|

فال روزانه امروز 23 مهر؛ با فال واقعی ببین سرنوشت چی برات نوشته و چه چیزی در انتظارته

فال امروز

این فال برای تمامی متولدین ماه ها می باشد هست که بر اساس چند عنصر اصلی آورده شده است..

لینک کوتاه کپی شد

این فال برای تمامی متولدین ماه ها می باشد هست که  بر اساس چند عنصر اصلی آورده شده است توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند ممکن است ندای بیش نباشد برای تسکین آرامش و انگیز فال امروز خود را ببینید!

فروردین

از لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید.به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد.

اردیبهشت

امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود. شاید اوضاع برای دیگران خیلی هم خوشایند نباشد، اما شما به خوبی می توانید خودتان را با شرایطی که پیش آمده است تطبیق دهیدپیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت و به زودی شاهد اتفاقی مثبت و هیجان انگیز در زندگی تان خواهید شد.

خرداد 

به زودی همراه دوستان یا خانواده در یک دورهمی و جشن شرکت خواهید کرد. رفتن به یک جای سرسبز حال و هوای خوبی به شما خواهد داد. فکرتان درگیر مسائلی می باشد که باعث اختلال خواب و نگرانی شما شده است بحث و مشاجره توی خانواده یا در محیط کار دیده می شود ممکن است مخالفت با ازدواج باشد که باعث تنش های زیادی در زندگی تان خواهد شد ولی در آخر با صبر و شکیبایی و انتخاب درست عاقبتی زیبا خواهد داشت. در هفته های آینده برای مجردین به کمک واسطه ای خواستگاری پیش می آید و برای متاهلین در روابط احساسی ناراحتی وجود دارد ولی دلیل بر این نیست که به شما فکر نمی کند شرایطش را ندارد و فکرش درگیر بهتر است درکش کنید.

تیر

اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، استرس به سمت تان هجوم و شما را نابود خواهد کرد. نیروهایی شما را به جهات مختلف می کشانند، سعی کنید تمرکز خود را تحت هر شرایط حفظ کنید و تنها از موقعیت های مختلف، تجربه کسب کنید. روی دیگران نیز حساب باز نکنید زیرا هر کسی تنها به فکر منافع خودش است. پایبندی به سنت ها می تواند کمک شایانی به شما کند. راهی را که خودتان فکر می کنید درست است، پیش بگیرید و تا رسیدن به موفقیت در آن ثبات داشته باشید. با وجود انکه میدانید هر فکری که در سرتان هست باید همین الان اجرا کنید باز هم دست دست میکنید.

مرداد

اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، استرس به سمت تان هجوم و شما را نابود خواهد کرد. نیروهایی شما را به جهات مختلف می کشانند، سعی کنید تمرکز خود را تحت هر شرایط حفظ کنید و تنها از موقعیت های مختلف، تجربه کسب کنید. روی دیگران نیز حساب باز نکنید زیرا هر کسی تنها به فکر منافع خودش است. پایبندی به سنت ها می تواند کمک شایانی به شما کند. راهی را که خودتان فکر می کنید درست است، پیش بگیرید و تا رسیدن به موفقیت در آن ثبات داشته باشید. با وجود انکه میدانید هر فکری که در سرتان هست باید همین الان اجرا کنید باز هم دست دست میکنید.

شهریور

سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

مهر

از یک شرایط نامساعد و ناهموار رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت با یک برنامه غذایی مناسب سلامتی بدنت را تضمین کن. غذاهای سالم و غذاهای گیاهی بخش مهمی از رژیم غذایی تو خواهد بود. رفتن به یک جای سرسبز همراه خانواده شما را از تنش ها و ناراحتی ها دور می کند اگر آقا هستید از طرف یک خانوم خبر خوشی را دریافت می‌کنید. روابط احساسی شما دو طرف است به زودی از طرف شخصی یک پیشنهاد تازه خوشحال تان میکند ولی برای خانم‌ها رقیب احساسی وجود دارد.

آبان

شما انسانی مهربان، دل رحم و با گذشتی هستید تمام مسئولیت های خانواده روی دوش شما می باشد که بسیار سنگینی می کند ولی نتیجه این زحمات و کمک ها باعث پیشرفت و موفقیت در آینده شما خواهد شد. شخصی در حال تلاش کردن و نزدیک شدن به شما هست که مشکلاتی را پشت سر می گذارد و به زودی به شما نزدیک خواهد شد. موقعیت مالی خوب در انتظار شما و خانواده می باشد.

آذر

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. این رفتار در چند روز آینده پیش روی دوستان و آشنایان جلوه می‌کند و اطرافیان در جریان انسان‌دوستی شما قرار می‌گیرند. قصد مشارکت تجاری یا عقد قراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید.

دی

در یک مسابقه یا امتحان یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه شما خواهد بود. هدیه‌ای از یک دوست می‌رسد که تو را کاملا خوشحال خواهد کرد. حالا می‌توانی درک کنی که زندگی فقط دنبال یک لقمه نان دویدن نیست.گر مجرد هستید یا در خانواده مجرد دارید شرایط خواستگاری و عقد مهیا خواهد شد. در روابط احساسی برای خانم ها رقیب دلتنگی دوطرفه و یک اتفاق خوب و خوشحال کننده در پیش هست.

بهمن

اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. کارهای زیادی دارید و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

اسفند

در مورد موضوعی اضطراب و نگرانی دارید اگر کار دادگاهی باشد ممکن است با موانعی روبرو شوید خودتان در تلاش هستید تا چیزی را به دست بیاورید و یا در مسیری که هستید در مورد کار به نتیجه مثبت برسید. اگر منتظر خبر یا نتیجه هستید تا دو وعده زمانی دیگر حاصلی مثبت دریافت خواهید کرد. اردیبهشت ماه برای شما ماهی پر برکت و پر محصول که به نیت و مرادتان خواهید رسید. یک خبر خوب و یا یک خبر دعوت به جشن و مراسم در پیش دارید. کسانی که در رابطه تنها هستند یک پیشنهاد تازه دریافت می‌کنند. اگر قصد خرید ماشینی را دارید کمی صبر کنید و دست نگه دارید. با دوستان و آشنایانتان دیدار خواهید کرد و این دیدار شما را به آرامش می رساند. در روابط احساسی تان خوشحالی تعهد و سوپرایز هدیه دارید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی