رنگ مبل های شما بیشتر و بیشتر به چشم بیاد.

ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده

مبل فیروزه ای با چه فرشی ست میشه؟ با فرش به رنگ بژ یا برنز

یکی از بهترین گزینه ها در رنگ های برای ست شدن با مبل فیروزه ای فرش به رنگ برنز یا بژ هست که میتونه بی نهایت شیک و منحصر به فرد به نظر برسه و فضای لوکس و در عین حال آرامشبخش و گرمی به وجود بیاره که برای گذران وقت بعد از یه روز پر مشغله بهترین مکان برای شما باشه.

ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده

مبل فیروزه ای با چه فرشی ست میشه؟ با فرش نقش دار

در صورتی که مبل های شما ساده هستن و دوست دارید که محیط رو از یکنواختی و یبی حالی خارج کنید و یه مقدار طرح و الگو چاشنی کار کنید میتونید سراغ اون دسته از فرش ها برید که طرح و نقوش دارن و دارای رنگ های ملایم هستن اما موقع انتخاب این فرش ها باید به این موضوع دقت کنید که طرح و الگوی فرشتون با طرح رویه ی مبل هماهنگی داشته باشه تا پروسه ی ست کردنتون کامل بشه.

ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده

مبل فیروزه ای با چه پرده ای ست میشه؟

انتخاب کردن رنگ پرده ی ست با مبلمانتون هم به سبک دکوراسیون شما و هم به سلیقتون بستگی داره و مهم ترین نکته ای که در ست کردن رنگ پرده با مبلمان به رنگ فیروزه ای باید اون رو در نظر بگیرید سعی برای ایجاد هماهنگی و تعادل بین اجزای و رنگ های موجود در دکوراسیون هست. شما میتونید برای ست کردن پرده با مبلمان فیروزه ای به سراغ رنگ سفید برید که بسیار حالت دلنشینی ایجاد خواهد کرد و آرامش رو مهمون خونتون میکنه و برای دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک بی نهایت مناسبه.

ترکیب این دو رنگ در کنار هم پاکیزگی و معصومیت رو تداعی میکنه و شیک بودن رو مهمون فضای شما خواهد کرد و در نهایت سبب ایجاد یه ظاهر مینیمالیستی و روشن خواهد شد و حتی خونتون رو بزرگتر نشون خواهد داد چرا که سفید معکس کننده نور هست و در نهایت با افزایش نور خونه بزرگتر و دلباز تر دیده میشه. همچنین به دلیل این که فیروزه ای از جمله رنگ های سرد محسوب میشه شما میتونید اون رو با رنگ های گرم مثل خردلی، طلایی، کرمی و... ست کنید.

ست کردن مبل فیروزه ای با فرش و پرده

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها