|

چرا گوشیم هنگ میکنه؛ دلایلی که باید قبل از این که سرتو یا گوشیتو بکوبی به دیوار بدونی

در پاسخ به این سوال که چرا گوشیم هنگ میکنه دلایل ساده ای وجود داره که با دونستن و رفع کردن اون ها میشه این مشکل رو حل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خواه ناخواه زندگی هممون به تکنولوژی گره خورده و الان دیگه دست هر بچه ای یه گوشی هوشمند هست که داره باهاش کار میکنه و البته که خیلی از کارامون هم با استفاده از همین گوشی ها به بهترین شکل ممکن انجام میشن و میشه گفت که خوبی های زیادی دارن ولی خب اکثر آدم ها افراط و تفریط رو انگار دوست دارن و میبینید که در استفاده از گوشی یه مقدار افراط میکنن و در نهایت یه جورایی معتاد این وسیله میشن و حالا جدا کردنشون و کشوندنشون به دنیای واقعی کار حضرته آدمه و از هر کسی برنماید مگر این که یهو به خودشون بیان و بپرسن که ااا چرا گوشیم هنگ میکنه؟

بله دوستان در صورتی که یکی از این افراد معتاد به گوشی در اطرافتون هست باید هنگ کردن گوشی این آدم خبر خوبی باشه چون پیش خودتون فکر میکنید که بالاخره این سعادت نصیبتون شده که با این عزیزان معتاد به گوشی دو کلام حرف بزنید ولی سخت در اشتباهید چون این افراد در این شرایط دور تا دور خونه میگردن و داد میزنن که چرا گوشیم هنگ میکنه؟؟؟؟؟ بنابراین در این صورت هم بجز این که مخ شما رو بخورن کاره دیگه ای ازشون ساخته نیست و برای این که این سر و صدا رو قطع کنید خونده هاتون توی این مقاله رو که در جواب چرا گوشیم هنگ میکنه، هست رو بهشون انتقال بدید، باشد که رستگار شوند!

چرا گوشیم هنگ میکنه

چرا گوشیم هنگ میکنه؟ چون حافظش پر شده

یکی از دلایلی که میتونه باعث هنگ کردن گوشی شما اون هم در صورتی که هیچ مشکل سخت افزاری نداره بشه پر شدن حافظه ی اون هست چرا که این روزا یه عالمه برنامه ی مختلف وجود داره که که هر کدوم حجم های متنوعی دارن و در برخی از موارد حتی حجم اون ها خیلی زیاد هست و در صورت افزایش تعداد اون ها کم کم حافظه ی گوشیتون پر خواهد شد.

با این حساب با نصب انواع برنامه ها بدون در نظر گرفتن حجم و فضای گوشتیون حافظه ی اون رو پر و باعث میشید که عملکردش کند و ضعیف بشه و در نتیجه باید منتظر این باشید که سرعت گوشیتون کم بشه و یه سری اختلالات توی اون ایجاد بشه بنابراین پیشنهاد میکنیم که برنامه هایی که غیر ضروری هستن و به خیالتون یه زمانی قرار هست که به کارتون بیان رو حذف نصب کنید و البته که در صورتی که گوشیتون از حافظه ی جانبی هم پشیبانی میکنه برای باز شدن فضا و ارتقای حافظه میتونید یه رم تهیه کنید.

چرا گوشیم هنگ میکنه

چرا گوشیم هنگ میکنه؟ چون ویروسی شده

این روزا دیگه هر گوشی به اینترنت دسترسی داره و ممکن هست که شما در طول روز به لینک ها و برنامه ی تخریب کننده ی زیادی رو به رو بشید و احتمالا این برنامه ها رو موقعی که تو یه سایتی میرید دیدید که بهتون پیشنهاد نصبش رو میدن و حتی در برخی از موارد در یه چشم بهم زدن و لغزش انگشت شما هم یهو خودکار نصب میشن که در بیشتر موراد دارای ویروس هستن که امکان آسیب به گوشی شما رو بالا میبره.

این بدافزار ها و یا به اصطلاح ویروس ها سبب از بین رفتن اطالاعات گوشی شما میشن و یه سری مشکلات مثل همین هنگ کردن گوشی رو براتون به وجود میارن که شاید منشا اون رو راحت پیدا نکنید بنابراین در صورتی که به این موضوع شک کردید توصیه میکنیم که که یه آنتی ویروس لایسنس دار معتبر رو نصب کنید و اجازه بدید که فرآیند پیدا کردن ویروس رو تکمیل کنه و همچنین برای جلوگیری از اتفاقات این مدلی روی هر لینکی کلیک نکنید و یا برنامه های بی نام و نشون رو نصب نکنید.

چرا گوشیم هنگ میکنه

چرا گوشیم هنگ میکنه؟ چون همزمان چند تا برنامه باز داره

هممون میدونیم که گوشی های هوشمند این امکان رو فراهم میکنن که شما بتونید به شکل هم زمان چند تا برنامه رو توی گوشیتون باز داشته باشید. به عنوان مثال اینستاگرام، واتساپ، یه بازی که همین اواخر بازی کردید رو میتونید توی صفحه های باز گوشیتون داشته باشید حالا چرا این رو گفتیم چون لازمه که بدونید یه مقدار از حافظه ی گوشی شما رو سیستم عامل هست که اشغال میکنه و باقیمونده ی اون هم موقعی که شما در حال استفاده از برنامه ی مختلف هستید اشغال میشه و در صورتی که شما به طور همزمان چند تا برنامه ی باز داشته باشید حافظه ی رم پر میشه و در نهایت گوشی شما هنگ میکنه.

چرا گوشیم هنگ میکنه

چرا گوشیم هنگ میکنه؟ چون حالت ذخیره ی نیروی اونو فعال کردی

مطمئنا توی گوشیتون گزینه ای رو که تحت عنوان ذخیره ی نیرو هست مشاهده کردید و در موقعی که باتریتون کم بوده اون رو فعال کردید تا یه جورایی در مصرف باتری صرفه جویی کنید ولی تا به حال از خودتون پرسیدید که چطوری؟ خب توی این حالت گوشی شما میاد یه سری محدودیت هایی ایجاد میکنه که در انتهای اون ها باتری شما دیرتر شارژ خالی میکنه که خود این محدودیت ها باعث کند و کم شدن سرعت گوشی شما میشن، بنابراین در صورتی که در این مواقع با هنگ کردن یا کند شدن عملکرد گوشیتون مواجه میشید فقط کافیه که این حالت رو غیر فعال کنید.

چرا گوشیم هنگ میکنه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها