|

فال روازنه

فال روزانه 22 فروردین؛ فال شما چه چیزی رو نشون میده دست همه رو از پشت ببند و جلو بیفت!

فال

اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز ببینید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم می باشد که مانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در فال و سرگرمی شایانیوز مشاهده کنید.

astro_main_01

فروردین

یک شکست تجاری ممکن است شما را عصبی کند. ارامش خود را حفظ کنید وگرنه رابطه خود را با شریک عاطفی و همکاران تان خراب خواهید کرد. باید از دعوا کردن با شریک عاطفی تان اجتناب کنید. آرام باشید، فقط اوضاع را بدتر خواهید کرد. با اینکه شما این روز ها دوباره موج از هیجان را حس میکنید اما مسوولیت های قبلی تان مانع از این میشود که دست به عمل بزنید مشکلاتی است که نمیتوانید تغییر شان بدهید واقعیت موجود خودرا قبول کرده ودست به کار شوید نگران نباشید در محیط کار موقعیت مناسب پیدا میکنید که شخص مخاطب رضایت خاطرتان را بدست اورد.

اردیبهشت

به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید.به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد.

خرداد

شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

تیر

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند.

مرداد

اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، استرس به سمت تان هجوم و شما را نابود خواهد کرد. نیروهایی شما را به جهات مختلف می کشانند، سعی کنید تمرکز خود را تحت هر شرایط حفظ کنید و تنها از موقعیت های مختلف، تجربه کسب کنید. روی دیگران نیز حساب باز نکنید زیرا هر کسی تنها به فکر منافع خودش است. پایبندی به سنت ها می تواند کمک شایانی به شما کند. راهی را که خودتان فکر می کنید درست است، پیش بگیرید و تا رسیدن به موفقیت در آن ثبات داشته باشید. با وجود انکه میدانید هر فکری که در سرتان هست باید همین الان اجرا کنید باز هم دست دست میکنید.

شهریور

سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

مهر

زندگی عاطفی ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. نگذارید سوتفاهم هایی بین شما و شریک عاطفی تان به وجود بیاد! می توانید همه این سوتفاهم ها را حل کنید. برای جلوگیری از بحث، باید در انتخاب کلمات تان دقت کنید. سلامت وجود نازنینتان به خطر میفتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکیتان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید

آبان

درست زمانی که فکر می کنید به تمام مسائل سرو سامان و به کارهایتان نظم داده اید، عشق از راه می رسد و کاسه کوزه شما را بهم می ریزد. این اتفاق تمرکز شما را از بین می برد و تنها چیزی که بدان می اندیشید، عشق تان است. این شرایط هم می تواند خوب باشد و هم بد، در واقع بستگی به خود شما دارد که آن را چگونه ببینید. فقط یادتان باشد که وجود هر دوی آنها در زندگی تان ضروری است. کلید موفقیت شما این است که میان آنها تعادل برقرار کنید. از طرفی شماحاضر نیستید برای دستیابی به جواب به خودتون خیلی زحمت بدهید و از طرف دیگر برای رسیدن به آن هم عجله دارید، فراموش نکنید!

آذر

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. این رفتار در چند روز آینده پیش روی دوستان و آشنایان جلوه می‌کند و اطرافیان در جریان انسان‌دوستی شما قرار می‌گیرند. قصد مشارکت تجاری یا عقد قراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید.

دی

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

بهمن

امروز از نظر احساسی و رمانتیک بودن تغییر کرده اید. هر چه بیشتر خود و احساسات تان را رها کنید، شادتر خواهید بود و انرژی مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد. تنها مشکل این است که نیرویی گاهی شما را از حرکت باز می دارد. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید، دوستان و شریک عاطفی تان را نادیده نگیرید.

اسفند

تا جایی که می توانید تمرکزتان را بر وظایفی که باید امروز انجام دهید، بگذارید. اخیرا زمان برایتان به تندی می گذرد و احساس می کنید که زمان کافی برای به پایان رساندن کارهایتان را ندارید. برای رهایی از این استرس سعی کنید ساعاتی را با عشق زندگی تان در مکانی رمانتیک بگذرانید. شاید در ابتدا فکر کنید که نمی توانید در حال حاضر خودتان را در این موقعیت قرار دهید و ذهن تان را درگیر عشق و عاشقی کنید اما کمی که پیش بروید می فهمید که این تنها راه رهایی از استرس های کنونی برای شماست. این روزها شما بسیار عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید.از فرصتی که برای مشارکت در پیش‌رو دارید نهایت استفاده را ببرید. توانایی‌ و مهارتهای خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها