|

هزینه ی تور چین هشت روزه / تو این مدت شرق و غرب دیوار چین رو بهم گره بزن سامورایی

تور چین از اونجایی که این کشور پر از جاذبه های گردشگری و تاریخی هست میتونه به یکی از هیجان انگیزترین سفرهای عمر هرکسی تبدیل بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از تمدن ها هستن که حسابی قدمت دارن و لازمه هر کسی برای یه بار هم که شده بره و از نزدیک ببینتشون که یکی از اون ها تور چین هست که هر کسی توی زندگیش از هر قاره باید به این کشور سر بزنه چرا که این کشور هم از نظر وسعت پهناور و پر از شگفتیه و هم از نظر تاریخی یه عالمه درس داره که برای یادگرفتن. بیشترین چیزی که توی این تور چین نظر هر گردشگری رو به خودش جلب میکنه تلفیق جالبی هست که بین مدرنیته و سنت وجود داره و اون ها رو بهم وصل کرده و گوشه به گوشه ی این کشور قابل لمس و دیدنه. 

مهم ترین چیزی که در خصوص تور چین وجود داره این هست که این کشور برخلاف برخی از کشورهای اروپایی که جمعیتشون به ده میلیون میرسه بعنوان پر جمعیت ترین کشور جهان رو به دوش میکشه که خب این میتونه برای هر کسی در وهله ی اول هیجان انگیز باشه و حتی یه حس ترس هم بده که قراره تو یه جامعه ی شلوغ پا بذاره ولی خب همین پر جمعیت بودن در این کشور باعث شده که فرهنگ های متفاوتی وجود داشته باشه که در کمال تعجب با یه نظم و قانون کنار هم قرار گرفتن که هر کسی رو متحیر میکنه، حالا در ادامه بیشتر راجبه تور چین براتون توضیح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید. 

تور چین

بهترین زمان برا رفتن به تور چین

آب و هوا در کشور چین بسیار متنوع هست و این به علت پهناور بودن این سرزمینه و شاید براتون جالب باشه که بدونید این کشور از نظر وسعت چهارمین کشور بزرگ توی دنیا محسوب میشه و به همین علت شما میتونید شاهد جغرافیا و آب و هوای متفاوت در گوشه به گوشه ی این کشور باشید. برای این که درک این موضوع براتون ملموس باشه به عنوان مثال باید بگیم که توی تابستون شمال چین دارای آب و هوای خشک و خنکه در حالی که جنوب چین دارای آب و هوای خیلی گرم و شرجیه.

از این رو برای این که بگیم بهترین زمان برای رفتن به پکن چین کی هست اینطور میشه گفت که از اسفند تا خرداد و از شهریور تا آبان بهترین زمانها برای رفتن به این این مقصد محسوب میشن چرا در طول این مدت زمان های گفته شده شما میتونید بهترین آب و هوا رو لمس کنید و شاهد رنگارنگ ترین مناظر شهری باشید. اما حالا برعکس این زمان ها سفر به این منطقه در طول تابستان میتونه شما رو با مفهوم گرما و دم کردن یه طور دیگه آشنا کنه و حسابی کلافتون کنه و در طول زمستون هم با یه سرمای حسابی شدید به لرزه بندازتتون. بنابراین بهترین فصل ها رو میشه یه جورایی پاییز و بهار عنوان کرد.

تور چین

هزینه های روزانه تور چین

احتمالا میدونید که واحد پولی کشور چین یوان هست و شما باید برای خرید و هزینه های روزانتون پول هاتون رو به این پول تبدیل کنید اما در هر صورت که که موفق به تهیه یوان چین نشدید میتونید همراه خودتون دلار ببرید چرا که میتونید دلار خرج کنید و یا خیلی راحت در خود چین اون رو به یوان تبدیل کنید. شما در این کشور برای هر وعده ی غذایی که در طول روز مصرف میکنید 128 یوان، برای حمل و نقل و جابجاییتون داخل شهر 105 یوان، برای حمل و نقل بین شهری 234 یوان، جهت خرید بلیط مربوط به مراکز گردشگری و تفریحی 72 یوان و به شکل خیلی جزئی تر برای خرید یه بطری آب باید 5 یوان پرداخت کنید.

جاذبه های گردشگری تور چین

پکن: پکن پایتخت این کشور و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا محسوب میشه پکن رو میشه دومین شهر پر جمعیت چین بعد از شانگهای دونست. این شهر از مقاصد توریستی مهم در چین هست که قدمت اون به سه هزار سال قبل برمیگرده و جالبه که توی هشت قرن اخیر در بیشتر اوقات پایتخت چین میشده. شاید براتون جالب باشه که پکن اولین شهری بوده که به سبب آب و هوایی که داره هم المپیک تابستانی و هم المپیک زمستانی توی اون برگزار شده. 

تور چین

دیوار چین: خب دیگه گفتن نداره که دیوار چین یکی از بزرگترین و بهترین شاهکارهای معماری که به دست بشر ساخته شده به شمار میره. طول این دیوار 6700 کیلومتره و از وسط چمنزارها، دیوارها، کوه ها و صحرا ها و به قولی از غرب تا شرق چین میگذره. قدمتش حدود 2700 سال هست. میدونید که این دیوار یه دژ محکم در مقابل حمله ی دشمن در گذشته بوده. برای ساخت این دیوار افراد زیادی کمک کردن که این نشون دهنده ی این هست که مردم چین از ابتدا تا به امروز مردم سرسختی داشته و داره.

تور چین

تور چین ویزا میخواد؟

در جواب به این سوال باید بگیم بله، توی چین ویزا میخواد ولی از اونجایی که چین از جمله کشورهایی که خب با توجه به جمعیت و نیروی کاری که داره شرایط پناهندگی ارائه نمیکنه و به همین علت برای گرفتن ویزای توریستی یک ماهه ای که در اختیار افراد میذاره اون قدرا که باید و شاید سختگیری نداره و شما با داشتن مدارک زیر میتونید بعد از هفت روز کاری ویزای توریستی این کشور که اعتبار یه ماهه داره دریافت کنید.

  • اصل پاسپورت که دارای دو صفحه ی خالی روبه روی هم باشه.
  • دو قطعه عکس چهار در شش تمام رخ رنگی که دارای پس زمینه ی سفیده.
  • ارائه ی گوهی تمکن مالی که برای هر نفر حداقل سی و پنج میلیونه بجز هزینه های تور
  • فرم تکمیل شده در خواست ویزا
  • و در آخر داشتن بیمه ی مسافرتی

تور چین

قیمت تور چین

عو.املی که در قیمت تور چین تاثیر گذار هستن عبارتند از بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتلی که در اون قرار هست اقامت داشته باشید و ویزای این کشور. به طور کلی دو ایرلاین از ایران به سمت چین پرواز دارن که هر دو هم توی پکن فرود میان که هزینه ی ایرلاین ماهان از ایرلاین چین جنوبی کمتره. هزینه ای که باید برای درخواست ویزا پرداخت بشه 105 دلاره، در مورد هتل هم باید بگیم که به هر میزان که محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک تر باشه هزینه ی هتل هم به همون میزان بیشتر خواهد بود و بالعکس.

در حال حاضر تور چین برای هشت روز در یه اتاق دو تخته به ازای هر نفر 195 میلیون تومان هست.

تور چین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی