|

فال واقعی امروز؛ آیندتو پیش بینی کن و کشف کن چی برات نوشته شده این فال رَد خور نداره!

فال روزانه

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده …

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

فال

فروردین

فال امروزتان توصیه می‌کند که شور و شوق خود را کاهش دهید و اتحاد خانوادگی را به خاطر خواسته‌های کوتاه‌مدت تحت آزمایش قرار ندهید. برای استراحت و خواب خود ارزش قائل شده و رژیم غذایی خود را ساده نگیرید. اگر اشتهای شما افزایش یافت، تمرینات تنفسی انجام دهید تا گرسنگی شما فروکش کند. به خاطر خودتان هم که شده علایق و سرگرمی‌های خود را فراموش نکنید.اگر می‌خواهید پتانسیل خود را به حداکثر برسانید، هرلحظه و در همه حال سطح دانش خود را افزایش دهید.

اردیبهشت

اگر چه به خاطر تصمیمات اخیر اعتماد به نفس تان بالا رفته است اما برای شروع یک کار تازه امروز خیلی‌ اشتیاق ندارید. این به خاطر نگرانی شما از ابهامات پیش رونیست بلکه به این دلیل است که فکر می‌کنید اگر الان به خودتان زمان دهید و با سرعت کمتری به کارهایتان رسیدگی کنید، فرصت رسیدن به موفقیت بهتری را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که دلیلی‌ ندارد به خاطر برنامه‌ های دیگران مضطرب شوید بلکه خودتان باید برای کارهایتان سرعت مشخصی‌ را تعیین کنید و بر طبق آن پیش بروید.

خرداد

سرتان را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌کنید و کارهای مهم را به آینده واگذار می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنبلی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز اهمیت ویژه‌ای به انجام کارهای مهم بدهید و امروزوفرداکردن را کنار بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و ممکن است پولی از دست بدهید. به صلاح شماست که در این روز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتابهایتان باشید.  یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی میفتید.

تیر

احتمال بیماری شما وجود دارد. در این شرایط به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و از انجام کارهای خطرناک پرهیز کنید. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

مرداد

اگر اخیرا انقدر سرتان شلوغ بوده که نتوانستید به شریک زندگی تان توجه کنید، نگران نباشید زیرا حتی یک نوشته یا یک شاخه گل هم شریک زندگی تان را بیش از اندازه خوشحال خواهد کرد. اگر در شرایطی قرار گرفته اید که حرف زدن برایتان مشکل شده، نگران نباشید زیرا گاهی سکوت درمان تمام دردهاست. به زودی از طرف یکی از دوستان تان هدیه ای دریافت می کنید که به شدت سورپرایز می شوید. زیرا همان چیزی بود که مدت ها به دنبالش بوده اید. خطری از پیش رویتان برداشته شده اگر میخواهید درباره ی موضوع مهمی بافردی صحبت کنید یا پیامی اشکار یا واضح به او بدهید بهتراست اندکی دست نگه دارید در مورد مسئله ی حقوقی یا مالی عجولانه عمل کرده ایدکه نتیجه ی نا مطلوبی در پی داشته و موجب پشیمانی و ندامت شما شده است هرگز برای جبران دیر نیست از ابتدا شروع کنید شک نکنید به انچه که میخواهید میرسید.

شهریور

ممکن است تصویر مشخصی‌ از این که به کجا می‌خواهید بروید در ذهن تان داشته باشید ولی‌ نمی‌‌توانید راهی‌ را پیدا کنید که سریع تر شما را به مقصد تان برساند. همه راه‌هایی که پیش رو دارید پر پیچ و ‌خم تر از آن چیزی هستند که ترجیح می‌دهید. خوشبختانه هر مسیری راکه انتخاب کنید با قدم نهادن در آن راه برایتان هموارمی‌‌شود. گاهی بهترین روش میتواند این باشد که منطقی‌ترین راه را انتخاب کنید بدون اینکه بیش از اندازه نگران درست بودن انتخاب تان باشید. ممکن است راه‌های مختلفی‌ برای رسیدن به مقصد تان وجود داشته باشد ولی‌ فراموش نکنید که از هر راهی‌ می‌روید از مناظر اطرافش لذت ببرید.

مهر

فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید.

آبان

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که اغلب آنها با موضوعات مالی شما سروکار دارند. اما لازم نیست که خودتان را خیلی درگیر کنید. هر چه ساده تر بگیرید، بهتر پیش می رود. از آنجا که دوست دارید برای دیگران حرف بزنید اما اطرافیان تان مشغول کارند، ناراحت هستید. بهتر است خودتان را با کارهای دیگری مانند فعالیت های ورزشی سرگرم کنید. این کار نه تنها بر روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت بلکه سلامت جسمانی تان را که مدت هاست از آن غافل شده اید، بهبود خواهد بخشید. فرصتی ناب برای ایجاد تغییر اساسی در اختیارتان قرار میگیرد که بی صبرانه در انتظارش بودید.

آذر

لازم است زمان بیشتری را به فکر کردن اختصاص دهید.این‌قدر در مورد مسائل مربوط به آینده خود بی‌توجه نباشید. در مورد مسائل شخصی، موفقیت مورد انتظار به شما نزدیک است. انرژی مثبت درونی‌تان، مهارت‌های مدیریتی شما را تقویت می‌کند، پس از شرایط به نفع خود استفاده کنید. فال حافظ امروزتان نوید درک متقابل در خانواده را می‌دهد. شریک زندگی‌تان با شما همراه شده و در هیچ کاری مانع شما نخواهد شد. همه پیشنهادات جذابی که سودهای کلان را وعده می‌دهند باور نکنید. رؤیاهای پولدار شدن سریع، می‌تواند منجر به ضرر شود، دنبال سود مشکوک نباشید تا در دام نیافتید.

دی

شما احساس ناراحتی و استرس دارید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان تان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. اول به خودتان سپس به دیگران بیاندیشید. شاید نتوانید از دیگران کمک بگیرید یا این که راه درست اش را بلد نباشید اما در کمک کردن به دیگران بسیار دست و دلباز هستید. این کار نه تنها مشکلات را حل می کند بلکه احساس خوبی هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهد کرد. از طریق کارهای گروهی و همفکری با دیگران سریعتر و راحتتر از پلکان ترقی بالا می روید در مواقع بحرانی و حساس در محل کار یا تحصیلتان رعایت احترام و ادب را فراموش نکنید و همچنان به دفاع از خود و حقوق خود ادامه دهید با وجود آنکه میزان درآمدتان دقیقا با معیارهای تان هماهنگی ندارد اما می توانید با اندکی صرفه جو.یی به مقدار کافی پس انداز کنید .

بهمن

امروز، روز خوبی برای سرو سامان دادن به کارهایتان است. شما در اوج خود به سر می برید بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. به حرف هایی که اطرافیانتان درباره شما می زنند، گوش ندهید و نگذارید دیگران با حرف هایشان خوشی شما را نابود کنند. کلام تان متفاوت از حرف هایتان است. مدتی است می خواهید با فرد مورد علاقه زندگی تان گفتگو کنید اما نمی توانید. این را بدانید، پنهان کردن احساسات تنها مسائل را پیچیده و دشوارتر می کند. گذشت و مهربانی ذاتی تان فضای پر برکت در زندگیتان ایجاد میکند ایده بکری در سر دارید که میتوانید درجهت موفقیت هر چه بیشتر از آن در امور کاری یا تحصیلیتان استفاده کنید قبل از پاسخ منفی یا مثبت دادن به پرسشی که از شما خواهد شد در مورد عواقب احتمالی پاسختان خوب فکر کنید به مهمانی دعوت شده اید که در ان با افرادی که موقعیت اجتماعی مناسبی دارند ملاقات خواهید کرد.

اسفند

مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری بگیرید. به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی درباره شما با همسر یا عشق ‌زندگیتان مطرح کرده‌است. این فرد را شناسایی کنید و حقش را کف دستش بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها