|

تور قبرس رو نری مفت باختی شک نکن / کشتی کروزهای این جزیره لوکس هوش از سرت میپرونه

بهترین زمان برای تور قبرس شروع فصل بهار در این کشور هست که از اوایل بهمن ماه آغاز میشه که البته هزینه ها هم یه مقدار گرون میشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که برای سفرهای خارجی ترجیحشون جاهایی هست که به ایران نزدیک باشه خصوصا که اگر اولین سفر برون مرزیشون هم باشه و خب مسلما در لحظات اول برای کشور نزدیک به ایران یاده ترکیه میفتید در حالی که از تور قبرس غافل هستید و نمیدونید که چه بهشتی روی زمین و نزدیک به ایران داریم که اگر نبینیدش مسلما باخت دادید چرا که این جزیره ی دو قسمیتی باعث وصل شدن فرهنگ اروپا و آسیا به خصوص خاورمیانه به هم دیگه هست، احتمالا شنیده باشید که قبرس به دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم میشه.

که قبرس شمالی مربوط به بخش ترک نشین و قبرس جنوبی مربوط به بخش اروپا نشین هست که هر کدومشون توی تور قبرس زیبایی های خودشون رو دارن و نمیشه که گفت کدوم یکی از اون یکی بهتره. در خصوص موقعیت جغرافیایی قبرس باید بگیم که این جزیره در دریای مدیترانه قرار داره و در اصل در قسمت جنوبی ترکیه قرار داره و تنها هفتاد کیلومتر با این کشور فاصله داره و به علت موقعیت قرار گیریش در طول تاریخ حوادث زیادی رو از سرش گذرونده که حالا در ادامه قصد داریم که در خصوص تور قبرس و شرایط اون براتون بگیم، پس پیشنهاد میکنیم که با ما همراه باشید.

تور قبرس

تور قبرس شمالی بهتره یا جنوبی؟

این که کدوم قبرس از اون یکی بهتره در این موضوع مطرح نیست چیزی که مورد توجه هست اینه که قبرس جنوبی جزئی از اروپا محسوب میشه و در صورتی که شما قصد اقامت در شهره های اون رو داشته باشید باید ویزا تهیه کنید و این در حالی هست که قبرس شمالی بخشی از ترکیه محسوب میشه و به همین علت نیازی برای اخذ ویزا برای رفتن به این تور نیست. 

قبرس تا دهه ی هفتاد میلاد یکی از مستعمره های انگلیس محسوب میشد و بعد از استقلالی که در سال 1974 پیدا کرد به دو بخش قبرس شمالی و جنوبی تقسیم شد که قسمت جنوبی اون متعلق به اروپا و بخشی از اتحادیه ی اروپا هست و قسمت شمالی اون متعلق به کشور ترکیه هست و از اونجایی که ترکیه همسایه ماست و برای رفتن به این کشور نیازی به اخذ ویزا نداریم برای رفتن به قبرس شمالی هم ویزا نمیخواهیم.

تور قبرس

شهرهای تور قبرس شمالی

فرودگاه قبرس شمالی در شهر ارجان واقع شده و پایتخت این کشور شهر لفکوشا هست که بیشتر یه شهر اداری هست و از ساحل و دریا فاصله داره بنابراین به درد گشت و گذار نمیخوره. دوتا از شهر های ساحلی این کشور گیرنه و فاماگوستا هستن که اکثر هتل های این کشور هم در این شهره ها و یا در فاصله ی بین اون ها قرار دارن. شهر گیرنه یه خلیج و اسکله ی تفریحی داره و فضای بسیار چشم نوازی داره. در این سواحل پر از رستوران و کافه هست و شما میتونید از ساحل رفت و آمد قایق ها و کشتی ها رو بینید.

تفریحات تور قبرس شمالی

در خصوص آب و هوای قبرس میشه گفت که در این کشور بیشتر از سیصد روز از سال آفتاب هست و شما میتونید از خرداد تا آبان ماه از دریا استفاده کنید چرا که این کشور دارای سواحل خارق العاده با شن های سفید و انواع تفریحات آب مثل جت اسکی، غواصی اسکی روی آب و… هست.

شما میتونید برای این که سوار کشتی های کروز بشید به به اسکله و بندر گیرنه برید چون این کشتی ها با برنامه و مسیرهای متنوع از این بندر حرکت میکنن و شما میتونید سوار اون ها بشید و بر فراز دریا حرکت کنید. بگیم از هتل های موجود در این کشور که برنامه ی متنوعی رو برای سرگرم کردن توریست ها در نظر میگیرن مثل اجرای موسیقی زنده، برنامه های آکروباتیک، کنسرت، برنامه های ورزشی و حتی برنامه های مختص کودکان. با این وجود این سفر میتونه یه سفر فوق العاده و خاطره انگیز باشه براتون.

تور قبرس

بهترین زمان برای تور قبرس شمالی

در رابطه با بهترین زمان برای تور قبرس میشه گفت که این زمان فصل بهار در قبرس هست که مصادف با اوایل بهمن در ایرانه، شما میتونید درطول این زمان معتدل ترین آب و هوای موجود در قبرس رو ببینید. البته که با در نظر گرفتن این موضوع که بهار پر گردشگرترین فصل مسافرت به این کشوره و یه جورایی پیک گردشگری هست، هزینه های سفر هم مسلما گرون تر خواهد بود و اگر دنبال این هستید که هزینه ها رو کاهش بدید بهتره که از آذر تا دی ماه رو به این تور اختصاص بدید چرا که تعداد گردشگر خیلی میاد پایین. 

قیمت تور قبرس 

عواملی که روی قیمت تور قبرس تاثیر میذارن بلیط رفت و برگشت، هتل محل اقامت و البته هزینه ی روزانه ی خودتون برای خورد و خوراک هست. از ایران برای رفتن به قبرس پرواز مستقیم نداریم و یه توقف وجود خواهد داشت و میشه گفت که زمان تقریبی سفر شما پنج ساعت خواهد بود. در حال حاضر قیمت تور قبرس توی هتل چهار ستاره به ازای هر نفر برای چهار شب ۳۷,۳۱۶,۰۰۰ تومان هست.

تور قبرس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی