|

فال واقعی امروز؛ اگه میخای بدونی روزهای طلایی در انتظارته این فال ماه تولدتو بخون!

فال

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

astro_main_01

فروردین

امسال شما در انجام کارهایی که در ارتباط با ادارات دولتی و مسائل قضایی هستند بسیار موفق خواهید بود. اگر مسئله قانونی حل نشده ای مدت ها شما را به خود درگیر کرده بوده است امسال بالاخره این موضوع حل خواهد شد. دوستی های تازه ای که آغاز خواهید کرد شما را با اشخاص مهمی مرتبط خواهند کرد که به بهبود وضعیت اقتصادی شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. زندگیتان تحت تأثیر شخصی از جنس مخالف در جهت کاملا تازه و جالبی قرار خواهد گرفت.

اردیبهشت

مقصودی که دارید خیر است اما برای رسیدن به آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانید و تعجیل نکنید. قصد انجام معامله ای را دارید که بسیار به سودتان خواهد بود به حرف‌های منفی دیگران توجه نکنید و اقدام به این کار کنید. به دنبال اعمال حرام نروید تا سعادتمند شوید.

خرداد

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. از این اتفاق درس بگیرید و زندگی را با رویکردی مثبت دنبال کنید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید.

تیر

کارهایی که دیروز نتوانسته بودید به اتمام برسانید و امروز مجبور به تکمیل آنها هستید باعث خواهند شد وقت زیادی از شما گرفته شود و در برنامه ای که برای امروز خود داشته اید تأخیرهای زیادی ایجاد شوند، اما در نهایت بخش قابل توجهی از آنها انجام خواهد شد. امروز خلاقیت شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد. امروز می تواند روزی فوق العاده برای نوشتن و یا نقاشی کردن باشد. درست است که شما این استعدادهای خود را فقط در حد آماتور فرض می کنید، اما نتیجه کارتان حتی خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد.

مرداد

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواهتان مشغول شوید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. 

شهریور

مدتهاست آرزویی در دل دارید و از رسیدن به آن ناامید شده اید خداوند به زودی شما را به این آرزو خواهد رساند. موانعی که در زندگی تان دارید را از سر راه برخواهید داشت فقط کمی لازم است توکلتان بر خدا باشد.

مهر

اعتماد به نفس شما این روزها در پایین ترین حالت خود قرار دارد و باعث شده است نسبت به همیشه آسیب پذیر تر باشید و احساس عدم امنیت کنید. بحثی که به تازگی بین شما و شخصی که دوست دارید در گرفته است شما را نسبت به آینده این رابطه نگران کرده است و با خودتان فکر می کنید که آیا اصلا ادامه دادن صحیح است یا خیر. با کمال احترام، باید بگوییم که شما دارید بیش از اندازه حساسیت به خرج می دهید. به احتمال زیاد طرف مقابلتان نیز به اندازه شما از وضعیتی که پیش آمده ناراحت است، پس سعی کنید کمی با هم کنار بیایید.

آبان

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. فرصتی برای افزایش درآمد شما مهیا می‌شود. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار موقعیت‌های درآمدزا باشید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در  چنین شرایطی به کمک عشق ‌زندگیتان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. مدتی است که مانند سابق به دوستان و آشنایان سر نمی‌زنید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به فردی گوشه‌گیر و تنها تبدیل کند، حضور بیشتری در کنار دوستان و آشنایان داشته باشید.  مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی خبر ندارید. امروز با این رفیق دیرینه تماس بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. در گذشته‌های دور اتفاق ناگواری برای شما افتاده است.

آذر

ارث و میراث فراوانی به دستتان خواهد رسید که می تواند شما را از فقر و تنگدستی نجات دهد. شخصی به جانب شما خواهد آمد و اجازه نمی دهد تا در برابر مشکلات قد خم کنید از رفتارهای خودخواهانه و غرور بیجا به دور باشید تا دوستان و اطرافیانتان را از دست ندهید.

دی

یکی از آشنایان شما امروز دارد شایعاتی بی اساس و غیر اخلاقی را منتشر می کند، سعی کنید هر چه به گوشتان می رسد را بدون فکر کردن و اطمینان از صحت آن نپذیرید. پیش از این که در مورد کسی قضاوت کنید به تمام واقعیات پی ببرید. امروز کار کردن با تجهیزات فنی و الکترونیکی چتدان ساده نخواهد بود و ممکن است با مشکلات غیر منتظره ای روبرو شوید که سرعت عملکرد شما را به صورت قابل توجهی پایین خواهند آورد. به جای این که عصبانی شده و کنترل رفتارتان را از دست بدهید، نفس عمیق کشیده و سعی کنید مشکل را حل نکنید.

 بهمن

ذهن آشفته‌ای دارید و دائم به اتفاق‌های ناخوشایندی فکر می‌‌کنید که در گذشته تجربه کرده‌اید. ادامه این شرایط چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. به جای فکر به گذشته، به آینده درخشان خود فکر کنید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. خبری شاد و خوشحال‌کننده به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری کنید. فرصتی برای شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و با شرکت در کارهای خیر، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی به شما محبت می‌کند و غرق در عشق و دوستی خواهید شد. پاسخگوی محبت عشق ‌زندگیتان باشید و به ایشان ثابت کنید که شما نیز وی را عاشقانه دوست دارید.

اسفند

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌ روزیتان را دریافت خواهید کرد.  یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید.  انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شماست و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.   زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها