|

انواع سایه چشم را بشناسید

حرفه ای میکاپ کنید؛ معرفی سه مدل سایه چشم که میتونی باهاشون معجزه کنی!

سایه چشم

معرفی سه مدل سایه چشم و بهترین مارک های پالت سایه برای آرایش حرفه ای در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های سایه چشم و آموزش سایه چشم برای مبتدی ها

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در یک میکاپ حرفه ای سایه چشم از آن جایی که باعث برجسته و درخشان شدن چشم ها می شود، از پرکاربردترین محصولات آرایشی برای خانم ها است. انواع سایه چشم هم از لحاظ ساختار و ظاهر به دسته های مختلفی تقسیم می شود، بی شک همین مسئله هم باعث سردرگمی شما در انتخاب این وسیله آرایشی می شود و هم کار شما را در انتخاب مدل دشوار می کند. البته شما با شناخت نوع های مختلف سایه می توانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید، پس برای یک میکاپ حرفه ای تنها نیاز است که نوع های مختلف سایه چشم و مدل های ترندی و مدرن آن را برای آرایش چشم خود بشناسید و بدانید که کدام گزینه برای فرم چشم و یا نوع پوست شما مناسب تر است.

در ابتدا خوب است که بدانید در میان انواع سایه چشم رایج‌ ترین نوع آن سایه چشم پودری است که به صورت فشرده شده در پالت‌ های متعددی در بازار موجود هستند. البته از آنجایی که در دنیای امروزه سایه چشم لایت به یکی از ترندهای آرایشی تبدیل شده و برای اجرای آن باید از رنگ های طبیعی ای نظیر قهوه ای روشن و گلبهی استفاده نمود، پیشنهاد می کنیم در انتخاب رنگ های داخل پالت خود دقت نمایید. البته ما باز هم تاکید می کنیم که از میان همه مدل های سایه، سایه چشمی که متناسب با نیاز و شرایط شما باشد انتخاب درستی است نه رنگ یا مدل ترندی سال زیرا ممکن است گاهی ترندهای آرایشی به همه افراد  و چهره ها نیایند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند نوع سایه چشم آشنا شوید.

آموزش سایه چشم

بهترین سایه چشم پودری را بشناسید

پالت سایه چشم پیشنهادی ما به عنوان یک سایه پودری پالت سایه لیمیتد ادیشن تو فیسد است. این پالت سایه لیمیتد ادیشن با الهام از رول دارچین ساخته شده است و بوی جذاب آن شما را شیفته خود می کند. همچنین دارای رنگدانه های قوی و رنگ هایی گرم است که شامل 8 رنگ کرمی مات، 6 رنگ متالیک و 4 رنگ ساتنی اکلیلی می باشد. سایه های پودری از بین دیگر نوع های سایه چشم رایج تر و شناخته شده تر هستند و در کیف آرایشی بیشتر خانم‌ ها پیدا می‌ شود. البته برای استفاده از این مدل سایه در یک میکاپ حرفه ای فراموش نکنید که اگر از هیچ ماده ای به عنوان زیر سایه استفاده نکنید، سایه های پودری بسیار بی دوام خواهند بود. اما اگر قبل از سایه زدن چشم یک لایه کرم یا پرایمر روی پلک ها بزنید، پودر روی پوست تثبیت می شود و نمی ریزد و در نتیجه سایه چشم شما دوام بالاتری خواهد داشت.

آموزش سایه چشم

آموزش سایه چشم

سایه چشم کرمی شارلوت تیلبری

یکی دیگر از نوع های محبوب سایه چشم را می توان سایه کرمی دانست، سایه کرمی بافتی مخملی و یک‌ دست دارد و معمولا در یک ظرف کاسه ای کوچک عرضه می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سایه های کرمی از آن جایی که برق بیشتری به پلک ها می بخشند، معمولا برای پوست های چرب مناسب نیستند. اما برای خانم‌ هایی که پوست خشک و حساس دارند، گزینه بسیار خوبی محسوب می شوند. حال که تا حدودی با سایه چشم کرمی آشنا شدید خوب است که بهترین مارک این نوع سایه را هم بشناسید. سایه کرمی شارلوت تیلبری یکی از بهترین سایه های کرمی است که دارای رنگدانه های قوی می باشد و با کم ترین تلاش بیشترین نتیجه را ایجاد خواهد کرد و حتی شما بدون آینه به سادگی می توانید از این سایه استفاده کنید. ویتامین E موجود در این سایه پوست را آبرسانی می کند و آنتی اکسیدان موجود در آن از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

آموزش سایه چشم

آموزش سایه چشم

سایه چشم لیمیتد ادیشن اورگلس

یکی از معجزه های دنیای آرایشی را می توان پالت صورت لیمیتد ادیشن اورگلس دانست. این محصول هم می تواند یک سایه چشم حرفه ای باشد و هم به عنوان رژگونه و هایلایتر استفاده شود. پالت لیمیتد ادیشن از 2 رنگ پر فروش و 3 رنگ جدید تشکیل شده است که شامل یک پودر فیکس شاین دار، یک برانزر، یک هایلایتر و دو رژگونه است و کاملا وگان می باشد. پس اگر می خواهید یک پالت سایه چشم داشته باشید که به جای رژگونه، هایلایتر و کانتور هم استفاده نمایید پالت صورت لیمیتد ادیشن اورگلس گزینه مناسبی برای شما می باشد.

آموزش سایه چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی